Zodra find-a-drug update weten we het wel hoor, kwestie van vergelijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef joosd het volgende:
updates over 5 minuten + 20 minuten verwerktijd
zit mogelijk vandaag weer scheef te kijken.
het kan nog wel even wat langer duren
http://fadstats.com/ hier kan je meer info vinden.
maar de tijden zijn af en toe daar erg vreemd![]()
Hoe kom je aan die tijd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef joosd het volgende:
updates over 5 minuten + 20 minuten verwerktijd
zit mogelijk vandaag weer scheef te kijken.
het kan nog wel even wat langer duren
http://fadstats.com/ hier kan je meer info vinden.
maar de tijden zijn af en toe daar erg vreemd![]()
naar mijn mening he: als de stats 13:21 zijn geupdate, moeten ze nog verwerkt worden dit duurt 30-40min dan zien wij ze 16:05, dit is ook gebeurd, dus dan is de volgende ronde over 6 uur= 22:05 toch? of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:15 schreef joosd het volgende:
[..]
combinatie van lezen op GOT (tweakers) en deze site
In dat geval zijn alleen maar respect voor Iffy!!! Wat een flush!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:20 schreef joosd het volgende:
8 937 064 punten voor iffy
Als mijn bronnen correct zijn hebben wij 6.4 miljoen gehaaldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:24 schreef joosd het volgende:
ongelooflijk maar idd felicitaties voor iffy zouden wij nog 3 mln binnen brengen?
die stats zijn nog niet klaar/onvindbaar
Welkom op Fok!.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:09 schreef iffy het volgende:
* iffy buigt en bedankt iedereen voor de felicitaties.
En felicitaties aan alle flushers van DPC en aan DPC voor de 7e verjaardag
Speciaal geregdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:09 schreef iffy het volgende:
* iffy buigt en bedankt iedereen voor de felicitaties.
En felicitaties aan alle flushers van DPC en aan DPC voor de 7e verjaardag
En anders wel op een banquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:21 schreef sk888er het volgende:
Als we dat in GC, ONZ en PUB melden kunnen we denk ik ook tevens wel rekenen op nieuwe members.
Zo te zien gaan we dan met een select groepje aan de gang, kan ook gezellig zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:35 schreef wiqu2 het volgende:
zo en welk project gaan we nu effe op stelten zettenpolltje maken???
enne volgens mij heb ik 4M molecules:)
quote:Recieved certificate for calculated molecules
quote:Recieved certificate for gathered points
enzovoort..quote:Recieved certificate for donated gflops
Nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:23 schreef Maggie het volgende:
En mcintosh jij loopt er ook nog eentje achter.
Nee, nu heb had je er een rare b inquote:
Ja rare bug is dat met die tags in je profielquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef Maggie het volgende:
[..]
Nee, nu heb had je er een rare b in
* Maggie zingt slaapliedje voor je. Of misschien een kopje warme (schapen-)melk?
De mensen die het erg zouden moeten vinden liggen allang te slapen waarschijnlijk, dus we hebben ff mazzel!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef Maggie het volgende:
Ja, ik vind chips ook altijd heel slaapverwekkendVóóral die bolognese van croky!
Zou iemand het erg vinden dat we offtopic gaan?
Hmm, ik verwacht niet dat er heel veel kleine groepjes gaan ontstaan. Misschien komt er een kleine tweede bij.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:32 schreef HBM het volgende:
schaapjes die uiteen vallen over verschillende kudden![]()
Zou zonde zijn, we gingen net zo lekker bij FaD
Dus nu ligt het er een beetje aan wat voor eten je bij je hebt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:37 schreef Maggie het volgende:
Ik ben aan het werk
Ik moet nog tot 7 uur morgenochtend. Ik begin een beetje honger te krijgen, kwam er net achter dat ik wel eten bij me heb maar geen bestek
Net zo leukquote:
Succesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:49 schreef Maggie het volgende:![]()
Laat ik nou nét mn camera niet bij me hebben
Misschien kan ik een vork leasen van een collega
Lucky girl, slaap lekker zoquote:
ik heb al vast 2000 punten klaar staanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:22 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Kunnen we die flush van Iffy ( [afbeelding] ) over onze kant laten gaan?
als we NU beginnen aan een nieuwjaarsflush moet het kunnen
Hierom:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:49 schreef joosd het volgende:
waarom zijn we nou verdwenen met onze vorige megaflush
pos user date output (k)
1. iffy (2005-10-11) 8.937.064 points
2. [DPC] Fokschaap (2005-10-11) 6.421.621 points
3. Los Alcoholicos (2005-10-11) 3.174.479 points
4. DPC Team Switch (2005-04-12) 1.621.955 points
5. Grutte Pier [Wa Oars] (2005-03-04) 1.364.613 points
snik
quote:Updated once a day (the highest flushs per user is counted)
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:04 schreef Fjolle het volgende:
DukeBox 16 Million Molecules
wiqu 4 Million Molecules
1-of-6Billion 3 Million Molecules
Dubbeldrank 1 Million Molecules
Proficiat!
Zit ook te bedenken wat je nog eens (individueel) zou kunnen doen ipv Megaflushen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:32 schreef Chris.nl het volgende:
Ik ga weer wat sparen, maar dat zal niet langer duren dan een paar weken![]()
ps. Ik wist niet dat tosh woordvoerder van DPC was op buitenlandse forum's![]()
Ik zit nu op Certificatenjachtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Zit ook te bedenken wat je nog eens (individueel) zou kunnen doen ipv Megaflushen.![]()
- 100.000-klapper
- Hoogste Fokschaap dagscore
- Certificatenjacht (veel moleculen)
- Miljoenknaller (met de Live-schaapjes)
- ??
Maar ja dat zijn weer voornamelijk spaar/flush-dingetjes.![]()
Ben eigenlijk al heel lang bezig met Certificatenjacht. En dan met name die voor de moleculen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Zit ook te bedenken wat je nog eens (individueel) zou kunnen doen ipv Megaflushen.![]()
- 100.000-klapper
- Hoogste Fokschaap dagscore
- Certificatenjacht (veel moleculen)
- Miljoenknaller (met de Live-schaapjes)
- ??
Maar ja dat zijn weer voornamelijk spaar/flush-dingetjes.![]()
hey Bruce heb je al gezien dat je live-stats sinds september niet meer ge-update zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk al heel lang bezig met Certificatenjacht. En dan met name die voor de moleculen.
De verhouding moleculen/punten is bij mij dan ook veel anders dan bij vele andere users.
Weet ik, maar van de 3 PC's die ik gebruik is FADdict maar op 1 betrouwbaar en daar werkt ie niet goed. Gevolg is dat ik de hele directory eerst moet kopieren naar een andere machine (lees thuis) om daar met FADdict de verwachtte punten te bepalen. Dit ga ik dus echt niet elke dag doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:49 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
hey Bruce heb je al gezien dat je live-stats sinds september niet meer ge-update zijn?![]()
Jah, slogies.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Weet ik, maar van de 3 PC's die ik gebruik is FADdict maar op 1 betrouwbaar en daar werkt ie niet goed. Gevolg is dat ik de hele directory eerst moet kopieren naar een andere machine (lees thuis) om daar met FADdict de verwachtte punten te bepalen. Dit ga ik dus echt niet elke dag doen.
Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:27 schreef azaroth het volgende:
mijn faddict is gecrashd
als ik em nu opstart krijg ik een errorMessageBox met: "Run-time error '13': Type mismatch"
weet iemand wat er mis is
opnieuw installeren helpt niet..
Welkom!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:30 schreef DjDev het volgende:
Oh ja..ik moet nog op een " job" wachten
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:04 schreef Fjolle het volgende:
wiqu 4 Million Molecules
Proficiat!
Ik heb je aan mijn msn-lijst toegevoegd en ga je morgen helemaal op weg helpen. Alvast welkom hier en we komen er wel uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:57 schreef DjDev het volgende:
Ik heb nog steeds geen job...is dat normaal?
Ik heb het alquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ik heb je aan mijn msn-lijst toegevoegd en ga je morgen helemaal op weg helpen. Alvast welkom hier en we komen er wel uit.![]()
Op fad.qik.nl. Eerst registreren (als je je eerste job afhebt). Wat is je nick?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 07:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb het al
Ik stond off line
Maar nu heb ik een usernamen en pass...waar moet ik registreren?
Volgende update heb ik er al het goed is ook de 2 Miljoenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:49 schreef Fjolle het volgende:
Het certificatenstof is weer een beetje gaan liggen, maar hier zijn er toch nog 2. Proficiat.
gewoon flushen !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:20 schreef Bruce117 het volgende:
Yippie, eindelijk FADdict aan de praat op mijn belangrijkste PC.
Helaas klopt er echt geen zak van.
Of ik doe iets verkeerd of FADdict is gek geworden.
Als ik FADdict zou moeten geloven heb ik sinds dinsdag al weer 3,3 miljoen punten klaar staan om te versturen. Dat kan natuurlijk niet waar zijn.
Gedaan.quote:
Mijn schaapjes staan gewoon het overgebleven gras van de flush op te grazen en hebben weinig zin om vanzelf hun puntjes uit te poepen en ik heb geen tijd om ze daarbij te helpenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:47 schreef Fjolle het volgende:
Laat grazen die beestjes en leg deer anders over.
* Bruce117 kijkt eens rond in de overblijfselen van het flushfeest, vindt nog een flesje champagne en geeft Chris.nl een glaasje.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:15 schreef Chris.nl het volgende:
Woeiiiii.. ik feliciteer mezelf wel even![]()
2 million molecules
Die discussie is hier al eerder geweest. De vraag is, wat is een niet-actief lid. Iemand die 1 job heeft geupload en daarna nooit meer? En over wat voor periode van niet uploaden praat je dan? Een maand of twee maanden of een week? Iffy had ook niets geupload voor een paar maanden en echt inactief kun je hem niet noemenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:17 schreef sk888er het volgende:
Worden de onactievelingen nog uit het team gehaald of blijven die er gewoon instaan?
Mcintosh en ikzelf hebben het hier laatst over gehad. De conclusie:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:17 schreef sk888er het volgende:
Worden de onactievelingen nog uit het team gehaald of blijven die er gewoon instaan?
Morgen wordt je toegevoegd en krijg je mijn felicitatiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:15 schreef Chris.nl het volgende:
Woeiiiii.. ik feliciteer mezelf wel even![]()
2 million molecules
Liever lui dan moe dusquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:00 schreef Fjolle het volgende:
1) Als je inactieve leden eruit haalt komen ze er iedere keer weer bij als je met de nieuwe button van DukeBox nieuwe schaapies toevoegt. De oplossing om de hele lijst weer met de hand te gaan doorlopen is niet echt fijn. We waren net blij dat dit niet meer hoefde.
Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:38 schreef _moder8or_ het volgende:
Als ik het goed heb, moet ik binnenkort mijn allereerste certificaat krijgen!
Welk certificaat verwacht je? aantal molecules? Als ik naar de FaDmain site ga heb je 498.503 molecules. Maar voor certificaten kun je ook hier checken..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Dank
Maaja, nu maar wachten op het officiele bericht van Fjolle
500K molecules is helaas geen certificaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:38 schreef _moder8or_ het volgende:
Als ik het goed heb, moet ik binnenkort mijn allereerste certificaat krijgen!
jij een pluim krijg ik dan fad.qik.nl terug die doet zo moeilijk (kan ik dit topic ook weer snel terug vinden)quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:08 schreef joosd het volgende:
[..]
jij een pluim krijg ik dan fad.qik.nl terug die doet zo moeilijk (kan ik dit topic ook weer snel terug vinden)
* Bruce117 snapt het niet helemaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:24 schreef 1-of-6Billion het volgende:
* 1-of-6Billion verontschuldigt zich bij Bruce117, want stijgt weer een plekje
fad.qik.nl doet het nu prima
* 1-of-6Billion scheel gekeken heeftquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 snapt het niet helemaal.
15. () 631498 Bruce117 0 (-)
16. () 606674 Lynx666 2694 (21)
17. () 606232 1-of-6Billion 10205 (3)![]()
Als het je een troost is, ik zag het ook hoor vanmorgenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:58 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
* 1-of-6Billion scheel gekeken heeft![]()
heel eventjes was ik Lynx666 voorbij.....![]()
Nou ja, zie het maar als een aankondiging ofzo![]()
Je kunt ze natuurlijk ook hier heen verwijzenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:44 schreef sk888er het volgende:
scholieren.com als er iemand wil helpen om de vragen daar te beantwoorden zou ik dat fijn vinden.
of je leest de OP daar ffquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt ze natuurlijk ook hier heen verwijzen
quote:sk888er schreef op 15-10-2005 @ 17:42
voor vragen kun je ook op het Fok!forum terecht.
dat heb ik dankzij die reactie er neergezetquote:
linken naar http://fokschaap.nlquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:44 schreef sk888er het volgende:
Hij wil daar trouwens niet goed linken naar de stats van fad.qik.nl van fokschaap....
is daar een oplossing voor? (komt omdat er die rechte haakjes instaan)
* 1-of-6Billion weer ben voorbij Lynx666 isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:33 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Als het je een troost is, ik zag het ook hoor vanmorgen
though crowdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:44 schreef sk888er het volgende:
scholieren.com als er iemand wil helpen om de vragen daar te beantwoorden zou ik dat fijn vinden.
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt ze natuurlijk ook hier heen verwijzen
Die staat idd speciaal doorgelinkt naar de juiste fad paginaquote:
Neuh, ik heb niets tegen een scholieren subteam. Het zou op zich wel grappig zijn als DPC op 3 verschillende nederlandse fora bezig isquote:Op zondag 16 oktober 2005 03:27 schreef Nightanimal het volgende:
Goed bezighoe meer leden hoe leuker
Jammer dat ze daar een beetje kinderachtig reageren, maar misschien hoort dat kinderachtige wel bij scholieren.comquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:44 schreef sk888er het volgende:
[..]
dat heb ik dankzij die reactie er neergezet![]()
Ik wou het al wel eerder doen maar ik wist niet of jullie dat op prijs stelde![]()
Hij wil daar trouwens niet goed linken naar de stats van fad.qik.nl van fokschaap....
is daar een oplossing voor? (komt omdat er die rechte haakjes instaan)
quote:Ik vind het maar onzin, we moeten ook minderen (c.q. stoppen) met het uitvinden van medicijnen die miljoenen levens kunnen redden. Straks worden we allemaal 130, er gaan amper mensen meer dood, dús op een gegeven ogenblik een vergrijsde en overbevolkte wereldbol... Is dát nou wat we willen...?
ja ik had het ook gezienquote:
En toch wil ik er voor zorgen dat er een team bij DPC komt, of nog mooier bij fad. Dus ik denk dat ik het bij een forum ga proberen. Mijn gedachten gaan ergens naar powerweb ofzo omdat volgens mij dat ook een redelijk groot forum is?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar een beetje kinderachtig reageren, maar misschien hoort dat kinderachtige wel bij scholieren.com
Mooie poging sk888er, maar gaat helaas niet lukken.
quote:onderbouw je mening goed met argumenten. "PHP sucks" en "ASP zuigt" is hier ongewenst.
Je moeder!quote:
EST, dus nog 8quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:28 schreef Jumparound het volgende:
hey dev! nog 7!
oe leuk.. welke linux?quote:Op maandag 17 oktober 2005 07:45 schreef wiqu2 het volgende:
gaat wel lekker ey :S ja men windhoos kreeg het blue screen of death dus ik over gestapt op lunix maar nu men clientje nog goed instelle en daar is denk ik wat mis gegaan ... ben effe aant puzzelen sorry
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 07:50 schreef wiqu2 het volgende:
het lijkt er op alsof ik men teamnummer te laat had ingested dus morge zou het weer goed moeten zijn...
1 | ./fadsetup -email you@email -nickname wiqu2 -team 2047 |
1 | ./fadsetup -list |
Ik snap de certificaten voor de gflops niet zo, de rest gaat allemaal direct maar voor gflops moet je een aantal dagen wachtenquote:
Of weken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik snap de certificaten voor de gflops niet zo, de rest gaat allemaal direct maar voor gflops moet je een aantal dagen wachten
Weer een miljoen erbijquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:04 schreef Fjolle het volgende:
wiqu 4 Million Molecules
Proficiat!
hmmm grasquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:30 schreef Fjolle het volgende:
devzero 54 Million Molecules
mvdlubbe 14 Million Molecules
En een speciale bos bloemen gras voor nixxx ons 50ste schaap met 1 Million Molecules
Waarschuw van te voren even, dan zal ik een dagje wachtenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:09 schreef sk888er het volgende:
dverzo![]()
ik stond eindelijk een keer eerste dacht ik![]()
Snap er geen grassprietje vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:34 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Weer een miljoen erbij
In 6 dagen....Het kan dus heel vlug, _Moder8or_ Als je er even voor gaat zitten
Wat een eikel is het ook hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:09 schreef sk888er het volgende:
dverzo![]()
ik stond eindelijk een keer eerste dacht ik![]()
Aangezien we aftellen naar 2 verschillende tijdstippen die 20 uur van elkaar verwijderd liggen, weet ik niet waar jij die wijsheid vandaan hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:12 schreef Fjolle het volgende:
LOL, Devzero en Maggie, 1 van jullie 2 kan niet rekenen.![]()
Bedoel je mij?quote:
Nou, als ik het goed begrijp zit je erg te azen op je 1e certificaat....right?quote:
Das stimmt. Even beter kijken de volgende keer.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nou, als ik het goed begrijp zit je erg te azen op je 1e certificaat....right?
Ik heb met 2 PCtjes en de juiste jobkeuze (korte jobjes), in 6 dagen 1 miljoen molecuultjes er door gedraaid.
in de OP staat een link naar een site die de gemiddelde jobduur aangeeft
snapte?![]()
Gaan we dan nu al sparen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:11 schreef mcintosh het volgende:
Doen we trouwens een eindejaarsflush ??
* devzero wenst jullie daarbij veel succes.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:11 schreef mcintosh het volgende:
Doen we trouwens een eindejaarsflush ??
Loeks lijk its djust mie end Fjollequote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero wenst jullie daarbij veel succes.
Dan gaan we 't nie halen he.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Loeks lijk its djust mie end Fjolle
Zijn er al 3quote:
Geen idee, maar ik heb de laatste versie van Faddict, die kijkt of er gelsoten jobs tussen zitten...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:32 schreef Fjolle het volgende:
Oke, welke jobs zijn safe om dik 2 maanden te sparen?
dan moet je hem wel zelf updaten he anders lukt het nog niet (zie ook m'n vorige post)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb de laatste versie van Faddict, die kijkt of er gelsoten jobs tussen zitten...
Dus dat houd ik op die manier wel in de gaten
i knowquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef Eronymus het volgende:
[..]
dan moet je hem wel zelf updaten he anders lukt het nog niet (zie ook m'n vorige post)![]()
en betr daily, denk dat je plaatsje gaat zakken![]()
quote:en betr daily, denk dat je plaatsje gaat zakken![]()
Ze zijn vergeten de rekening te betalenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:25 schreef devzero het volgende:
Dat find-a-drug.com al bijna een dag niet meer is geupdate scheelt natuurlijk ook
Ik denk dat je bedoeld de nieuwste versie van Faddict? Proggie om je punten de voorspellen en ook om te kijken of er closes jobs in je rij staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:06 schreef gateway het volgende:
hmmzz.... wil wel meesparen.... Heb think versie 1.25g (als ik naar de Queue ga en dn op Help, about klik)
Wat is de nieuwste dan? en waar vindt ik die? en moet ik FAD daarvoor aflsuiten? (en dus eerst beter ff de jobs afmaken, verzenden end an de nieuwe installe??)
ow, moet je dan faddcit installeren.... Hmmzz, toch maar eens doen dan.... kan ik ook zien welke jobs er verlopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoeld de nieuwste versie van Faddict? Proggie om je punten de voorspellen en ook om te kijken of er closes jobs in je rij staan.
http://users.pandora.be/t(...)taller-v.0.0.8.2.zip
Das de nieuwste
als ik op die link klik krijg ik een melding: This Account Has Been Suspendedquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:19 schreef Eronymus het volgende:
*ding*dong* algemene mededeling
Zijn er schaapjes die nog jobs hebben gespaard? Op 22 oktober gaan weer enkele queries vervallen
(zie http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=4681 laatste reply). Het insturen van deze jobs na 22 oktober levert geen punten meer op.
People met nieuwe versie van FADdict kunnen de lijst ook in het bestand ClosedQueries.txt van FADdict zetten. Dan kun je bij FADdict zien of je die bij je gespaarde jobs hebt zitten (file - check completed queries).![]()
Klopt, daarom worden de stats ook even niet ge-update...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:22 schreef gateway het volgende:
[..]
als ik op die link klik krijg ik een melding: This Account Has Been Suspended
WTF?
* gateway w8 af, ga nu maar eens wat doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Klopt, daarom worden de stats ook even niet ge-update...
Dus even wachten voor je het lijstje met gesloten jobs kunt updaten, er staan er al wel wat in
Die site doet het wel, maar de stats van die site liggen ook stil, 'k heb 24 uur geleden meer jobs geupload dan daar weergegeven worden... De jobs zullen wel niet verloren zijn gegaan, en ik blijf vandaag ook gewoon uploaden, maar de geuploade jobs worden waarschijnlijk niet eerder weergegeven worden voordat Find a Drug zijn webrekening heeft betaald.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:07 schreef Eronymus het volgende:
en niemand die http://www.find-a-drug.biz/ probeerd??
raar mijn jobs heeft ie wel.... 06:18 21-Octquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:12 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Die site doet het wel, maar de stats van die site liggen ook stil, 'k heb 24 uur geleden meer jobs geupload dan daar weergegeven worden... De jobs zullen wel niet verloren zijn gegaan, en ik blijf vandaag ook gewoon uploaden, maar de geuploade jobs worden waarschijnlijk niet eerder weergegeven worden voordat Find a Drug zijn webrekening heeft betaald.
Jah lol, nu zie ik het ook. Bij mij geeft ie ook 1 job weer van vandaag (terwijl ik vandaag nog helemaal geen jobs geupload heb).. maar ik mis nog een stuk of 10 jobs die ik gister geupload heb (toen kreeg ik 12k aan punten terwijl ik 29k geupload had). Laten we het er dan maar op houden dat het een puinzooi isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:21 schreef Eronymus het volgende:
[..]
raar mijn jobs heeft ie wel.... 06:18 21-Oct![]()
Al mijn jobs van gisteren staan ook bij de stats van vandaag, elk puntje is verantwoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:26 schreef devzero het volgende:
Bij de allerlaatste update stonden mijn achtergebleven jobs. Waarschijnlijk ook die van chris en eronymous.
Nummer 223, toch een mooie positie. Ben benieuwd hoe snel ik nu weer onder de 300 duik.
Het lijkt mij dat degene die er NU in staan ook niet meer worden uitgegeven. Dus ik neem aan dat als ze aangeven dat een job closed is, je die ook niet meer kunt binnenhalen, dus zou je de lijst gewoon kunnen wissen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:30 schreef gateway het volgende:
ik hoef niks te flushenmjah dat had ik ook niet verwacht, staan maar 6 jobs hehe.... en allemaal nieuw...
moet je trouwens die nieuwe erbij zetten? zodat de lijst steeds langer wordt? of kan je gewon alles wissen en dan die nieuwe toevoegen??
goeie poep ouwequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Bonsai het volgende:
'k heb 30 posts in me queue staan, en zojuist de eerste geupload![]()
113quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Bonsai het volgende:
'k heb 30 posts in me queue staan, en zojuist de eerste geupload![]()
* 1-of-6Billion spaart stiekum voor een 100k-klapperquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:04 schreef Fjolle het volgende:
Devzero 55 Million Molecules
Proficiat
De enige van de laatste 2 dagenStilte op het forum
Stilte op de IRC
![]()
Schaapjes waar zijn jullieToch niet nog moe van de megaflush, of weer stiekum aan het sparen
* Bruce117 spaart de puntjes ook even op voor een counter attack na de 100k van 1-of-6Billion.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
* 1-of-6Billion spaart stiekum voor een 100k-klapper![]()
whehehew, competitie!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 spaart de puntjes ook even op voor een counter attack na de 100k van 1-of-6Billion.
Ja, ik heb er nog 10 liggen van een vorige weddenschapquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:08 schreef Eronymus het volgende:
goh wat een rare job: 821p-q4 normaal beginnen ze met een 1 heel soms een 2 met daarna wat letters, kan op de QueryList nog niet zien hoelang deze job duurt... ff afwachten. Momenteel gok ik dat het een cancerjob is.... gaat er iemand mee voor 5 virtuele euro's?![]()
Ik doe een 240 op mijn Pentium M 2.26@2.55 (Dell M170) custom bios.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:28 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Affijn, misschien een leuk moment om maar eens te melden waarmee eenieder puntjes graast. Het blijft een DIG-topic, nietwaar?: of gaan we dan te twiekerug doen?![]()
Ik heb geen idee wat je hier allemaal mee bedoeld, maar ik vertrouw er blindelings op dat je straks nóg veel harder gaatquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:48 schreef gateway het volgende:
btw, bionnekort over op kuilvoer! het gras groeit nietmeer zo hard, dus dan moeten we op stal, en dan krijgen we ingekuild gras en mais!
page not foundquote:Op maandag 24 oktober 2005 13:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier allemaal mee bedoeld, maar ik vertrouw er blindelings op dat je straks nóg veel harder gaat
Fok is trouwens RE-TE traag, is geen lol aan zo!
Ik kom nog eens terug op het oude niveau (ow dat is boven fjollequote:Op maandag 24 oktober 2005 11:37 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog 10 liggen van een vorige weddenschap
Joost:2 gefeliciteerd met je 7 Million Molecules
Hey WTF?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:30 schreef Chris.nl het volgende:
'k ben gestopt met Find a Drug draaien, was leuk maar nu gaat me pc weer uit.
nog veel plezier ermee![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:30 schreef Chris.nl het volgende:
je kan fad toch gewoon klaten draaien als je pc aanstaat? en denk jij; het is mooi geweest voro vandaag, zet je je pc weer uit?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:30 schreef Chris.nl het volgende:
Hij heeft écht z'n PC uitgezet. Dit was ook z'n laatste post op Fok......quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:30 schreef Chris.nl het volgende:
hij heeft zichzelf ook uit de live! stats gehaaltquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:09 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Hij heeft écht z'n PC uitgezet. Dit was ook z'n laatste post op Fok......![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:31 schreef valing het volgende:
[..]
hij heeft zichzelf ook uit de live! stats gehaalt![]()
Het werd al bijna een ChrisGatequote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:34 schreef Chris.nl het volgende:
He rakkers.. geen ruzie of iets hoor.. me laatste post is ook nog lang niet geweest
't Leek me logisch om mezelf uit de life stats te halen omdat ik niet meer fad draai
Voor de rest blijf ik gewoon af en toe op irc komen en het fokschaapje etc bijhouden
Het leek me alleen netjes om te zeggen dat ik met fad stop, da's alles
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:32 schreef Chris.nl het volgende:
ps. Ik wist niet dat tosh woordvoerder van DPC was op buitenlandse forum's![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:06 schreef Fjolle het volgende:
Timmo 8 Million Molecules
Jumparound 1 Million Points
Mr_Rammstein 4 Million Molecules
Met eenvan mij erbij, omdat ik zo laat ben vandaag
shit, 5 dagen te laat... anders had ik jullie allemaal gepwnd!quote:
Ja, héééhoo, je hebt bijna 2x meer punten dan ik. Da's geen competitie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:13 schreef Jumparound het volgende:
[..]
shit, 5 dagen te laat... anders had ik jullie allemaal gepwnd!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:14 schreef Fjolle het volgende:
Maggie 4 Million Molecules
Het gaat goed met je schaapjes.Is het misschien het Spaanse gras?
dat is toch wel een feestje waardquote:
Ik zal wel wat gemnist hebben , maar wat is het rustig bij jou statsgewijs gezien. Heeft dat wat te maken met dat aftellende icoontje wat je had?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:47 schreef devzero het volgende:
[..]
dat is toch wel een feestje waardbalonnen!
Feest? Feest? Hoor ik feest?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:47 schreef devzero het volgende:
dat is toch wel een feestje waardbalonnen!
Mijn schaapskudde is tot spaanse chorizo verwerkt!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef mcintosh het volgende:
maar wat is het rustig bij jou statsgewijs gezien. Heeft dat wat te maken met dat aftellende icoontje wat je had?
Het gaat helemaal niet goed. FAD is dood gegaan op mijn PC (alleen laptop is nog ok)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:14 schreef Fjolle het volgende:
Maggie 4 Million Molecules
Het gaat goed met je schaapjes.Is het misschien het Spaanse gras?
Eerst eens bij jouw onderburen gaan klagen dat hun wireless netwerk zo traag isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:02 schreef Maggie het volgende:
[..]
Feest? Feest? Hoor ik feest?Taart!
Sinds wanneer heet jij Maggie?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet goed. FAD is dood gegaan op mijn PC (alleen laptop is nog ok)
Zo duurt There are no certificates available for _moder8or_ nóg langer
Ja, doe maar ffquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:06 schreef devzero het volgende:
Eerst eens bij jouw onderburen gaan klagen dat hun wireless netwerk zo traag is
Zal ik nog even naar de carrefour gaan om een oventje te halen? En lees die post nog eens door en dan niet schrikken als je straks thuis komt van werkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:22 schreef Maggie het volgende:
edit: en ga je dan daarna taart bakken?
* Fjolle troost mod eventjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry hoor*buitengesloten voelt
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:23 schreef Fjolle het volgende:
[..]
* Fjolle troost mod eventjes
Jouw tijd komt ook nog wel hoor
RIP harde schijf.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn FAD was vastgelopen op mijn PC en kreeg een fatal error. Dus ik reboot hem, was mijn harde schijf overleden
Ik wacht vol spanning afquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:57 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 is weer 2 plaatsen gezakt in de totale rangschikking, en zal morgen zijn schaapjes eens lief aankijken en vragen of ze wat los willen laten.
Alweer :quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef joosd het volgende:
volgens mij blijf ik vandaag eerste![]()
mijn club 10deen fokschaapje 2de
![]()
er gaat iets te fout met Fok en met fad.qik.nl
Zo, ik sta in ieder geval weer boven je.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zo, ik sta in ieder geval weer boven je.
nu die andere veertien nog
http://fad.tastats.com/show_query_summary.phpquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat zijn nu de snelste jobs mensen? Ik ziet het nergens staan
Dankje welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:11 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
http://fad.tastats.com/show_query_summary.php
tjek de kortste... 1KSW.....Als ik het goed zie...![]()
Misschien verlopen jobs?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:20 schreef just me het volgende:
heb ik een hele rij staan waar "failed" achter staat. Wat heb ik verkeerd gedaan
![]()
yeahquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:44 schreef Fjolle het volgende:
Eronymus 5 Million Molecules
En das alweer de enigeWaar zijn we mee bezig schapies?
SERVERT j250-1ksw-q1.log 30-10-05 14:34 06-11-05 09:54 24500 Crunching (1%)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:11 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
http://fad.tastats.com/show_query_summary.php
tjek de kortste... 1KSW.....Als ik het goed zie...![]()
Ze willen niet harderquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:44 schreef Fjolle het volgende:
Eronymus 5 Million Molecules
En das alweer de enigeWaar zijn we mee bezig schapies?
dank jequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:37 schreef Fjolle het volgende:
Gefeliciteerd qu63 met je 1 Million Molecules
Nouhouquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:58 schreef qu63 het volgende:
http://stats.findadrug.org.uk/certify.php?Nickname=qu63&CertType=1
een certificaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |