Hij vraagt nog steeds of ik een keer mee ga stappenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Moet jij ook eens een keer doen.
Dat is omdat je ons hier zit op te geilen lekker te maken met doktermeneer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAWWW, Fuzz beet me net in m'n achillespees!!!
Ik heb nog veeeeel meer foto's!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is omdat je ons hier zit op te geilen lekker te maken met doktermeneer.
Bring them on.quote:
m'n email staat in m'n profiel.quote:
geef je die dan wel genoeg aandacht?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAUWWW, Fuzz beet me net in m'n achillespees!!!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:54 schreef keizerpinguin het volgende:
ga maar lekker zitten dan zal ik je verwennen!
[afbeelding]
die is natuurlijk de Robbie tape ergens op een geheime plek aan het onderbrengenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:53 schreef wonderer het volgende:
Waar de fuck is CDP??
Da's verdomme al de tweede keer dat ik hem misloop voor een minimeetquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is natuurlijk de Robbie tape ergens op een geheime plek aan het onderbrengen
Ik zie Fuzz al voor me met twee langevingers in z'n oren. Neej, tiramisu is leuk voor een keer, maar dan wil je weer wat anders. Kaiserschmarrn, appelcrumble, crêpes suzettes of lemon meringue pie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAUWWW, Fuzz beet me net in m'n achillespees!!!
Cremé bruleéquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zie Fuzz al voor me met twee langevingers in z'n oren. Neej, tiramisu is leuk voor een keer, maar dan wil je weer wat anders. Kaiserschmarrn, appelcrumble, crêpes suzettes of lemon meringue pie..
ja en nu schiet mij hier weer direct de term bootcamp in mijn hoofdquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga nog ff wat drinken en dan slapen!
in BB liggen er ook al een paar in bed! zo gezellig allemaal..... net of ze op kamp zijn ik wil ook op kamp! waar is die tijd gebleven?!
we moeten op [homo] kamp!
doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |