't begint idd erg te irriterenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:04 schreef Gert het volgende:
Wat ís dat gedoe toch de hele tijd, met die handgebaren van Roel?
Doet ie een cabaretier na of zo?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Het zag er zo veelbelovend uit toen ik vanavond vertrok... maar valt weer vies tegen...
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:05 schreef luciano het volgende:
wooooooohoooooo , ik ben trotz op mezelluf
tis gelukt
Dat is het grote geheim van BB. Het valt eigenlijk altijd 99 van de 100 dagen tegen, maar je blijft hopenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:02 schreef flugeltje het volgende:
Het zag er zo veelbelovend uit toen ik vanavond vertrok... maar valt weer vies tegen...
Achteruit blind inparkeren op een druilerige zaterdagmiddag met een croissant in je mond terwijl je iPod nét leeg is.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef luciano het volgende:
lachen , het halve topic gaat over nicotine , nicotine , en nog eens nicotine ..... als ik dan 6 geinige nicotine pics post na veel geploeter , komt er een ¤½¾¤¤µ¾øñµµ‘íöóµó die zegt offtopic ???????????????
Tja.. sommigen zie je inderdaad mijlenver aankomen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar kon ik op wachten natuurlijk
Het lijkt wel besmettelijk. Of misschien komt het omdat er altijd wel iemand in de omgeving is die iets tegen je zegt of waar jij wat tegen wilt zeggen. Feit is dat er bovengemiddeld ranzig gevreten wordt in dat huis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wat zit Lieske weer vies te vreten zeg
fijn hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:05 schreef luciano het volgende:
wooooooohoooooo , ik ben trotz op mezelluf
tis gelukt
Hoe kom jij aan een foto van mijn toetsenbord?quote:
Onslowequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wat zit Lieske weer vies te vreten zeg
Ja, haar verhaal klopt niet echt, denk dat ze eigenlijk door haar enkel is gegaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik schakel in en zie Lieske PINDA's eten.........
En ze wilde géén pindakaas?????? omdat ze er uitslag van krijgt.. jaja... mijn neus
pfff.. sommige mensen nemen ook alles wat er op fok geroepen wordt serieusquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef luciano het volgende:
kheb in mijn 42 jaar nog NOOIT gerookt teamlead , en voor cuall , omdat ik na 30 minuten stuntelen en proberen , eindelijk een LINK in mijn bericht heb kunnen verwerken naar een prive album met 6 grappige ( althans voor sommigen van ons hier ... ) pics .....
Als je daarover zolang doet ben ik benieuwd hoelang t duurde voordat je doorhad hoe je je veters moest strikken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef luciano het volgende:
kheb in mijn 42 jaar nog NOOIT gerookt teamlead , en voor cuall , omdat ik na 30 minuten stuntelen en proberen , eindelijk een LINK in mijn bericht heb kunnen verwerken naar een prive album met 6 grappige ( althans voor sommigen van ons hier ... ) pics .....
Het zijn opzienbarende foto'squote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef luciano het volgende:
Ga je schamen, 691. Stumperen met plaatjes als de eerste de beste newbiequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef luciano het volgende:
<...> na veel geploeter <..>
Maar hij heeft dan wel weer een nieuwe muis gekochtquote:
Oh was het dat, goed joh, ik ben ook trost op jequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:14 schreef luciano het volgende:
Vertel eens iets nieuwsquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:17 schreef wqlf het volgende:
[..]
wanneer ben je bij mij thuis geweest??![]()
![]()
![]()
![]()
hahaquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:22 schreef Pinball het volgende:
Naat is helemaal blij. Ze was nog nooit zó Dido.
[afbeelding]
schuldig waaraan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Tanja en Rob zijn de schuldigen volgens Chantal?
Dido-lookalike-verkiezingquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:22 schreef Pinball het volgende:
Naat is helemaal blij. Ze was nog nooit zó Dido.
[afbeelding]
Gewoon intens of kraaiend intens?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:22 schreef Falco het volgende:
Ik hoop dat Naat intense pijn in haar knieën krijgt en dan in elkaar stort!
sinds vandaag bij mij ook....quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ondanks Dido's 'ego' koninginnestatus die zelf heus wel leuk vindt, is zij voor mij een finalist.
Het laatste is nog beterquote:
Ik bedacht me net dat ik Naat wel eens een orgasme wil horen hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |