Albert Heijn. Tenminste, mijn moeder heeft het kaartje gekocht, met airmiles...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:38 schreef Weemz het volgende:
ik moet ook maar airmiles gaan lenen van mijn mams denk ik... waar heb jij ze gekocht?
Jeej, daar werk ik, en daar ga ik ook mijn kaartje kopen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:50 schreef wonderer het volgende:
Albert Heijn. Tenminste, mijn moeder heeft het kaartje gekocht, met airmiles...
Ik heb ook een flinke zak drop voor morgen
postenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb net hele foute foto's in handen gekregen!
Wat zal ik er meedoen?
Wat hij zegt.quote:
Bush & Blair fotof*cks zijn lang niet meer origineelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:25 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, mên. Ze zijn te eng. Ik moet ze eerst nog even doorsturen aan geheel den msn-lijst.
Tongzoen-actie van de twee walgelijkste mensen die je je voor kan stellen.
Van die mooie dokter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik had een foto van okter sjoerd aan een collega van me laten zien en ze was op slag nat (zoals ze dat zelf zo mooi zei). "Als ie nie homo was dan had ik 'm zo gewilt! Vertel maar da'k goed ken pijpe!"
Vuile turkse snol dat 't is
Ruilen? De mijne zijn nog steeds jackie Brown volgens de verpakking (maar eerder dark red volgens de realiteit). ALhoewel: op m;n werk krijg ik wel allemaal complimentjes van de dames van de admie en van inkoop en de poetsploeg en de bewaking en de receptie en....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:13 schreef TehRockstar het volgende:
Hiephoera, de haartjes zijn reeds weer blond na het wassen.
Foto posten, dan doe ik het ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ruilen? De mijne zijn nog steeds jackie Brown volgens de verpakking (maar eerder dark red volgens de realiteit). ALhoewel: op m;n werk krijg ik wel allemaal complimentjes van de dames van de admie en van inkoop en de poetsploeg en de bewaking en de receptie en....
Dat heb ik al heul vaak gedaan!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Van die mooie dokter.Doe eens een plaatje van hem posten.
Van oorsprong (vroegah) heb ik blond haar, maar dat werd steeds donkerder en uiteindelijk was het van dat vieze grauwe geen blond geen lichtbruin geef het maar een naam blondachtig. Dus toen werd het .... ff denken qua volgorde:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Foto posten, dan doe ik het ook.
Maar, je had toch zulke mooie blonde haartjes?
Asblond, muisblond, zoiets?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van oorsprong (vroegah) heb ik blond haar, maar dat werd steeds donkerder en uiteindelijk was het van dat vieze grauwe geen blond geen lichtbruin geef het maar een naam blondachtig. Dus toen werd het .... ff denken qua volgorde:
Blond met blonde streepjes
Bruin
Zwart
Red Night (ofwel bij mij vrij fel bordeaux rood)
Bitter sweet chocolate
Soho Bronze
Soho Bronze met blonde strepen
Kastanje bruin
Jackie Brown
Daar mag die nu helemaal niet aan denken hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef Ang3l het volgende: Vuile turkse snol dat 't is
Ja die neemt da nie zo nou, da ramadan-gedoe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar mag die nu helemaal niet aan denken hoor
tis toch rammadandan mag dat alleen maar 's nachts hoor
Wat doet imageshack vreemd dezer dagen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
[[url=http://img139.imageshack.us/img139/7906/dsc026811st.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het kapsel is momenteel te gevaarlijk/lang/lelijk/warrig voor een gehele foto, maar je ziet mijn bijna geheel teruggekeerde blonde haartjes in elk geval.
Ja. En klote files.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:53 schreef TehRockstar het volgende:
Lange reischtijd ook?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja. En klote files.. Heen twee en half uur, terug anderhalf.
.
Moet je maar geen alcoholvrije breezer over je toetsenbord morsen :-Pquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moet je maar geen alcoholvrije breezer over je toetsenbord morsen :-P
De Efteling?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga slapen./ Lekker dromen over euhm..dinges..enzo..
Wie is dat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:dokter sjoerd is ziek!
*maakt kippensoep*
Dokter sjoerd is ziek!!!
Da's het voordeel van mens zijn, je kunt zo lekker hard op je bek gaan...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
Soms denk ik "Hey, hier had ik even een 'goede daad' moeten doen."
Maar helaas kun je dan niet even 2 minuten terugspoelen..
Die jongen die me belde en waarmee ik heen en weer sms, de dokter, de hunk, Sjoerdquote:
O... je sexslaaf voor de komende tijdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jongen die me belde en waarmee ik heen en weer sms, de dokter, de hunk, Sjoerd
Nouja, dat nog niet eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:56 schreef Vlarp het volgende:
Da's het voordeel van mens zijn, je kunt zo lekker hard op je bek gaan...
Sexslaaf?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O... je sexslaaf voor de komende tijd
Zeg dat dan...
Volkomen terecht wat jij deed... oude mensen horen niet op een druk station thuisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, dat nog niet eens.
Maar ik stapte vanmiddag de trein uit, loop met oordopjes over een enorm druk perron. En toen tikte ineens een oud omaatje (incl wandelstok) me op de schouder. Ze vroeg waar de uitgang is, dus ik gebaarde naar de roltrap. Ze moest echter niet alleen de uitgang hebben, maar eigenlijk de trein naar Rotterdam.
En in plaats van dat ik nu zeg: "Ik loop wel even met u mee, ik heb toch geen haast, zeg ik dat ze gewoon in de stationshal even op de borden kan kijken."
Stom is dat achteraf....
Neuh, nouja. Sommige oude mensen kunnen zo goed dankbaar zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:14 schreef Vlarp het volgende:
Volkomen terecht wat jij deed... oude mensen horen niet op een druk station thuis
Mja, I know...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, nouja. Sommige oude mensen kunnen zo goed dankbaar zijn..
Misschien is 'ontroering' wel een belangrijk 'doel van het leven'..?
Jij ook niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Vlarp het volgende:
net als opstaan voor oude mensen die bijna omvallen in een bomvolle bus.. doet ook niemand meer
Ik ben wel opgestaan toen en heb mijn plek aan die vrouw aangeboden. Ze was zichtbaar verheugd dat zo'n jong iemand z'n plek afstond. Best jammer dat er tegenwoordig zo weinig respect meer is voor ouderen van de jongeren..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij ook niet?
Laatst had 'r een man ingesproken op het antwoord-apparaat op m'n werk... of we hem terug wilden bellen.
Hij heeft wel een halve minuut lang zijn telefoonnummer gemompeld, maar hij kwam er niet uit.
"Mijn telefoonnummer ben ik even kwijt... Ik ben 84 jaar, en mijn vrouw is gestorven, en ik weet het allemaal niet meer zo goed..."
Dan moet ik wel even twee keer slikken....
hè ja laten we de lijfstraffen weer in ere herstellenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:40 schreef Ang3l het volgende:
Corrigerend afranselen dan!
juist ja dit land heeft behoefte aan nieuwe mannenbroedersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
Dat is nog een man die weet wat deze tijd nodig heeft!
Jazeker! Voor straf moest je allemaal onkuise dingen doen met de meester!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:43 schreef Stroekie het volgende:
maar wie herinnert zich tegenwoordig nog de straf van op de blote knietjes op de kokosmat?
Dan geef ik je een corrigerend nachtkusjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:45 schreef Ang3l het volgende:
enge man
anyway, ik ga corrigerend slapen
Homo!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoezeee
De homo's zijn weg!
Het topic is van mij!
Nooit! Hoor je me? NOOIT!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoezeee
De homo's zijn weg!
Het topic is van mij!
Ik ben een kantoorpikkie.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:52 schreef Weemz het volgende:
Zeg, DM, wat doe je eigenlijk voor werk dan... ?
MET of ZONDER prikklok ?? :-)quote:
Mét een mooie sleutelhanger-tag die de voordeur opent voor bevoegden, en daarbij tevens de tijd registreert.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:08 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
MET of ZONDER prikklok ?? :-)
Vanavond sommigen, vannacht weer anderen, en wellicht... morgenvroeg!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:14 schreef TehRockstar het volgende:
Wanneer komen de lieve laafjes nou terug?
Die hebben wij ook !!! Althans....ik heb de sleutelhanger gesloopt en het ronde chipjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mét een mooie sleutelhanger-tag die de voordeur opent voor bevoegden, en daarbij tevens de tijd registreert..
Whehehe.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:25 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
Die hebben wij ook !!! Althans....ik heb de sleutelhanger gesloopt en het ronde chipje
eruitgehaald en onder mijn horloge geplakt :-)
Zou op zich NOG handiger zijn, maarre.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whehehe..
Kun je 'm niet onder de huid implanteren?
Mietje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:34 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
Zou op zich NOG handiger zijn, maarre.....
..NO NEEDLES IN ME!!! :-)
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:08 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
[..]
MET of ZONDER prikklok ?? :-)
eerste lieve laaf meldt zich !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:14 schreef TehRockstar het volgende:
Wanneer komen de lieve laafjes nou terug?
Bij ons doen alleen de Sales-pikkies aan dat soort ongein. Kantoorpikkies kijken dat meewarig aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
.
Met of zonder pak, das & leasedinges, dat is waar het om draait in kantoorpikkiesland..
Wrijf het er maar in........wrijf het er maar inquote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:50 schreef creno het volgende:
[..]
eerste lieve laaf meldt zich !
maar ik ben meteen weer foetsie, naar Tosca in Chassé theater
Jij, jij had natuurlijk gehoopt op ach nee laat ik dat maar niet zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:48 schreef TehRockstar het volgende:
Ja! Ooh, kon ik er maar bij zijn.
quote:http://static.thepiratebay.org/dreamworks_response.txt
As you may or may not be aware, Sweden is not a state in the United States
of America. Sweden is a country in northern Europe.
Unless you figured it out by now, US law does not apply here.
For your information, no Swedish law is being violated.
Please be assured that any further contact with us, regardless of medium,
will result in
a) a suit being filed for harassment
b) a formal complaint lodged with the bar of your legal counsel, for
sending frivolous legal threats.
It is the opinion of us and our lawyers that you are fucking morons, and
that you should please go sodomize yourself with retractable batons.
Please also note that your e-mail and letter will be published in full on
http://www.thepiratebay.org.
Go fuck yourself.
Polite as usual
Ga je gang.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij, jij had natuurlijk gehoopt op ach nee laat ik dat maar niet zeggen.
Je moeder met een kopje chocola?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:21 schreef TehRockstar het volgende:
Er komt een niet nader te noemen persoon mijn kamer binnenrollen.Ik is weg.
quote:It is the opinion of us and our lawyers that you are fucking morons, and
that you should please go sodomize yourself with retractable batons.
Die rolt niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je moeder met een kopje chocola?![]()
Wat voor icon zal ik nou nemen.......................quote:
Doe maar nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:07 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
[..]
Wat voor icon zal ik nou nemen.......................
Neem Madonna maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:07 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
Wat voor icon zal ik nou nemen.......................
Veel slaapplezier.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 't hélemaal niet trendy om al om 22.11 naar bed te gaan ....
Maar ik ben boos en moe.... oh, the horror of making intellectual and responsible choices!
Je bent gewoon een saaie ouwe burgerlul aan 't worden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind 't hélemaal niet trendy om al om 22.11 naar bed te gaan ....
Maar ik ben boos en moe.... oh, the horror of making intellectual and responsible choices!
Madonna ????? Neahhhh. dat is ZOOOO 2001quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neem Madonna maar.
Vindt ze vast prettig.
Gaat heen Satan!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bent gewoon een saaie ouwe burgerlul aan 't worden.
Geef het maar toe..
Omg, dat is zo fout.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:15 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
[..]
Madonna ????? Neahhhh. dat is ZOOOO 2001
Zeg!quote:
Aan het worden... aan het worden?... ik ben het niet met je eens DM!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bent gewoon een saaie ouwe burgerlul aan 't worden.
Geef het maar toe..
Dat zeg ik ook helemaal niet.....in 2001 hield ik ook van Madonnaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg!Dat 2001 voor jouw tijd is wil nog niet zeggen dat het toen fout was hoor!!!
Neehee, ik bedoel het zeggen van, dat is ZOOOO *jaartal*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg!Dat 2001 voor jouw tijd is wil nog niet zeggen dat het toen fout was hoor!!!
Ik weet het......dat jaartal geroep is zooo.........ehh...laamaarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:30 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neehee, ik bedoel het zeggen van, dat is ZOOOO *jaartal*
Ach mens ga sms-en!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
Aan het worden... aan het worden?... ik ben het niet met je eens DM!
Je denkt dat Ang3l niet ouder aan het worden is?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:27 schreef Parleur het volgende:
Aan het worden... aan het worden?... ik ben het niet met je eens DM!
Morgen weer liefurt... dan ben je weer een van de eerstenquote:
Dat wel... maar dat ze burgerlijk wordt... dat klopt niet. Dat is ze gewoon al.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je denkt dat Ang3l niet ouder aan het worden is?
Heuj, ik hoor dat Wiz heusch wel schattig is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja!.
Meld je, jij sneaky $#$#%^!!
Heeft Wiz ooit al eens enige interesse in je getoond?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heuj, ik hoor dat Wiz heusch wel schattig is.
![]()
Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Ze blijven wel lang weg hè..
Als je er nou heengegaan was, dan had je het gewetenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Wacht nou even, ho stop. WIE is er nou psies al terug van de E-dinges?.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heuj, ik hoor dat Wiz heusch wel schattig is.
![]()
quote:
Ik vraag me soms ook af of er leven na de dood is, maar dat betekent niet dat ik dan meteen naar de keuken ren om m'n polsen door te snijden met het koksmes.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:47 schreef error het volgende:
[..]
Als je er nou heengegaan was, dan had je het geweten
Doch vind ik die andere mooier.quote:
Wie?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Doch vind ik die andere mooier.Het euhm, non-chocolaatje, en niet die van wiz.
Dat kan ook prima met een vleesmes.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vraag me soms ook af of er leven na de dood is, maar dat betekent niet dat ik dan meteen naar de keuken ren om m'n polsen door te snijden met het koksmes..
Ik vind de vergelijking met de E.-meet best wel treffend.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vraag me soms ook af of er leven na de dood is, maar dat betekent niet dat ik dan meteen naar de keuken ren om m'n polsen door te snijden met het koksmes..
VERTEL!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:54 schreef Stroekie het volgende:
Ja hier een efteling ganger die zich meld, maar hij werd op een ander forum door iemand bezig gehouden en moest daarna aan telefoon tekst en uitleg geven over het debutantenbal
EN HEB DUS EEN HELE LEUKE DAG GEHAD
Ja hè.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking met de E.-meet best wel treffend.
Hebben de heaumeaux tegenweurdig ook al een debutantenbal?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:54 schreef Stroekie het volgende:
Ja hier een efteling ganger die zich meld, maar hij werd op een ander forum door iemand bezig gehouden en moest daarna aan telefoon tekst en uitleg geven over het debutantenbal
EN HEB DUS EEN HELE LEUKE DAG GEHAD
ikkequote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Wacht nou even, ho stop. WIE is er nou psies al terug van de E-dinges?.
ja gut vond het wel een "toepasselijke" naam om te zeggen dat ik voor het eerst Fokkers ging ontmoeten, en wit is wel erg besmettelijk in de Efteling hoor,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hebben de heaumeaux tegenweurdig ook al een debutantenbal?!
*witte jurk zoek*
Ow, dat debutantenbal..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja gut vond het wel een "toepasselijke" naam om te zeggen dat ik voor het eerst Fokkers ging ontmoeten, en wit is wel erg besmettelijk in de Efteling hoor,![]()
Die komen er aan van Wonderer en Vlarpquote:
Vertel werkte NS niet mee?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:02 schreef Weemz het volgende:
Ik ben ook al terug. Vraag niet hoé, maar ik ben terug.
Dat wordt morgen dus voor mij iig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die komen er aan van Wonderer en Vlarp
en die zijn nog niet thuis.
dat wordt meer richting 0.00 uur voor ze thuis zijn, en of ze dan nog foto's uploaden is nog even de vraag
Waarom helemaal om via Tilburg naar Den Bosch? De bedoeling was Efteling-Den Bosch-Utrecht, maar de snelle bus naar DB had ik gemist, toen ging ik blijkbaar met een supertoeristische bus, door allerlei plaatsjes heen enzo... Maar die was gelukkig iets eerder (3 minuten) op het station, waardoor ik mijn trein naar Utrecht haalde. Die deed er overigens maar een half uur over, ipv. de 3 kwartier op de heenweg...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vertel werkte NS niet mee?
bedoeling was toch dat jij bus vanaf efteling naar Tilburg zou nemen
en dan via Den Bosch naar Utrecht toe?
dat betekent dat de XMN8R mobiel weer koers gezet heeft richting het westen des landsquote:
erg goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat betekend dat de XMN8R mobiel weer koers gezet heeft richting het westen des lands
jullie nog aan koffie/thee gegaan in Leckermij?
wij hebben Andyvie, Wonderer en Xman in Den Bosch de trein uit gestuurd en vanaf Oss heb ik Waxxer aan de zorgen van de conducteur over gelaten
heel veel kleine slokjes waterdrinken, of zo lang mogelijk je adem inhouden brengen geen soulaas?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
*hevige hik*
Water?! Op dit uur van de dag?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:17 schreef Stroekie het volgende:
heel veel kleine slokjes waterdrinken, of zo lang mogelijk je adem inhouden brengen geen soulaas?
ja mag het van mij ook met Whisky proberen hoor, maar weet niet of dat dan een kalmerend effect heeft op je middenrifquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Water?! Op dit uur van de dag?!.
Oiei en Weemz dus ook al met de nodige hindernissen, krijgt zo'n mooie dag dan toch nog een negatief tintje...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:21 schreef Vlarp het volgende:
God.. wat een reis.. door die klote bewegwijzering en mijn brakke aanwijzingen en wegwerkzaamheden 3x verkeerd gereden naar Numansdorp vanuit Brabant. Maar XMN8R is nu onderweg naar Den Haag
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:23 schreef Stroekie het volgende:
ja mag het van mij ook met Whisky proberen hoor, maar weet niet of dat dan een kalmerend effect heeft op je middenrif
Bavaria?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef Stroekie het volgende:
Nee van Bavaria zal die hik niet minder worden nee![]()
Ohw.. we hebben gelachen onderweg hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oiei en Weemz dus ook al met de nodige hindernissen, krijgt zo'n mooie dag dan toch nog een negatief tintje...
of is dit een kleinigheidje voor een mooie dag
ooh ziet er zo nu een blik Grolsch uit,, ja dat hebben ze hier in de winkel nooitquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. we hebben gelachen onderweg hoor
En het is Grolsch.. ken je bieren!
Whehehe... ik heb ook een keer de fout gemaakt door op die bus te stappen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:45 schreef Weemz het volgende:
Nou... Echt hindernissen waren het niet hoor... Ik had alleen de ultra-all-inclusive toeristische route met de bus (lijn 137 geloof ik, was puur de 1e bus naar Den Bosch die ik tegen kwam)... Ik ben door Schagen-Capelle(?), Waalwijk en Drunen geweest... *zucht*
Eens, maar NOOIT meer!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:50 schreef Timmah het volgende:
Whehehe... ik heb ook een keer de fout gemaakt door op die bus te stappen..
quote:
cybart heeft gewoon wat veren in z'n reet gestoken natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:03 schreef Andyvie het volgende:
[..]
BigPauw!Hoe heeft ie ineens zoveel mooie veren gekregen?
SPRANG-Capelle. Mijn thuisbasis!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:45 schreef Weemz het volgende:
Nou... Echt hindernissen waren het niet hoor... Ik had alleen de ultra-all-inclusive toeristische route met de bus (lijn 137 geloof ik, was puur de 1e bus naar Den Bosch die ik tegen kwam)... Ik ben door Schagen-Capelle(?), Waalwijk en Drunen geweest... *zucht*
Jeejquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:14 schreef Vlarp het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/fokmeet_2005_10
Foto's!!!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:14 schreef Vlarp het volgende:
Foto's!!!
Thankx voor het werk aan het einde van deze dagquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:14 schreef Vlarp het volgende:
Foto's!!!
MysteryGuest (L) en Stroekie (R)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:34 schreef error het volgende:
Leuk die fotows! Heel veel mensen die ik niet ken. Wie zijn dit bijv? kunt u zich even bekent maken? http://gallery.vlarp.nl/fokmeet_2005_10/PA121408?full=1
[rukpukmodus] Xman blijft een lief en lekker ding[/rukpukmodus]
De linker is een toekomstig Fok!er, de rechter is Stroekiequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:34 schreef error het volgende:
Leuk die fotows! Heel veel mensen die ik niet ken. Wie zijn dit bijv? kunt u zich even bekent maken? http://gallery.vlarp.nl/fokmeet_2005_10/PA121408?full=1
ik ben de rechter meneer op deze fotoquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:34 schreef error het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:34 schreef error het volgende:
Aha, aangenaamquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben de rechter meneer op deze foto
de linker meneer was de mystery guest Jan Peter
die we vandaag wellich en enthousiast genoeg gekregen hebben om hier ook op Fok te komen posten
Even reloaden, dan doet ie hetquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:44 schreef Stroekie het volgende:
Whehehe hij zegt dat er 0 foto's in die gallerij zitten.
maar voor mij hoef je geen haast meer te maken hoor
ik ga slapen
Sweet Dreams voor een ieder![]()
tuulk :pquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:54 schreef XMN8R het volgende:
* XMN8R is ook weer thuis! Ben ik de laatste?
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:54 schreef XMN8R het volgende:
* XMN8R is ook weer thuis! Ben ik de laatste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |