preciesquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar moet ik ook eens een bundeltje van kopen
Lekker cijfertjesneuken
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon doorduwen, da's wel bij meer dingen zo.
nog 1 week, dan hebben we in Eindhoven een MediaMarkt, alle weekdagen open tot 21 uurquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja het is donderdag, koopavond
Daar had ik nog niet aan gedacht heurquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja het is donderdag, koopavond
Ik wel...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht heur
Hadden ze die daar nog niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog 1 week, dan hebben we in Eindhoven een MediaMarkt, alle weekdagen open tot 21 uur![]()
Ik ga binnenkort over je heen btw qua posts.quote:
Even de lepel pakken dan maarquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon doorduwen, da's wel bij meer dingen zo.
Ik ga er vanavond eens even langs hierquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog 1 week, dan hebben we in Eindhoven een MediaMarkt, alle weekdagen open tot 21 uur![]()
nee.. ik moest naar Utrecht of Rotterdam om mijn foto's op te halen.. dat wordt straks een stuk makkelijker met de grootste mediamarkt in Europa.. althans, dat zeggen ze.quote:
Staat er nog wat bijzonders op het boodschappenlijstje?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond eens even langs hier
Als je doordouwt past alles?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb een idee voor een nieuwe TT![]()
Foto's ontwikkelen kan toch ook bij een andere winkel?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee.. ik moest naar Utrecht of Rotterdam om mijn foto's op te halen.. dat wordt straks een stuk makkelijker met de grootste mediamarkt in Europa.. althans, dat zeggen ze.
zoiets ja..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je doordouwt past alles?
Is ook een sig van een user
dat kan, maar Mediamarkt is snel, goed geprijst en voor mij is de kwaliteit ook goed.. en ik print zelden digitale foto's trouwens.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Foto's ontwikkelen kan toch ook bij een andere winkel?
daarvoor ben ik ook aangenomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nu trouwens eerst even aan het werk
ik ga de printer aan het werk zettenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nu trouwens eerst even aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |