oe leuk.. welke linux?quote:Op maandag 17 oktober 2005 07:45 schreef wiqu2 het volgende:
gaat wel lekker ey :S ja men windhoos kreeg het blue screen of death dus ik over gestapt op lunix maar nu men clientje nog goed instelle en daar is denk ik wat mis gegaan ... ben effe aant puzzelen sorry
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 07:50 schreef wiqu2 het volgende:
het lijkt er op alsof ik men teamnummer te laat had ingested dus morge zou het weer goed moeten zijn...
| 1 | ./fadsetup -email you@email -nickname wiqu2 -team 2047 |
| 1 | ./fadsetup -list |
Ik snap de certificaten voor de gflops niet zo, de rest gaat allemaal direct maar voor gflops moet je een aantal dagen wachtenquote:
Of weken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik snap de certificaten voor de gflops niet zo, de rest gaat allemaal direct maar voor gflops moet je een aantal dagen wachten
Weer een miljoen erbijquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:04 schreef Fjolle het volgende:
DukeBox 16 Million Molecules
wiqu 4 Million Molecules
1-of-6Billion 3 Million Molecules
Dubbeldrank 1 Million Molecules
Proficiat!
hmmm grasquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:30 schreef Fjolle het volgende:
devzero 54 Million Molecules
mvdlubbe 14 Million Molecules
En een speciale bos bloemen gras voor nixxx ons 50ste schaap met 1 Million Molecules
Waarschuw van te voren even, dan zal ik een dagje wachtenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:09 schreef sk888er het volgende:
dverzo![]()
ik stond eindelijk een keer eerste dacht ik![]()
Snap er geen grassprietje vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:34 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Weer een miljoen erbij
In 6 dagen....Het kan dus heel vlug, _Moder8or_ Als je er even voor gaat zitten
Wat een eikel is het ook hequote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:09 schreef sk888er het volgende:
dverzo![]()
ik stond eindelijk een keer eerste dacht ik![]()
Aangezien we aftellen naar 2 verschillende tijdstippen die 20 uur van elkaar verwijderd liggen, weet ik niet waar jij die wijsheid vandaan hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:12 schreef Fjolle het volgende:
LOL, Devzero en Maggie, 1 van jullie 2 kan niet rekenen.![]()
Bedoel je mij?quote:
Nou, als ik het goed begrijp zit je erg te azen op je 1e certificaat....right?quote:
Das stimmt. Even beter kijken de volgende keer.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nou, als ik het goed begrijp zit je erg te azen op je 1e certificaat....right?
Ik heb met 2 PCtjes en de juiste jobkeuze (korte jobjes), in 6 dagen 1 miljoen molecuultjes er door gedraaid.
in de OP staat een link naar een site die de gemiddelde jobduur aangeeft
snapte?![]()
Gaan we dan nu al sparen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:11 schreef mcintosh het volgende:
Doen we trouwens een eindejaarsflush ??
* devzero wenst jullie daarbij veel succes.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:11 schreef mcintosh het volgende:
Doen we trouwens een eindejaarsflush ??
Loeks lijk its djust mie end Fjollequote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
* devzero wenst jullie daarbij veel succes.
Dan gaan we 't nie halen he.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Loeks lijk its djust mie end Fjolle
Zijn er al 3quote:
Geen idee, maar ik heb de laatste versie van Faddict, die kijkt of er gelsoten jobs tussen zitten...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:32 schreef Fjolle het volgende:
Oke, welke jobs zijn safe om dik 2 maanden te sparen?
dan moet je hem wel zelf updaten he anders lukt het nog niet (zie ook m'n vorige post)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb de laatste versie van Faddict, die kijkt of er gelsoten jobs tussen zitten...
Dus dat houd ik op die manier wel in de gaten
i knowquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:02 schreef Eronymus het volgende:
[..]
dan moet je hem wel zelf updaten he anders lukt het nog niet (zie ook m'n vorige post)![]()
en betr daily, denk dat je plaatsje gaat zakken![]()
quote:en betr daily, denk dat je plaatsje gaat zakken![]()
Ze zijn vergeten de rekening te betalenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 07:25 schreef devzero het volgende:
Dat find-a-drug.com al bijna een dag niet meer is geupdate scheelt natuurlijk ook
Ik denk dat je bedoeld de nieuwste versie van Faddict? Proggie om je punten de voorspellen en ook om te kijken of er closes jobs in je rij staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:06 schreef gateway het volgende:
hmmzz.... wil wel meesparen.... Heb think versie 1.25g (als ik naar de Queue ga en dn op Help, about klik)
Wat is de nieuwste dan? en waar vindt ik die? en moet ik FAD daarvoor aflsuiten? (en dus eerst beter ff de jobs afmaken, verzenden end an de nieuwe installe??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |