Ja leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]GVH-mod
Dat mocht ik niet zeggen
Let op: PI!!!
Dat doe ik hier ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mooi. En die nietus zag ik wel maar ik besloot er maar niet op te reageren
Klinkt redelijk bekend op zich. Even mijn sollicitatie-mail opsnorrenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leukWeer zo een die alleen maar fok naar de klote wil helpen
Ik wil fok niet naar de klote helpen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leukWeer zo een die alleen maar fok naar de klote wil helpen
heb je nog een lange weg te gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik wil fok niet naar de klote helpen hoor![]()
Nou, gezien het huidige benoemingsbeleid hoef je dan weinig illusies te hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik wil fok niet naar de klote helpen hoor![]()
U stapt over de lijn meneerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, gezien het huidige benoemingsbeleid hoef je dan weinig illusies te hebben
''Dus ik moet eigenlijk mailen''quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, gezien het huidige benoemingsbeleid hoef je dan weinig illusies te hebben
Dat klinkt vrolijkquote:
Wie de schoen past, trekke hem aan. Meneer.quote:
Oh ja daar moet ik ook eens een bundeltje van kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:47 schreef buzzer het volgende:
ik heb de sudoku ontdekt. Leuke puzzeltjes zijn dat
Ohja het is donderdag, koopavondquote:
Hij is te kleinquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie de schoen past, trekke hem aan. Meneer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |