Mijn vrouw heeft het ook een keer met zo'n pleister geprobeerd. Die werd er ook helemaal beroerd van.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
Chantal heeft een overdosis van een of andere pil op?
Of heeft ze te veel pleisters opgedaan?
Ze praat in ieder geval als een dronken tor.
als zielige invalide onbegrepen intrigantquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:00 schreef muizemeis het volgende:
[..]
als zielige invalide onbegrepen man
of
als zielige invalide ouwe aandachttrekkende intrigant
heel goed, rob exit!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
als zielige invalide onbegrepen intrigant
één keer klikken is voldoende hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik gebruik bij het zien van Rob met een beetje dansbeweging gelijk het schuifje![]()
Geluid uit.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:02 schreef scanman01 het volgende:
foto spin: zie hierboven ...
[afbeelding]
Reken maar van yes.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef arneaux het volgende:
Kan je je echt ZO verrot voelen van stoppen met roken alleen? Ik rook niet dus ik heb geen idee hoe dat is.
dat is voor iedereen anders, maar de meeste mensen kiezen ervoor, dan is het sowieso andersquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef arneaux het volgende:
Kan je je echt ZO verrot voelen van stoppen met roken alleen? Ik rook niet dus ik heb geen idee hoe dat is.
O dan ga ik maar niet rokenquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Reken maar van yes.
Is geen aanstellerij van haar.
wel van die pleisters in ieder geval. Heb ze ook eens geprobeerd, maar werd ook strontziek van die krengen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef arneaux het volgende:
Ze voelt zich zo door de pleisterquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij kan dat ook niet. Niet van het stoppen op zich. Wél kun je jezelf aan een overdosis nicotine helpen, als je eerst een paar dagen gestopt bent en dus eigenlijk lichámelijk al vrijwel afgekickt, en dan ineens een flinke nicotinepleister op je dikke roddelreet gaat plakken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:03 schreef arneaux het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:07 schreef Inca het volgende:
roel tegen rob als jij deruit gaat zit ik met menno en met die clitorris
Nee, Dido ook, maar die heeft er geen last vanquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
Is Chantal de enige die nicotinepleisters heeft gebruikt?
Dido gebruikt ze ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
nee dido ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
Wie was dat? Tanja of Roel?quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:10 schreef EmjaY het volgende:
Alsof ik 8 lijnen coke naar binnen heb gesnoven!
......tenminste, zo zou dat denk ik voelen
Ja hoor koe, even uit je rol gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |