O nee, haar been lag er bijna af hè??quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Lieske kan er met steun van haar krukken wel een dag staan.
Is al een tijdje, ik noem het gewoon een 'lockup' om het makkelijker te omschrijven want ook als de DBK bijv. in beeld is geweest switchen ze altijd naar diezelfde camera + slecht geluidquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:27 schreef BBscanner het volgende:
Geluid in de woonkamer weer beroerd![]()
BB; Talpa Zender Checken Talpa Zender Checken
ik zie voornamelijk gestuntel met niet fatale verwondingen voor me bij deze groepquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zat al te denken aan Battle Royale![]()
Dat zou pas toptelevisie zijn, zeker met deze bewoners.
mooiquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
Maar goed, het is geen LIF discussie dus wat mij betreft voel je er niks van, ook goed.
Ja, precies, zeg ik toch. Toptelevisie. 8 onuitstaanbare, creperende bewoners die elkaar 4 weken lang kermend en met hun laatste krachtsinspanningen om het leven proberen te brengen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:30 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik zie voornamelijk gestuntel met niet fatale verwondingen voor me bij deze groep![]()
Toch wil ik nog even kwijt dat je geen gelijk hebt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Èn de plotselinge nicotine idd.
Dat de nicotine in de loop van een paar dagen uit je lichaam gefilterd wordt wil niet zeggen dat je geen lichamelijke klachten hebt. Juist niet, dan begint de ellende pas van het aanpassen van 10 miljoen schreeuwende zenuwuiteinden die zich wanhopig afvragen waar hun portie nicotine blijft.
Maar goed, het is geen LIF discussie dus wat mij betreft voel je er niks van, ook goed.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Coos het volgende:
[..]
....eik is het net zoiets als een heroïne junk een paar dagen zonder dope zetten
Nicotine and addictionquote:
In February 2000, the Royal College of Physicians published a report on nicotine addiction which concluded that “Cigarettes are highly efficient nicotine delivery devices and are as addictive as drugs such as heroin or cocaine.”
Nicotine has been shown to have effects on brain dopamine systems similar to those of drugs such as heroin and cocaine”.
gewoon BB: FIGHT NIGHT!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zat al te denken aan Battle Royale![]()
Dat zou pas toptelevisie zijn, zeker met deze bewoners.
Soort Reservoir Dogs bedoel je?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, precies, zeg ik toch. Toptelevisie. 8 onuitstaanbare, creperende bewoners die elkaar 4 weken lang kermend en met hun laatste krachtsinspanningen om het leven proberen te brengen.
Chantal wint dan waarschijnlijk, op de lange duur irriteert die ze allemaal over de kling...
Sterker, nicotine is meer verslavend dar heroine en cocaine, maar het is ook weer veel sneller uit je systeem. Na pak 'm beet anderhalve dag heeft je lichaam zich al hersteld van de behoefte. Ik kan het weten na al mijn stoppogingenquote:
Le-zen. Daar reageerde ik niet op.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch wil ik nog even kwijt dat je geen gelijk hebt.
Het waren puur de pleisters waarom ze zich ineens zo rot voelde.
Discussie gesloten.![]()
Da's niet waar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:08 schreef D.Rose het volgende:
Stoppen met roken 'voel' je niets van, da's vooral geestelijk sterk zijn
Dat is teveel eer. Het blijven BB-bewoners.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:35 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Soort Reservoir Dogs bedoel je?
het ziet er lekker debiel uit ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:38 schreef Inca het volgende:
wat voor nut heeft dat belletje als der niemand komt kijken
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:39 schreef MissX het volgende:
ah ik vind Joost echt zielig zoals die daar staat
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sterker, nicotine is meer verslavend dar heroine en cocaine, maar het is ook weer veel sneller uit je systeem. Na pak 'm beet anderhalve dag heeft je lichaam zich al hersteld van de behoefte. Ik kan het weten na al mijn stoppogingen![]()
Ik ga ff een sjekkie draaien!
Ben jij ook net een dag gestopt of zo?quote:
overdrijven is ook een vak, zegquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Èn de plotselinge nicotine idd.
Dat de nicotine in de loop van een paar dagen uit je lichaam gefilterd wordt wil niet zeggen dat je geen lichamelijke klachten hebt. Juist niet, dan begint de ellende pas van het aanpassen van 10 miljoen schreeuwende zenuwuiteinden die zich wanhopig afvragen waar hun portie nicotine blijft.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:39 schreef elskreeft het volgende:
het was de bedoeling dat Lieske en Tanja voor de 'stip-stappers' zouden zorgen ,maar geen van beiden reageert....
Dat valt wel mee. Nicotine is weliswaar ernstig verslavend, maar de échte lichamelijke verschijnselen zijn niet eens noemenswaardig. Het enige lichaamsdeel wat zich afvraagt waar de portie nicotine blijft zit tussen je oren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:28 schreef Rica het volgende:. Juist niet, dan begint de ellende pas van het aanpassen van 10 miljoen schreeuwende zenuwuiteinden die zich wanhopig afvragen waar hun portie nicotine blijft.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:42 schreef MissX het volgende:
[..]
Joost is cool, niet spotten met Joost
ik spot met wie ik wil ... ik ga niet als een slaaf 1 bewoner zitten verdedigen hier ... veel te moeilijk ... ben ik veel te lui voorquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:42 schreef MissX het volgende:
[..]
Joost is cool, niet spotten met Joost
Ik niet, wat voor opdracht?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Bocaj het volgende:
Wie denkt er met mij dat Dido en Chan een opdracht hebben gehad
Wil je soms zeggen dat ze een aanstelster is, nou, nou, nou!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:43 schreef Maurisico het volgende:
Hé kijk nou dan... voor een geblesseerde gaat Lieske wel heel nonchalant met haar krukken om...
[afbeelding]
wat valt daar aan te zorgen dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:39 schreef elskreeft het volgende:
het was de bedoeling dat Lieske en Tanja voor de 'stip-stappers' zouden zorgen ,maar geen van beiden reageert....
haal dat stuk dan weg, probleem opgelostquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Nicotine is weliswaar ernstig verslavend, maar de échte lichamelijke verschijnselen zijn niet eens noemenswaardig. Het enige lichaamsdeel wat zich afvraagt waar de portie nicotine blijft zit tussen je oren.
idd, stoppen met roken is net als vroeger die kubussen. als je er 1 keer achterkwam hoe je dat ding goed kon maken dan was er geen reet meer aan en kon je het keer op keer met alle gemak, waar je voorheen je kapot zat te piekeren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Nicotine is weliswaar ernstig verslavend, maar de échte lichamelijke verschijnselen zijn niet eens noemenswaardig. Het enige lichaamsdeel wat zich afvraagt waar de portie nicotine blijft zit tussen je oren.
Zo mag ik het graag horen!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze voelt zich klote door een overdosis juist
Zal haar leren![]()
Auwquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:45 schreef milagro het volgende:
Doet kraaaaaaaaaaiend zeer, hoor, intens pijn gewoon, echt zo extreeeeeeem erg!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |