Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:27 schreef azaroth het volgende:
mijn faddict is gecrashd
als ik em nu opstart krijg ik een errorMessageBox met: "Run-time error '13': Type mismatch"
weet iemand wat er mis is
opnieuw installeren helpt niet..
Welkom!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:30 schreef DjDev het volgende:
Oh ja..ik moet nog op een " job" wachten
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:04 schreef Fjolle het volgende:
DukeBox 16 Million Molecules
wiqu 4 Million Molecules
1-of-6Billion 3 Million Molecules
Dubbeldrank 1 Million Molecules
Proficiat!
Ik heb je aan mijn msn-lijst toegevoegd en ga je morgen helemaal op weg helpen. Alvast welkom hier en we komen er wel uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:57 schreef DjDev het volgende:
Ik heb nog steeds geen job...is dat normaal?
Ik heb het alquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ik heb je aan mijn msn-lijst toegevoegd en ga je morgen helemaal op weg helpen. Alvast welkom hier en we komen er wel uit.![]()
Op fad.qik.nl. Eerst registreren (als je je eerste job afhebt). Wat is je nick?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 07:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb het al
Ik stond off line
Maar nu heb ik een usernamen en pass...waar moet ik registreren?
Volgende update heb ik er al het goed is ook de 2 Miljoenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:49 schreef Fjolle het volgende:
Het certificatenstof is weer een beetje gaan liggen, maar hier zijn er toch nog 2. Proficiat.
gewoon flushen !quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:20 schreef Bruce117 het volgende:
Yippie, eindelijk FADdict aan de praat op mijn belangrijkste PC.
Helaas klopt er echt geen zak van.
Of ik doe iets verkeerd of FADdict is gek geworden.
Als ik FADdict zou moeten geloven heb ik sinds dinsdag al weer 3,3 miljoen punten klaar staan om te versturen. Dat kan natuurlijk niet waar zijn.
Gedaan.quote:
Mijn schaapjes staan gewoon het overgebleven gras van de flush op te grazen en hebben weinig zin om vanzelf hun puntjes uit te poepen en ik heb geen tijd om ze daarbij te helpenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:47 schreef Fjolle het volgende:
Laat grazen die beestjes en leg deer anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |