Ik ben wel opgestaan toen en heb mijn plek aan die vrouw aangeboden. Ze was zichtbaar verheugd dat zo'n jong iemand z'n plek afstond. Best jammer dat er tegenwoordig zo weinig respect meer is voor ouderen van de jongeren..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij ook niet?
Laatst had 'r een man ingesproken op het antwoord-apparaat op m'n werk... of we hem terug wilden bellen.
Hij heeft wel een halve minuut lang zijn telefoonnummer gemompeld, maar hij kwam er niet uit.
"Mijn telefoonnummer ben ik even kwijt... Ik ben 84 jaar, en mijn vrouw is gestorven, en ik weet het allemaal niet meer zo goed..."
Dan moet ik wel even twee keer slikken....
hè ja laten we de lijfstraffen weer in ere herstellenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:40 schreef Ang3l het volgende:
Corrigerend afranselen dan!
juist ja dit land heeft behoefte aan nieuwe mannenbroedersquote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[afbeelding]
Dat is nog een man die weet wat deze tijd nodig heeft!
Jazeker! Voor straf moest je allemaal onkuise dingen doen met de meester!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:43 schreef Stroekie het volgende:
maar wie herinnert zich tegenwoordig nog de straf van op de blote knietjes op de kokosmat?
Dan geef ik je een corrigerend nachtkusjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:45 schreef Ang3l het volgende:
enge man
anyway, ik ga corrigerend slapen
Homo!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoezeee
De homo's zijn weg!
Het topic is van mij!
Nooit! Hoor je me? NOOIT!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoezeee
De homo's zijn weg!
Het topic is van mij!
Ik ben een kantoorpikkie.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:52 schreef Weemz het volgende:
Zeg, DM, wat doe je eigenlijk voor werk dan... ?
MET of ZONDER prikklok ?? :-)quote:
Mét een mooie sleutelhanger-tag die de voordeur opent voor bevoegden, en daarbij tevens de tijd registreert.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:08 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
MET of ZONDER prikklok ?? :-)
Vanavond sommigen, vannacht weer anderen, en wellicht... morgenvroeg!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:14 schreef TehRockstar het volgende:
Wanneer komen de lieve laafjes nou terug?
Die hebben wij ook !!! Althans....ik heb de sleutelhanger gesloopt en het ronde chipjequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mét een mooie sleutelhanger-tag die de voordeur opent voor bevoegden, en daarbij tevens de tijd registreert..
Whehehe.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:25 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
Die hebben wij ook !!! Althans....ik heb de sleutelhanger gesloopt en het ronde chipje
eruitgehaald en onder mijn horloge geplakt :-)
Zou op zich NOG handiger zijn, maarre.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Whehehe..
Kun je 'm niet onder de huid implanteren?
Mietje.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:34 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
Zou op zich NOG handiger zijn, maarre.....
..NO NEEDLES IN ME!!! :-)
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:08 schreef PeterLosseSchoenveter het volgende:
[..]
MET of ZONDER prikklok ?? :-)
eerste lieve laaf meldt zich !quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:14 schreef TehRockstar het volgende:
Wanneer komen de lieve laafjes nou terug?
Bij ons doen alleen de Sales-pikkies aan dat soort ongein. Kantoorpikkies kijken dat meewarig aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
.
Met of zonder pak, das & leasedinges, dat is waar het om draait in kantoorpikkiesland..
Wrijf het er maar in........wrijf het er maar inquote:
Veel plezier.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:50 schreef creno het volgende:
[..]
eerste lieve laaf meldt zich !
maar ik ben meteen weer foetsie, naar Tosca in Chassé theater
Jij, jij had natuurlijk gehoopt op ach nee laat ik dat maar niet zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:48 schreef TehRockstar het volgende:
Ja! Ooh, kon ik er maar bij zijn.
quote:http://static.thepiratebay.org/dreamworks_response.txt
As you may or may not be aware, Sweden is not a state in the United States
of America. Sweden is a country in northern Europe.
Unless you figured it out by now, US law does not apply here.
For your information, no Swedish law is being violated.
Please be assured that any further contact with us, regardless of medium,
will result in
a) a suit being filed for harassment
b) a formal complaint lodged with the bar of your legal counsel, for
sending frivolous legal threats.
It is the opinion of us and our lawyers that you are fucking morons, and
that you should please go sodomize yourself with retractable batons.
Please also note that your e-mail and letter will be published in full on
http://www.thepiratebay.org.
Go fuck yourself.
Polite as usual
Ga je gang.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij, jij had natuurlijk gehoopt op ach nee laat ik dat maar niet zeggen.
Je moeder met een kopje chocola?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:21 schreef TehRockstar het volgende:
Er komt een niet nader te noemen persoon mijn kamer binnenrollen.Ik is weg.
quote:It is the opinion of us and our lawyers that you are fucking morons, and
that you should please go sodomize yourself with retractable batons.
Die rolt niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je moeder met een kopje chocola?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |