quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef BBscanner het volgende:
Opdracht mislukt! Je moet met 2 benen op de stip staan Rob!![]()
Ik zie een verband.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Rob staat te zingen op de stip.<-> Niemand houdt hem gezelschap
1? :/quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:54 schreef frizti het volgende:
moet er nu echt een stream op sjankwal staan de hele tijd?
Ze heet Chantal, en ze zeurt eindelijk niet om sigarettenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:54 schreef frizti het volgende:
moet er nu echt een stream op sjankwal staan de hele tijd?
Beste Bewoners", begint Ingrid. "Dit is de nieuwe Weekopdracht: De stip die bij deze envelop zit moet in het midden van het tuinpad gelegd worden. Vanaf vanavond 21:00 uur tot donderdagmiddag 14:00 uur moet er altijd iemand op de stip staan. Er moet dus dag en nacht iemand op de stip staan."quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
Kan iemand even kort en bondig mij toekennen wat de opdracht precies inhoud? Je moet dus op de stip staan maar hoelang en moet het ook 's nachts?
neeeee dat meen je niet zegquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Rob zingend: "Ik heb vrienden... rijen vrienden in het huis... Maar ik kan ze niet vinden. Het is een kloten sfeer in het huis... "
Luie flikker. http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
Kan iemand even kort en bondig mij toekennen wat de opdracht precies inhoud? Je moet dus op de stip staan maar hoelang en moet het ook 's nachts?
Tot donderdag 2 uur moet er non stop iemand op de stip staan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:50 schreef teamlead het volgende:
In dat geval kan hij ook gewoon zijn douchebeen en zijn sportbeen tot donderdag op die stip zetten..
OKquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Beste Bewoners", begint Ingrid. "Dit is de nieuwe Weekopdracht: De stip die bij deze envelop zit moet in het midden van het tuinpad gelegd worden. Vanaf vanavond 21:00 uur tot donderdagmiddag 14:00 uur moet er altijd iemand op de stip staan. Er moet dus dag en nacht iemand op de stip staan."
Heeft ze volgens mij al gedaan. Maar ze moet ook ongesteld worden, daar kan je ook ziek van zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef Bocaj het volgende:
Chan kan beter de pleister weer af doen...
als zielige invalide onbegrepen manquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok dat dat zeker in de uitzending komt
Ze hebben smaak.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat hebben ze net bij de regie kennelijk ook geroepen![]()
Mijn vrouw heeft het ook een keer met zo'n pleister geprobeerd. Die werd er ook helemaal beroerd van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
Chantal heeft een overdosis van een of andere pil op?
Of heeft ze te veel pleisters opgedaan?
Ze praat in ieder geval als een dronken tor.
als zielige invalide onbegrepen intrigantquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
als zielige invalide onbegrepen man
of
als zielige invalide ouwe aandachttrekkende intrigant
heel goed, rob exit!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
als zielige invalide onbegrepen intrigant
één keer klikken is voldoende hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik gebruik bij het zien van Rob met een beetje dansbeweging gelijk het schuifje![]()
Geluid uit.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:02 schreef scanman01 het volgende:
foto spin: zie hierboven ...
[afbeelding]
Reken maar van yes.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef arneaux het volgende:
Kan je je echt ZO verrot voelen van stoppen met roken alleen? Ik rook niet dus ik heb geen idee hoe dat is.
dat is voor iedereen anders, maar de meeste mensen kiezen ervoor, dan is het sowieso andersquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef arneaux het volgende:
Kan je je echt ZO verrot voelen van stoppen met roken alleen? Ik rook niet dus ik heb geen idee hoe dat is.
O dan ga ik maar niet rokenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Reken maar van yes.
Is geen aanstellerij van haar.
wel van die pleisters in ieder geval. Heb ze ook eens geprobeerd, maar werd ook strontziek van die krengen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef arneaux het volgende:
Ze voelt zich zo door de pleisterquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij kan dat ook niet. Niet van het stoppen op zich. Wél kun je jezelf aan een overdosis nicotine helpen, als je eerst een paar dagen gestopt bent en dus eigenlijk lichámelijk al vrijwel afgekickt, en dan ineens een flinke nicotinepleister op je dikke roddelreet gaat plakken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef arneaux het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:07 schreef Inca het volgende:
roel tegen rob als jij deruit gaat zit ik met menno en met die clitorris
Nee, Dido ook, maar die heeft er geen last vanquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
Is Chantal de enige die nicotinepleisters heeft gebruikt?
Dido gebruikt ze ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
nee dido ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
Wie was dat? Tanja of Roel?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:10 schreef EmjaY het volgende:
Alsof ik 8 lijnen coke naar binnen heb gesnoven!
......tenminste, zo zou dat denk ik voelen
Ja hoor koe, even uit je rol gevallen
Heeft Linda echt een clit van een pond??quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:07 schreef Inca het volgende:
roel tegen rob als jij deruit gaat zit ik met menno en met die clitorris
Kunststof geleidt nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:12 schreef Djoj het volgende:
Staat ur 220 op die stip ofzo...Rob doet zo vreemd...![]()
Right. Al die neuronen in je hersenen die zitten te wachten op de nicotine voel je niks van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze voelt zich zo door de pleister
Stoppen met roken 'voel' je niets van, da's vooral geestelijk sterk zijn
Binnen 24 uur is het idd uit je lijf.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook niet. Niet van het stoppen op zich. Wél kun je jezelf aan een overdosis nicotine helpen, als je eerst een paar dagen gestopt bent en dus eigenlijk lichámelijk al vrijwel afgekickt, en dan ineens een flinke nicotinepleister op je dikke roddelreet gaat plakken.![]()
lekkere geile deerne!quote:
Zijn ze in de dbk geweest? Kan met best voorstellen: je kan nicopleisters verdienen als je....quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Bocaj het volgende:
Wie denkt er met mij dat Dido en Chan een opdracht hebben gehad
Wel als het Rob is die hij er af duwtquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef arneaux het volgende:
En als Roel Rob nou eeen zet geeft zodattie eraf tieft. Is dat dan humor?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef Inca het volgende:
naatje verzuipt joostje bijna in badje papa rob zegt naatje niet zo lang
Je geeft het zelf al aan: het is die plotselinge stoot nicotine na 3 dagen onthouding waar ze zich zo ellendig van voelt, niét van het stoppen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Right. Al die neuronen in je hersenen die zitten te wachten op de nicotine voel je niks van.
Dat mens heeft twintig jaar gerookt, het lichaam is het totaal gewend. En dan eerst drie dagen droog en dan plotseling weer een stoot nicotine.
[afbeelding]
![]()
In Amerika schijnt dat nogal populair te zijn, elkaar nepstikken en nepverzuipen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef Inca het volgende:
naatje verzuipt joostje bijna in bad papa rob zegt naatje niet zo lang
....eik is het net zoiets als een heroïne junk een paar dagen zonder dope zetten en dan wat methadon geven.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Right. Als die neuronen in je hersenen die zitten te wachten op de nicotine voel je niks van.
Dat mens heeft twintig jaar gerookt, het lichaam is het totaal gewend. En dan eerst drie dagen droog en dan plotseling weer een stoot nicotine.
[afbeelding]
Michael Hutchence was daar ook goed in. Iets té goed, maar toch.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
In Amerika schijnt dat nogal populair te zijn, elkaar nepstikken en nepverzuipen.
noemen ze toch ook wel wurgsex?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
In Amerika schijnt dat nogal populair te zijn, elkaar nepstikken en nepverzuipen.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
Was het bij Rob nou de linker-, of de rechterhelft van zijn hersenen die hij verloren heeft?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
Was het bij Rob nou de linker-, of de rechterhelft van zijn hersenen die hij verloren heeft?
Lieske kan er met steun van haar krukken wel een dag staan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:26 schreef cuall het volgende:
Hoe gaan ze dit redden nu Tanja, Lieske niet mee mogen doen
Linda is te dronken, Chantal is ziek en Roel is toch aardig zat, die kan echt niet 3kwartier op die stip staan
Ik heb er een hard hoofd in
Dat zeg ik, ze heeft last van de pleisterquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Right. Al die neuronen in je hersenen die zitten te wachten op de nicotine voel je niks van.
[afbeelding]
![]()
Èn de plotselinge nicotine idd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Jee geeft het zelf al aan: het is die plotselinge stoot nicotine na 3 dagen onthouding waar ze zich zo ellendig van voelt, niét van het stoppen.
Ik zat al te denken aan Battle Royalequote:Op maandag 10 oktober 2005 22:24 schreef FlowKey het volgende:
ik vind dat 1 van de bewoners de geheime opdracht moet krijgen een moord te plegen ....
In Nederland heeel anders idd.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Coos het volgende:
[..]
....eik is het net zoiets als een heroïne junk een paar dagen zonder dope zetten en dan wat methadon geven.![]()
Het commissariaat van toezicht op de media moeten aan de bel trekken hoe hier BB-Chantal"een onschuldige vrouw" wordt gefucked met mind-games door Talpa .
![]()
O nee, haar been lag er bijna af hè??quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Lieske kan er met steun van haar krukken wel een dag staan.
Is al een tijdje, ik noem het gewoon een 'lockup' om het makkelijker te omschrijven want ook als de DBK bijv. in beeld is geweest switchen ze altijd naar diezelfde camera + slecht geluidquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:27 schreef BBscanner het volgende:
Geluid in de woonkamer weer beroerd![]()
BB; Talpa Zender Checken Talpa Zender Checken
ik zie voornamelijk gestuntel met niet fatale verwondingen voor me bij deze groepquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zat al te denken aan Battle Royale![]()
Dat zou pas toptelevisie zijn, zeker met deze bewoners.
mooiquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
Maar goed, het is geen LIF discussie dus wat mij betreft voel je er niks van, ook goed.
Ja, precies, zeg ik toch. Toptelevisie. 8 onuitstaanbare, creperende bewoners die elkaar 4 weken lang kermend en met hun laatste krachtsinspanningen om het leven proberen te brengen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:30 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik zie voornamelijk gestuntel met niet fatale verwondingen voor me bij deze groep![]()
Toch wil ik nog even kwijt dat je geen gelijk hebt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Èn de plotselinge nicotine idd.
Dat de nicotine in de loop van een paar dagen uit je lichaam gefilterd wordt wil niet zeggen dat je geen lichamelijke klachten hebt. Juist niet, dan begint de ellende pas van het aanpassen van 10 miljoen schreeuwende zenuwuiteinden die zich wanhopig afvragen waar hun portie nicotine blijft.
Maar goed, het is geen LIF discussie dus wat mij betreft voel je er niks van, ook goed.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Coos het volgende:
[..]
....eik is het net zoiets als een heroïne junk een paar dagen zonder dope zetten
Nicotine and addictionquote:
In February 2000, the Royal College of Physicians published a report on nicotine addiction which concluded that “Cigarettes are highly efficient nicotine delivery devices and are as addictive as drugs such as heroin or cocaine.”
Nicotine has been shown to have effects on brain dopamine systems similar to those of drugs such as heroin and cocaine”.
gewoon BB: FIGHT NIGHT!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zat al te denken aan Battle Royale![]()
Dat zou pas toptelevisie zijn, zeker met deze bewoners.
Soort Reservoir Dogs bedoel je?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, precies, zeg ik toch. Toptelevisie. 8 onuitstaanbare, creperende bewoners die elkaar 4 weken lang kermend en met hun laatste krachtsinspanningen om het leven proberen te brengen.
Chantal wint dan waarschijnlijk, op de lange duur irriteert die ze allemaal over de kling...
Sterker, nicotine is meer verslavend dar heroine en cocaine, maar het is ook weer veel sneller uit je systeem. Na pak 'm beet anderhalve dag heeft je lichaam zich al hersteld van de behoefte. Ik kan het weten na al mijn stoppogingenquote:
Le-zen. Daar reageerde ik niet op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wil ik nog even kwijt dat je geen gelijk hebt.
Het waren puur de pleisters waarom ze zich ineens zo rot voelde.
Discussie gesloten.![]()
Da's niet waar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:08 schreef D.Rose het volgende:
Stoppen met roken 'voel' je niets van, da's vooral geestelijk sterk zijn
Dat is teveel eer. Het blijven BB-bewoners.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:35 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Soort Reservoir Dogs bedoel je?
het ziet er lekker debiel uit ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:38 schreef Inca het volgende:
wat voor nut heeft dat belletje als der niemand komt kijken
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:39 schreef MissX het volgende:
ah ik vind Joost echt zielig zoals die daar staat
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker, nicotine is meer verslavend dar heroine en cocaine, maar het is ook weer veel sneller uit je systeem. Na pak 'm beet anderhalve dag heeft je lichaam zich al hersteld van de behoefte. Ik kan het weten na al mijn stoppogingen![]()
Ik ga ff een sjekkie draaien!
Ben jij ook net een dag gestopt of zo?quote:
overdrijven is ook een vak, zegquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Èn de plotselinge nicotine idd.
Dat de nicotine in de loop van een paar dagen uit je lichaam gefilterd wordt wil niet zeggen dat je geen lichamelijke klachten hebt. Juist niet, dan begint de ellende pas van het aanpassen van 10 miljoen schreeuwende zenuwuiteinden die zich wanhopig afvragen waar hun portie nicotine blijft.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:39 schreef elskreeft het volgende:
het was de bedoeling dat Lieske en Tanja voor de 'stip-stappers' zouden zorgen ,maar geen van beiden reageert....
Dat valt wel mee. Nicotine is weliswaar ernstig verslavend, maar de échte lichamelijke verschijnselen zijn niet eens noemenswaardig. Het enige lichaamsdeel wat zich afvraagt waar de portie nicotine blijft zit tussen je oren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:. Juist niet, dan begint de ellende pas van het aanpassen van 10 miljoen schreeuwende zenuwuiteinden die zich wanhopig afvragen waar hun portie nicotine blijft.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:42 schreef MissX het volgende:
[..]
Joost is cool, niet spotten met Joost
ik spot met wie ik wil ... ik ga niet als een slaaf 1 bewoner zitten verdedigen hier ... veel te moeilijk ... ben ik veel te lui voorquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:42 schreef MissX het volgende:
[..]
Joost is cool, niet spotten met Joost
Ik niet, wat voor opdracht?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Bocaj het volgende:
Wie denkt er met mij dat Dido en Chan een opdracht hebben gehad
Wil je soms zeggen dat ze een aanstelster is, nou, nou, nou!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:43 schreef Maurisico het volgende:
Hé kijk nou dan... voor een geblesseerde gaat Lieske wel heel nonchalant met haar krukken om...
[afbeelding]
wat valt daar aan te zorgen dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:39 schreef elskreeft het volgende:
het was de bedoeling dat Lieske en Tanja voor de 'stip-stappers' zouden zorgen ,maar geen van beiden reageert....
haal dat stuk dan weg, probleem opgelostquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Nicotine is weliswaar ernstig verslavend, maar de échte lichamelijke verschijnselen zijn niet eens noemenswaardig. Het enige lichaamsdeel wat zich afvraagt waar de portie nicotine blijft zit tussen je oren.
idd, stoppen met roken is net als vroeger die kubussen. als je er 1 keer achterkwam hoe je dat ding goed kon maken dan was er geen reet meer aan en kon je het keer op keer met alle gemak, waar je voorheen je kapot zat te piekeren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Nicotine is weliswaar ernstig verslavend, maar de échte lichamelijke verschijnselen zijn niet eens noemenswaardig. Het enige lichaamsdeel wat zich afvraagt waar de portie nicotine blijft zit tussen je oren.
Zo mag ik het graag horen!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze voelt zich klote door een overdosis juist
Zal haar leren![]()
Auwquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef milagro het volgende:
Doet kraaaaaaaaaaiend zeer, hoor, intens pijn gewoon, echt zo extreeeeeeem erg!!!!
zeg datquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt zo heel langzaam aan wel weer tijd dat het geluid weer goed wordt
Regie is nu wel weer wakker op 1 &2 ms geluid ook zoquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt zo heel langzaam aan wel weer tijd dat het geluid weer goed wordt
Ja idd. Het zal wel genetisch bepaald zijn. Performen zodra je denkt in een hotspot te staan.quote:
al het 'goede' komt in tweeën, zegt menquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:52 schreef teamlead het volgende:dat ie niet kan zingen, oke.. dat kan... maar waarom heeft ie dan ook nog eens een beroerde smaak??
Met welk doel?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:47 schreef stil het volgende:
Plak een nicotine pleister op je reet.
ahhhhhhh, wat sneuquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat ze een aanstelster is, nou, nou, nou!
Doet kraaaaaaaaaaiend zeer, hoor, intens pijn gewoon, echt zo extreeeeeeem erg!!!!
Wat een taal zeg!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Is er al geneukt???
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Is er al geneukt???
is er dan al gecorpuleerd?quote:
sorryquote:
Stel je niet zo aan man kutjahova. Met je zondagochtendvoetje.quote:
quote:
Ze vreten en snaaien zich een ongeluk daar ja.quote:
bekkie he, uitgeragte ruggetuffer met je endeldarmnijd!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man kutjahova. Met je zondagochtendvoetje.
Ik ook. Met nog iemand er aan vast.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik had de bel over de schutting geflikkerd
Roel had beter Joost over die schutting kunnen flikkeren!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik had de bel over de schutting geflikkerd
Oh is het datquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze vreten en snaaien zich een ongeluk daar ja.
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:58 schreef arneaux het volgende:
Stel je niet zo aan man kutjahova. Met je zondagochtendvoetje.
nouja.. zonder die r danquote:
Leuk zeg. Naam cabaratier van wie je t hebt?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
bekkie he, uitgeragte ruggetuffer met je endeldarmnijd!
leuk.... maar niet een beetje off topic?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef luciano het volgende:
http://pg.photos.yahoo.com/ph/margit_moonen/album?.dir=36f0
de deurkruk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Leuk zeg. Naam cabaratier van wie je t hebt?
't begint idd erg te irriterenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:04 schreef Gert het volgende:
Wat ís dat gedoe toch de hele tijd, met die handgebaren van Roel?
Doet ie een cabaretier na of zo?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Het zag er zo veelbelovend uit toen ik vanavond vertrok... maar valt weer vies tegen...
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:05 schreef luciano het volgende:
wooooooohoooooo , ik ben trotz op mezelluf
tis gelukt
Dat is het grote geheim van BB. Het valt eigenlijk altijd 99 van de 100 dagen tegen, maar je blijft hopenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Het zag er zo veelbelovend uit toen ik vanavond vertrok... maar valt weer vies tegen...
Achteruit blind inparkeren op een druilerige zaterdagmiddag met een croissant in je mond terwijl je iPod nét leeg is.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef luciano het volgende:
lachen , het halve topic gaat over nicotine , nicotine , en nog eens nicotine ..... als ik dan 6 geinige nicotine pics post na veel geploeter , komt er een ¤½¾¤¤µ¾øñµµ‘íöóµó die zegt offtopic ???????????????
Tja.. sommigen zie je inderdaad mijlenver aankomen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar kon ik op wachten natuurlijk
Het lijkt wel besmettelijk. Of misschien komt het omdat er altijd wel iemand in de omgeving is die iets tegen je zegt of waar jij wat tegen wilt zeggen. Feit is dat er bovengemiddeld ranzig gevreten wordt in dat huis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wat zit Lieske weer vies te vreten zeg
fijn hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:05 schreef luciano het volgende:
wooooooohoooooo , ik ben trotz op mezelluf
tis gelukt
Hoe kom jij aan een foto van mijn toetsenbord?quote:
Onslowequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wat zit Lieske weer vies te vreten zeg
Ja, haar verhaal klopt niet echt, denk dat ze eigenlijk door haar enkel is gegaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik schakel in en zie Lieske PINDA's eten.........
En ze wilde géén pindakaas?????? omdat ze er uitslag van krijgt.. jaja... mijn neus
pfff.. sommige mensen nemen ook alles wat er op fok geroepen wordt serieusquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef luciano het volgende:
kheb in mijn 42 jaar nog NOOIT gerookt teamlead , en voor cuall , omdat ik na 30 minuten stuntelen en proberen , eindelijk een LINK in mijn bericht heb kunnen verwerken naar een prive album met 6 grappige ( althans voor sommigen van ons hier ... ) pics .....
Als je daarover zolang doet ben ik benieuwd hoelang t duurde voordat je doorhad hoe je je veters moest strikken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef luciano het volgende:
kheb in mijn 42 jaar nog NOOIT gerookt teamlead , en voor cuall , omdat ik na 30 minuten stuntelen en proberen , eindelijk een LINK in mijn bericht heb kunnen verwerken naar een prive album met 6 grappige ( althans voor sommigen van ons hier ... ) pics .....
Het zijn opzienbarende foto'squote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef luciano het volgende:
Ga je schamen, 691. Stumperen met plaatjes als de eerste de beste newbiequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef luciano het volgende:
<...> na veel geploeter <..>
Maar hij heeft dan wel weer een nieuwe muis gekochtquote:
Oh was het dat, goed joh, ik ben ook trost op jequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef luciano het volgende:
Vertel eens iets nieuwsquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:17 schreef wqlf het volgende:
[..]
wanneer ben je bij mij thuis geweest??![]()
![]()
![]()
![]()
hahaquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:22 schreef Pinball het volgende:
Naat is helemaal blij. Ze was nog nooit zó Dido.
[afbeelding]
schuldig waaraan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Tanja en Rob zijn de schuldigen volgens Chantal?
Dido-lookalike-verkiezingquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:22 schreef Pinball het volgende:
Naat is helemaal blij. Ze was nog nooit zó Dido.
[afbeelding]
Gewoon intens of kraaiend intens?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:22 schreef Falco het volgende:
Ik hoop dat Naat intense pijn in haar knieën krijgt en dan in elkaar stort!
sinds vandaag bij mij ook....quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ondanks Dido's 'ego' koninginnestatus die zelf heus wel leuk vindt, is zij voor mij een finalist.
Het laatste is nog beterquote:
Ik bedacht me net dat ik Naat wel eens een orgasme wil horen hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |