Je denkt dat Ang3l niet ouder aan het worden is?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:27 schreef Parleur het volgende:
Aan het worden... aan het worden?... ik ben het niet met je eens DM!
Morgen weer liefurt... dan ben je weer een van de eerstenquote:
Dat wel... maar dat ze burgerlijk wordt... dat klopt niet. Dat is ze gewoon al.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je denkt dat Ang3l niet ouder aan het worden is?
Heuj, ik hoor dat Wiz heusch wel schattig is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja!.
Meld je, jij sneaky $#$#%^!!
Heeft Wiz ooit al eens enige interesse in je getoond?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heuj, ik hoor dat Wiz heusch wel schattig is.
![]()
Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Ze blijven wel lang weg hè..
Als je er nou heengegaan was, dan had je het gewetenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Wacht nou even, ho stop. WIE is er nou psies al terug van de E-dinges?.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heuj, ik hoor dat Wiz heusch wel schattig is.
![]()
quote:
Ik vraag me soms ook af of er leven na de dood is, maar dat betekent niet dat ik dan meteen naar de keuken ren om m'n polsen door te snijden met het koksmes.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:47 schreef error het volgende:
[..]
Als je er nou heengegaan was, dan had je het geweten
Doch vind ik die andere mooier.quote:
Wie?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Doch vind ik die andere mooier.Het euhm, non-chocolaatje, en niet die van wiz.
Dat kan ook prima met een vleesmes.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vraag me soms ook af of er leven na de dood is, maar dat betekent niet dat ik dan meteen naar de keuken ren om m'n polsen door te snijden met het koksmes..
Ik vind de vergelijking met de E.-meet best wel treffend.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vraag me soms ook af of er leven na de dood is, maar dat betekent niet dat ik dan meteen naar de keuken ren om m'n polsen door te snijden met het koksmes..
VERTEL!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:54 schreef Stroekie het volgende:
Ja hier een efteling ganger die zich meld, maar hij werd op een ander forum door iemand bezig gehouden en moest daarna aan telefoon tekst en uitleg geven over het debutantenbal
EN HEB DUS EEN HELE LEUKE DAG GEHAD
Ja hè.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking met de E.-meet best wel treffend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |