ow, moet je dan faddcit installeren.... Hmmzz, toch maar eens doen dan.... kan ik ook zien welke jobs er verlopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoeld de nieuwste versie van Faddict? Proggie om je punten de voorspellen en ook om te kijken of er closes jobs in je rij staan.
http://users.pandora.be/t(...)taller-v.0.0.8.2.zip
Das de nieuwste
als ik op die link klik krijg ik een melding: This Account Has Been Suspendedquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:19 schreef Eronymus het volgende:
*ding*dong* algemene mededeling
Zijn er schaapjes die nog jobs hebben gespaard? Op 22 oktober gaan weer enkele queries vervallen
(zie http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=4681 laatste reply). Het insturen van deze jobs na 22 oktober levert geen punten meer op.
People met nieuwe versie van FADdict kunnen de lijst ook in het bestand ClosedQueries.txt van FADdict zetten. Dan kun je bij FADdict zien of je die bij je gespaarde jobs hebt zitten (file - check completed queries).![]()
Klopt, daarom worden de stats ook even niet ge-update...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:22 schreef gateway het volgende:
[..]
als ik op die link klik krijg ik een melding: This Account Has Been Suspended
WTF?
* gateway w8 af, ga nu maar eens wat doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Klopt, daarom worden de stats ook even niet ge-update...
Dus even wachten voor je het lijstje met gesloten jobs kunt updaten, er staan er al wel wat in
Die site doet het wel, maar de stats van die site liggen ook stil, 'k heb 24 uur geleden meer jobs geupload dan daar weergegeven worden... De jobs zullen wel niet verloren zijn gegaan, en ik blijf vandaag ook gewoon uploaden, maar de geuploade jobs worden waarschijnlijk niet eerder weergegeven worden voordat Find a Drug zijn webrekening heeft betaald.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:07 schreef Eronymus het volgende:
en niemand die http://www.find-a-drug.biz/ probeerd??
raar mijn jobs heeft ie wel.... 06:18 21-Octquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:12 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Die site doet het wel, maar de stats van die site liggen ook stil, 'k heb 24 uur geleden meer jobs geupload dan daar weergegeven worden... De jobs zullen wel niet verloren zijn gegaan, en ik blijf vandaag ook gewoon uploaden, maar de geuploade jobs worden waarschijnlijk niet eerder weergegeven worden voordat Find a Drug zijn webrekening heeft betaald.
Jah lol, nu zie ik het ook. Bij mij geeft ie ook 1 job weer van vandaag (terwijl ik vandaag nog helemaal geen jobs geupload heb).. maar ik mis nog een stuk of 10 jobs die ik gister geupload heb (toen kreeg ik 12k aan punten terwijl ik 29k geupload had). Laten we het er dan maar op houden dat het een puinzooi isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:21 schreef Eronymus het volgende:
[..]
raar mijn jobs heeft ie wel.... 06:18 21-Oct![]()
Al mijn jobs van gisteren staan ook bij de stats van vandaag, elk puntje is verantwoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:26 schreef devzero het volgende:
Bij de allerlaatste update stonden mijn achtergebleven jobs. Waarschijnlijk ook die van chris en eronymous.
Nummer 223, toch een mooie positie. Ben benieuwd hoe snel ik nu weer onder de 300 duik.
Het lijkt mij dat degene die er NU in staan ook niet meer worden uitgegeven. Dus ik neem aan dat als ze aangeven dat een job closed is, je die ook niet meer kunt binnenhalen, dus zou je de lijst gewoon kunnen wissen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:30 schreef gateway het volgende:
ik hoef niks te flushenmjah dat had ik ook niet verwacht, staan maar 6 jobs hehe.... en allemaal nieuw...
moet je trouwens die nieuwe erbij zetten? zodat de lijst steeds langer wordt? of kan je gewon alles wissen en dan die nieuwe toevoegen??
goeie poep ouwequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Bonsai het volgende:
'k heb 30 posts in me queue staan, en zojuist de eerste geupload![]()
113quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:28 schreef Bonsai het volgende:
'k heb 30 posts in me queue staan, en zojuist de eerste geupload![]()
* 1-of-6Billion spaart stiekum voor een 100k-klapperquote:Op zondag 23 oktober 2005 11:04 schreef Fjolle het volgende:
Devzero 55 Million Molecules
Proficiat
De enige van de laatste 2 dagenStilte op het forum
Stilte op de IRC
![]()
Schaapjes waar zijn jullieToch niet nog moe van de megaflush, of weer stiekum aan het sparen

* Bruce117 spaart de puntjes ook even op voor een counter attack na de 100k van 1-of-6Billion.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
* 1-of-6Billion spaart stiekum voor een 100k-klapper![]()
whehehew, competitie!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 spaart de puntjes ook even op voor een counter attack na de 100k van 1-of-6Billion.
Ja, ik heb er nog 10 liggen van een vorige weddenschapquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:08 schreef Eronymus het volgende:
goh wat een rare job: 821p-q4 normaal beginnen ze met een 1 heel soms een 2 met daarna wat letters, kan op de QueryList nog niet zien hoelang deze job duurt... ff afwachten. Momenteel gok ik dat het een cancerjob is.... gaat er iemand mee voor 5 virtuele euro's?![]()
Ik doe een 240 op mijn Pentium M 2.26@2.55 (Dell M170) custom bios.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:28 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Affijn, misschien een leuk moment om maar eens te melden waarmee eenieder puntjes graast. Het blijft een DIG-topic, nietwaar?: of gaan we dan te twiekerug doen?![]()
Ik heb geen idee wat je hier allemaal mee bedoeld, maar ik vertrouw er blindelings op dat je straks nóg veel harder gaatquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:48 schreef gateway het volgende:
btw, bionnekort over op kuilvoer! het gras groeit nietmeer zo hard, dus dan moeten we op stal, en dan krijgen we ingekuild gras en mais!
page not foundquote:Op maandag 24 oktober 2005 13:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier allemaal mee bedoeld, maar ik vertrouw er blindelings op dat je straks nóg veel harder gaat
Fok is trouwens RE-TE traag, is geen lol aan zo!
Ik kom nog eens terug op het oude niveau (ow dat is boven fjollequote:Op maandag 24 oktober 2005 11:37 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog 10 liggen van een vorige weddenschap
Joost:2 gefeliciteerd met je 7 Million Molecules
Hey WTF?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:30 schreef Chris.nl het volgende:
'k ben gestopt met Find a Drug draaien, was leuk maar nu gaat me pc weer uit.
nog veel plezier ermee![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:30 schreef Chris.nl het volgende:
je kan fad toch gewoon klaten draaien als je pc aanstaat? en denk jij; het is mooi geweest voro vandaag, zet je je pc weer uit?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:30 schreef Chris.nl het volgende:
Hij heeft écht z'n PC uitgezet. Dit was ook z'n laatste post op Fok......quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:30 schreef Chris.nl het volgende:
hij heeft zichzelf ook uit de live! stats gehaaltquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:09 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Hij heeft écht z'n PC uitgezet. Dit was ook z'n laatste post op Fok......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |