Zodra find-a-drug update weten we het wel hoor, kwestie van vergelijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef joosd het volgende:
updates over 5 minuten + 20 minuten verwerktijd
zit mogelijk vandaag weer scheef te kijken.
het kan nog wel even wat langer duren
http://fadstats.com/ hier kan je meer info vinden.
maar de tijden zijn af en toe daar erg vreemd![]()
Hoe kom je aan die tijd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:48 schreef joosd het volgende:
updates over 5 minuten + 20 minuten verwerktijd
zit mogelijk vandaag weer scheef te kijken.
het kan nog wel even wat langer duren
http://fadstats.com/ hier kan je meer info vinden.
maar de tijden zijn af en toe daar erg vreemd![]()
naar mijn mening he: als de stats 13:21 zijn geupdate, moeten ze nog verwerkt worden dit duurt 30-40min dan zien wij ze 16:05, dit is ook gebeurd, dus dan is de volgende ronde over 6 uur= 22:05 toch? of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:15 schreef joosd het volgende:
[..]
combinatie van lezen op GOT (tweakers) en deze site
In dat geval zijn alleen maar respect voor Iffy!!! Wat een flush!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:20 schreef joosd het volgende:
8 937 064 punten voor iffy
Als mijn bronnen correct zijn hebben wij 6.4 miljoen gehaaldquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:24 schreef joosd het volgende:
ongelooflijk maar idd felicitaties voor iffy zouden wij nog 3 mln binnen brengen?
die stats zijn nog niet klaar/onvindbaar
Welkom op Fok!.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:09 schreef iffy het volgende:
* iffy buigt en bedankt iedereen voor de felicitaties.
En felicitaties aan alle flushers van DPC en aan DPC voor de 7e verjaardag
Speciaal geregdquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:09 schreef iffy het volgende:
* iffy buigt en bedankt iedereen voor de felicitaties.
En felicitaties aan alle flushers van DPC en aan DPC voor de 7e verjaardag
En anders wel op een banquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:21 schreef sk888er het volgende:
Als we dat in GC, ONZ en PUB melden kunnen we denk ik ook tevens wel rekenen op nieuwe members.
Zo te zien gaan we dan met een select groepje aan de gang, kan ook gezellig zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:35 schreef wiqu2 het volgende:
zo en welk project gaan we nu effe op stelten zettenpolltje maken???
enne volgens mij heb ik 4M molecules:)
quote:Recieved certificate for calculated molecules
quote:Recieved certificate for gathered points
enzovoort..quote:Recieved certificate for donated gflops
Nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:23 schreef Maggie het volgende:
En mcintosh jij loopt er ook nog eentje achter.
Nee, nu heb had je er een rare b inquote:
Ja rare bug is dat met die tags in je profielquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:26 schreef Maggie het volgende:
[..]
Nee, nu heb had je er een rare b in
* Maggie zingt slaapliedje voor je. Of misschien een kopje warme (schapen-)melk?
De mensen die het erg zouden moeten vinden liggen allang te slapen waarschijnlijk, dus we hebben ff mazzel!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:30 schreef Maggie het volgende:
Ja, ik vind chips ook altijd heel slaapverwekkendVóóral die bolognese van croky!
Zou iemand het erg vinden dat we offtopic gaan?
Hmm, ik verwacht niet dat er heel veel kleine groepjes gaan ontstaan. Misschien komt er een kleine tweede bij.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:32 schreef HBM het volgende:
schaapjes die uiteen vallen over verschillende kudden![]()
Zou zonde zijn, we gingen net zo lekker bij FaD
Dus nu ligt het er een beetje aan wat voor eten je bij je hebt...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:37 schreef Maggie het volgende:
Ik ben aan het werk
Ik moet nog tot 7 uur morgenochtend. Ik begin een beetje honger te krijgen, kwam er net achter dat ik wel eten bij me heb maar geen bestek
Net zo leukquote:
Succesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:49 schreef Maggie het volgende:![]()
Laat ik nou nét mn camera niet bij me hebben
Misschien kan ik een vork leasen van een collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |