Albert Heijn. Tenminste, mijn moeder heeft het kaartje gekocht, met airmiles...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:38 schreef Weemz het volgende:
ik moet ook maar airmiles gaan lenen van mijn mams denk ik... waar heb jij ze gekocht?
Jeej, daar werk ik, en daar ga ik ook mijn kaartje kopen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:50 schreef wonderer het volgende:
Albert Heijn. Tenminste, mijn moeder heeft het kaartje gekocht, met airmiles...
Ik heb ook een flinke zak drop voor morgen
postenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb net hele foute foto's in handen gekregen!
Wat zal ik er meedoen?
Wat hij zegt.quote:
Bush & Blair fotof*cks zijn lang niet meer origineelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:25 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, męn. Ze zijn te eng. Ik moet ze eerst nog even doorsturen aan geheel den msn-lijst.
Tongzoen-actie van de twee walgelijkste mensen die je je voor kan stellen.
Van die mooie dokter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik had een foto van okter sjoerd aan een collega van me laten zien en ze was op slag nat (zoals ze dat zelf zo mooi zei). "Als ie nie homo was dan had ik 'm zo gewilt! Vertel maar da'k goed ken pijpe!"
Vuile turkse snol dat 't is
Ruilen? De mijne zijn nog steeds jackie Brown volgens de verpakking (maar eerder dark red volgens de realiteit). ALhoewel: op m;n werk krijg ik wel allemaal complimentjes van de dames van de admie en van inkoop en de poetsploeg en de bewaking en de receptie en....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:13 schreef TehRockstar het volgende:
Hiephoera, de haartjes zijn reeds weer blond na het wassen.
Foto posten, dan doe ik het ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ruilen? De mijne zijn nog steeds jackie Brown volgens de verpakking (maar eerder dark red volgens de realiteit). ALhoewel: op m;n werk krijg ik wel allemaal complimentjes van de dames van de admie en van inkoop en de poetsploeg en de bewaking en de receptie en....
Dat heb ik al heul vaak gedaan!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Van die mooie dokter.Doe eens een plaatje van hem posten.
Van oorsprong (vroegah) heb ik blond haar, maar dat werd steeds donkerder en uiteindelijk was het van dat vieze grauwe geen blond geen lichtbruin geef het maar een naam blondachtig. Dus toen werd het .... ff denken qua volgorde:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Foto posten, dan doe ik het ook.
Maar, je had toch zulke mooie blonde haartjes?
Asblond, muisblond, zoiets?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van oorsprong (vroegah) heb ik blond haar, maar dat werd steeds donkerder en uiteindelijk was het van dat vieze grauwe geen blond geen lichtbruin geef het maar een naam blondachtig. Dus toen werd het .... ff denken qua volgorde:
Blond met blonde streepjes
Bruin
Zwart
Red Night (ofwel bij mij vrij fel bordeaux rood)
Bitter sweet chocolate
Soho Bronze
Soho Bronze met blonde strepen
Kastanje bruin
Jackie Brown
Daar mag die nu helemaal niet aan denken hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:11 schreef Ang3l het volgende: Vuile turkse snol dat 't is
Ja die neemt da nie zo nou, da ramadan-gedoe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar mag die nu helemaal niet aan denken hoor
tis toch rammadandan mag dat alleen maar 's nachts hoor
Wat doet imageshack vreemd dezer dagen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
[[url=http://img139.imageshack.us/img139/7906/dsc026811st.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het kapsel is momenteel te gevaarlijk/lang/lelijk/warrig voor een gehele foto, maar je ziet mijn bijna geheel teruggekeerde blonde haartjes in elk geval.
Ja. En klote files.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:53 schreef TehRockstar het volgende:
Lange reischtijd ook?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja. En klote files.. Heen twee en half uur, terug anderhalf.
.
Moet je maar geen alcoholvrije breezer over je toetsenbord morsen :-Pquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moet je maar geen alcoholvrije breezer over je toetsenbord morsen :-P
De Efteling?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 22:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga slapen./ Lekker dromen over euhm..dinges..enzo..
Wie is dat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:53 schreef Ang3l het volgende:dokter sjoerd is ziek!
*maakt kippensoep*
Dokter sjoerd is ziek!!!
Da's het voordeel van mens zijn, je kunt zo lekker hard op je bek gaan...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
Soms denk ik "Hey, hier had ik even een 'goede daad' moeten doen."
Maar helaas kun je dan niet even 2 minuten terugspoelen..
Die jongen die me belde en waarmee ik heen en weer sms, de dokter, de hunk, Sjoerdquote:
O... je sexslaaf voor de komende tijdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die jongen die me belde en waarmee ik heen en weer sms, de dokter, de hunk, Sjoerd
Nouja, dat nog niet eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:56 schreef Vlarp het volgende:
Da's het voordeel van mens zijn, je kunt zo lekker hard op je bek gaan...
Sexslaaf?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O... je sexslaaf voor de komende tijd
Zeg dat dan...
Volkomen terecht wat jij deed... oude mensen horen niet op een druk station thuisquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, dat nog niet eens.
Maar ik stapte vanmiddag de trein uit, loop met oordopjes over een enorm druk perron. En toen tikte ineens een oud omaatje (incl wandelstok) me op de schouder. Ze vroeg waar de uitgang is, dus ik gebaarde naar de roltrap. Ze moest echter niet alleen de uitgang hebben, maar eigenlijk de trein naar Rotterdam.
En in plaats van dat ik nu zeg: "Ik loop wel even met u mee, ik heb toch geen haast, zeg ik dat ze gewoon in de stationshal even op de borden kan kijken."
Stom is dat achteraf....
Neuh, nouja. Sommige oude mensen kunnen zo goed dankbaar zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:14 schreef Vlarp het volgende:
Volkomen terecht wat jij deed... oude mensen horen niet op een druk station thuis
Mja, I know...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, nouja. Sommige oude mensen kunnen zo goed dankbaar zijn..
Misschien is 'ontroering' wel een belangrijk 'doel van het leven'..?
Jij ook niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:17 schreef Vlarp het volgende:
net als opstaan voor oude mensen die bijna omvallen in een bomvolle bus.. doet ook niemand meer
Ik ben wel opgestaan toen en heb mijn plek aan die vrouw aangeboden. Ze was zichtbaar verheugd dat zo'n jong iemand z'n plek afstond. Best jammer dat er tegenwoordig zo weinig respect meer is voor ouderen van de jongeren..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij ook niet?
Laatst had 'r een man ingesproken op het antwoord-apparaat op m'n werk... of we hem terug wilden bellen.
Hij heeft wel een halve minuut lang zijn telefoonnummer gemompeld, maar hij kwam er niet uit.
"Mijn telefoonnummer ben ik even kwijt... Ik ben 84 jaar, en mijn vrouw is gestorven, en ik weet het allemaal niet meer zo goed..."
Dan moet ik wel even twee keer slikken....
hč ja laten we de lijfstraffen weer in ere herstellenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:40 schreef Ang3l het volgende:
Corrigerend afranselen dan!
juist ja dit land heeft behoefte aan nieuwe mannenbroedersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
Dat is nog een man die weet wat deze tijd nodig heeft!
Jazeker! Voor straf moest je allemaal onkuise dingen doen met de meester!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:43 schreef Stroekie het volgende:
maar wie herinnert zich tegenwoordig nog de straf van op de blote knietjes op de kokosmat?
Dan geef ik je een corrigerend nachtkusjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:45 schreef Ang3l het volgende:
enge man
anyway, ik ga corrigerend slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |