Hebben de heaumeaux tegenweurdig ook al een debutantenbal?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:54 schreef Stroekie het volgende:
Ja hier een efteling ganger die zich meld, maar hij werd op een ander forum door iemand bezig gehouden en moest daarna aan telefoon tekst en uitleg geven over het debutantenbal
EN HEB DUS EEN HELE LEUKE DAG GEHAD
ikkequote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Wacht nou even, ho stop. WIE is er nou psies al terug van de E-dinges?.
ja gut vond het wel een "toepasselijke" naam om te zeggen dat ik voor het eerst Fokkers ging ontmoeten, en wit is wel erg besmettelijk in de Efteling hoor,quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hebben de heaumeaux tegenweurdig ook al een debutantenbal?!
*witte jurk zoek*
Ow, dat debutantenbal..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja gut vond het wel een "toepasselijke" naam om te zeggen dat ik voor het eerst Fokkers ging ontmoeten, en wit is wel erg besmettelijk in de Efteling hoor,![]()
Die komen er aan van Wonderer en Vlarpquote:
Vertel werkte NS niet mee?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:02 schreef Weemz het volgende:
Ik ben ook al terug. Vraag niet hoé, maar ik ben terug.
Dat wordt morgen dus voor mij iig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die komen er aan van Wonderer en Vlarp
en die zijn nog niet thuis.
dat wordt meer richting 0.00 uur voor ze thuis zijn, en of ze dan nog foto's uploaden is nog even de vraag
Waarom helemaal om via Tilburg naar Den Bosch? De bedoeling was Efteling-Den Bosch-Utrecht, maar de snelle bus naar DB had ik gemist, toen ging ik blijkbaar met een supertoeristische bus, door allerlei plaatsjes heen enzo... Maar die was gelukkig iets eerder (3 minuten) op het station, waardoor ik mijn trein naar Utrecht haalde. Die deed er overigens maar een half uur over, ipv. de 3 kwartier op de heenweg...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vertel werkte NS niet mee?
bedoeling was toch dat jij bus vanaf efteling naar Tilburg zou nemen
en dan via Den Bosch naar Utrecht toe?
dat betekent dat de XMN8R mobiel weer koers gezet heeft richting het westen des landsquote:
erg goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat betekend dat de XMN8R mobiel weer koers gezet heeft richting het westen des lands
jullie nog aan koffie/thee gegaan in Leckermij?
wij hebben Andyvie, Wonderer en Xman in Den Bosch de trein uit gestuurd en vanaf Oss heb ik Waxxer aan de zorgen van de conducteur over gelaten
heel veel kleine slokjes waterdrinken, of zo lang mogelijk je adem inhouden brengen geen soulaas?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
*hevige hik*
Water?! Op dit uur van de dag?!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:17 schreef Stroekie het volgende:
heel veel kleine slokjes waterdrinken, of zo lang mogelijk je adem inhouden brengen geen soulaas?
ja mag het van mij ook met Whisky proberen hoor, maar weet niet of dat dan een kalmerend effect heeft op je middenrifquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Water?! Op dit uur van de dag?!.
Oiei en Weemz dus ook al met de nodige hindernissen, krijgt zo'n mooie dag dan toch nog een negatief tintje...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:21 schreef Vlarp het volgende:
God.. wat een reis.. door die klote bewegwijzering en mijn brakke aanwijzingen en wegwerkzaamheden 3x verkeerd gereden naar Numansdorp vanuit Brabant. Maar XMN8R is nu onderweg naar Den Haag
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:23 schreef Stroekie het volgende:
ja mag het van mij ook met Whisky proberen hoor, maar weet niet of dat dan een kalmerend effect heeft op je middenrif
Bavaria?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:30 schreef Stroekie het volgende:
Nee van Bavaria zal die hik niet minder worden nee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |