Je kunt ze natuurlijk ook hier heen verwijzenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:44 schreef sk888er het volgende:
scholieren.com als er iemand wil helpen om de vragen daar te beantwoorden zou ik dat fijn vinden.
of je leest de OP daar ffquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt ze natuurlijk ook hier heen verwijzen
quote:sk888er schreef op 15-10-2005 @ 17:42
voor vragen kun je ook op het Fok!forum terecht.
dat heb ik dankzij die reactie er neergezetquote:
linken naar http://fokschaap.nlquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:44 schreef sk888er het volgende:
Hij wil daar trouwens niet goed linken naar de stats van fad.qik.nl van fokschaap....
is daar een oplossing voor? (komt omdat er die rechte haakjes instaan)
* 1-of-6Billion weer ben voorbij Lynx666 isquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:33 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Als het je een troost is, ik zag het ook hoor vanmorgen
though crowdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:44 schreef sk888er het volgende:
scholieren.com als er iemand wil helpen om de vragen daar te beantwoorden zou ik dat fijn vinden.
Goed bezigquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt ze natuurlijk ook hier heen verwijzen
Die staat idd speciaal doorgelinkt naar de juiste fad paginaquote:
Neuh, ik heb niets tegen een scholieren subteam. Het zou op zich wel grappig zijn als DPC op 3 verschillende nederlandse fora bezig isquote:Op zondag 16 oktober 2005 03:27 schreef Nightanimal het volgende:
Goed bezighoe meer leden hoe leuker
Jammer dat ze daar een beetje kinderachtig reageren, maar misschien hoort dat kinderachtige wel bij scholieren.comquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:44 schreef sk888er het volgende:
[..]
dat heb ik dankzij die reactie er neergezet![]()
Ik wou het al wel eerder doen maar ik wist niet of jullie dat op prijs stelde![]()
Hij wil daar trouwens niet goed linken naar de stats van fad.qik.nl van fokschaap....
is daar een oplossing voor? (komt omdat er die rechte haakjes instaan)
quote:Ik vind het maar onzin, we moeten ook minderen (c.q. stoppen) met het uitvinden van medicijnen die miljoenen levens kunnen redden. Straks worden we allemaal 130, er gaan amper mensen meer dood, dús op een gegeven ogenblik een vergrijsde en overbevolkte wereldbol... Is dát nou wat we willen...?
ja ik had het ook gezienquote:
En toch wil ik er voor zorgen dat er een team bij DPC komt, of nog mooier bij fad. Dus ik denk dat ik het bij een forum ga proberen. Mijn gedachten gaan ergens naar powerweb ofzo omdat volgens mij dat ook een redelijk groot forum is?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar een beetje kinderachtig reageren, maar misschien hoort dat kinderachtige wel bij scholieren.com
Mooie poging sk888er, maar gaat helaas niet lukken.
quote:onderbouw je mening goed met argumenten. "PHP sucks" en "ASP zuigt" is hier ongewenst.
Je moeder!quote:
EST, dus nog 8quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:28 schreef Jumparound het volgende:
hey dev! nog 7!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |