Heeft Linda echt een clit van een pond??quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:07 schreef Inca het volgende:
roel tegen rob als jij deruit gaat zit ik met menno en met die clitorris
Kunststof geleidt nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:12 schreef Djoj het volgende:
Staat ur 220 op die stip ofzo...Rob doet zo vreemd...![]()
Right. Al die neuronen in je hersenen die zitten te wachten op de nicotine voel je niks van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze voelt zich zo door de pleister
Stoppen met roken 'voel' je niets van, da's vooral geestelijk sterk zijn
Binnen 24 uur is het idd uit je lijf.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook niet. Niet van het stoppen op zich. Wél kun je jezelf aan een overdosis nicotine helpen, als je eerst een paar dagen gestopt bent en dus eigenlijk lichámelijk al vrijwel afgekickt, en dan ineens een flinke nicotinepleister op je dikke roddelreet gaat plakken.![]()
lekkere geile deerne!quote:
Zijn ze in de dbk geweest? Kan met best voorstellen: je kan nicopleisters verdienen als je....quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Bocaj het volgende:
Wie denkt er met mij dat Dido en Chan een opdracht hebben gehad
Wel als het Rob is die hij er af duwtquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef arneaux het volgende:
En als Roel Rob nou eeen zet geeft zodattie eraf tieft. Is dat dan humor?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef Inca het volgende:
naatje verzuipt joostje bijna in badje papa rob zegt naatje niet zo lang
Je geeft het zelf al aan: het is die plotselinge stoot nicotine na 3 dagen onthouding waar ze zich zo ellendig van voelt, niét van het stoppen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Right. Al die neuronen in je hersenen die zitten te wachten op de nicotine voel je niks van.
Dat mens heeft twintig jaar gerookt, het lichaam is het totaal gewend. En dan eerst drie dagen droog en dan plotseling weer een stoot nicotine.
[afbeelding]
![]()
In Amerika schijnt dat nogal populair te zijn, elkaar nepstikken en nepverzuipen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:20 schreef Inca het volgende:
naatje verzuipt joostje bijna in bad papa rob zegt naatje niet zo lang
....eik is het net zoiets als een heroïne junk een paar dagen zonder dope zetten en dan wat methadon geven.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Right. Als die neuronen in je hersenen die zitten te wachten op de nicotine voel je niks van.
Dat mens heeft twintig jaar gerookt, het lichaam is het totaal gewend. En dan eerst drie dagen droog en dan plotseling weer een stoot nicotine.
[afbeelding]
Michael Hutchence was daar ook goed in. Iets té goed, maar toch.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
In Amerika schijnt dat nogal populair te zijn, elkaar nepstikken en nepverzuipen.
noemen ze toch ook wel wurgsex?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
In Amerika schijnt dat nogal populair te zijn, elkaar nepstikken en nepverzuipen.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
Was het bij Rob nou de linker-, of de rechterhelft van zijn hersenen die hij verloren heeft?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Pinball het volgende:
Was het bij Rob nou de linker-, of de rechterhelft van zijn hersenen die hij verloren heeft?
Lieske kan er met steun van haar krukken wel een dag staan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:26 schreef cuall het volgende:
Hoe gaan ze dit redden nu Tanja, Lieske niet mee mogen doen
Linda is te dronken, Chantal is ziek en Roel is toch aardig zat, die kan echt niet 3kwartier op die stip staan
Ik heb er een hard hoofd in
Dat zeg ik, ze heeft last van de pleisterquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Right. Al die neuronen in je hersenen die zitten te wachten op de nicotine voel je niks van.
[afbeelding]
![]()
Èn de plotselinge nicotine idd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Jee geeft het zelf al aan: het is die plotselinge stoot nicotine na 3 dagen onthouding waar ze zich zo ellendig van voelt, niét van het stoppen.
Ik zat al te denken aan Battle Royalequote:Op maandag 10 oktober 2005 22:24 schreef FlowKey het volgende:
ik vind dat 1 van de bewoners de geheime opdracht moet krijgen een moord te plegen ....
In Nederland heeel anders idd.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef Coos het volgende:
[..]
....eik is het net zoiets als een heroïne junk een paar dagen zonder dope zetten en dan wat methadon geven.![]()
Het commissariaat van toezicht op de media moeten aan de bel trekken hoe hier BB-Chantal"een onschuldige vrouw" wordt gefucked met mind-games door Talpa .
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |