quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:48 schreef BBscanner het volgende:
Opdracht mislukt! Je moet met 2 benen op de stip staan Rob!![]()
Ik zie een verband.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Rob staat te zingen op de stip.<-> Niemand houdt hem gezelschap
1? :/quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:54 schreef frizti het volgende:
moet er nu echt een stream op sjankwal staan de hele tijd?
Ze heet Chantal, en ze zeurt eindelijk niet om sigarettenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:54 schreef frizti het volgende:
moet er nu echt een stream op sjankwal staan de hele tijd?
Beste Bewoners", begint Ingrid. "Dit is de nieuwe Weekopdracht: De stip die bij deze envelop zit moet in het midden van het tuinpad gelegd worden. Vanaf vanavond 21:00 uur tot donderdagmiddag 14:00 uur moet er altijd iemand op de stip staan. Er moet dus dag en nacht iemand op de stip staan."quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
Kan iemand even kort en bondig mij toekennen wat de opdracht precies inhoud? Je moet dus op de stip staan maar hoelang en moet het ook 's nachts?
neeeee dat meen je niet zegquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Rob zingend: "Ik heb vrienden... rijen vrienden in het huis... Maar ik kan ze niet vinden. Het is een kloten sfeer in het huis... "
Luie flikker. http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:55 schreef BONG4002 het volgende:
Kan iemand even kort en bondig mij toekennen wat de opdracht precies inhoud? Je moet dus op de stip staan maar hoelang en moet het ook 's nachts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |