OK..verwijderd. Had gewoon C+V. Dat je het nog leestquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:05 schreef Sokolsky het volgende:
Dat Slowchattopic dat genoemd wordt is al weer dicht...
Nee..dat kat heeft wel degelijk een naam.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Geen naam?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | 01. (--) mr_anonimous 56 ( + 24 ) 02. (--) Sheridana 29 ( + 11 ) 03. (--) Mennosson 22 ( + 10 ) 04. (--) ArtyShock 15 ( + 5 ) 05. (--) InTrePidIvity 13 ( + 5 ) 06. (--) SaintOfKillers 12 ( + 5 ) 07. (06) dolle_hond 11 ( + 4 ) 07. (11) victorinox 11 ( + 7 ) 07. (06) Sokolsky 11 ( + 4 ) 10. (09) Chielus 8 ( + 2 ) 10. (--) RuneRose 8 ( + 3 ) 12. (--) wyccie 6 ( + 6 ) 13. (--) Nembrionic 5 ( + 5 ) 14. (--) laurenzo85 4 ( + 4 ) 14. (--) Patch 4 ( + 4 ) 14. (11) BwennieBren 4 14. (11) sampoo 4 18. (16) EricusMaximus 3 ( + 2 ) 18. (16) California 3 ( + 2 ) 18. (14) Frank79 3 21. (16) dyonvbaal 2 ( + 1 ) 21. (--) BlaatschaaP 2 ( + 2 ) 21. (15) Posdnous 2 24. (--) Pino.in.disguise 1 ( + 1 ) 24. (--) Eluc 1 ( + 1 ) 24. (16) Asap 1 24. (16) japzooi 1 24. (16) ranja 1 24. (16) ShaoliN 1 24. (16) ziggyziggyziggy 1 |
En hem nog nooit gezien?quote:
"Funny man" is echt coolquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:22 schreef One_conundrum het volgende:
I'll shoot myself if you know the name of the bloody cat!
Is toch geen IMDB of andere website?quote:
Oh okquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is toch geen IMDB of andere website?
Hij heeft er veel van weg idd. Bush heeft nooit geacteerd geloof ik maar hij speelt wel nog steeds graag cowboytjequote:Op maandag 10 oktober 2005 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou zeggen Bush maar die is nooit acteur geweest toch?
Hehe ja das waarquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij heeft er veel van weg idd. Bush heeft nooit geacteerd geloof ik maar hij speelt wel nog steeds graag cowboytje
quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:47 schreef timmeeeh het volgende:
Harrison Ford !
Inderdaad Pepsi Cola Wings of Gold zat ie in.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:07 schreef One_conundrum het volgende:
Godsklere van die 2e rangs airforce serie. met dat lekkere wijf van teminator 3
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:09 schreef Sheridana het volgende:
Halloootje trouwens
Zie ik wat nieuw vers vlees??
Yep! De man van Barbra Streisand.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:07 schreef Sheridana het volgende:
Das James Brolin toch?
Hey Andyquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! De man van Barbra Streisand.
Sheridana +1
Hey Sheriquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:12 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hey Andy
Waar was je overdag? dubbele punten gemist!!
Welkom nieuwe slachtoffers
Vraag binnen 5 minuutjes...
Oh hou op....quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Of ben jij het Sheri?
Jij op die van FMT.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:26 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oh hou op....
Zij stond ooit op de lijst van 50 most beautiful people, van 'People Magazine...'
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:31 schreef wyccie het volgende:
Is dat niet de vader van Rae Dawn Chong... die van Cheech & Chong?
Nee, das Tommy Chong....en die ziet er iets anders uit....quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:31 schreef wyccie het volgende:
Is dat niet de vader van Rae Dawn Chong... die van Cheech & Chong?
Yep de geadopteerde zoon van Tommy.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:34 schreef Sheridana het volgende:
Oh wacht, is hij het broertje?
Nou keur deze wel goed. Aangezien meneer een zeer kort cv heeft. Marcus heet ie.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:35 schreef Sheridana het volgende:
UIt the Matrix? Hij was TAnk toch?
Ah oke, daar was ik inderdaad niet opgekomen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou keur deze wel goed. Aangezien meneer een zeer kort cv heeft. Marcus heet ie.
Sheridana +1
Die is Zweeds...maar helaas...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:55 schreef wyccie het volgende:
Zoveel Zweden ken ik niet...
Is Stellan Skarsgard Zweeds?
Intre +1quote:
de volgende keer doe we het zo ik noem een naam en jullie googlen er een foto bij. Leuk?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:30 schreef Sheridana het volgende:
Nou ja, nu weet ik hoe zijn hoofd eruit ziet...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
de volgende keer ik noem een naam en jullie googlen er een foto bij. Leuk?
quote:enters. The room is small, old, dingy. Heavy wooden
beams cross the ceiling. An arched window affords a view of
Congress Street. Traffic noise drifts in.sets his bag
down. He doesn't quite know what to do. He just stands there,
like a man waiting for a bus.
The Blues Brothers?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is zeker een mooie film, één van mijn favorieten
K-Pax?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beschrijving van een scène uit wekle film?
[..]
quote:is dressed in his suit. He finishes knotting his tie,
puts his hat on his head. The letter lies on the desk, stamped
and ready for mailing. His bag is by the door.
Ja zeker!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, de sfeer in die film is prachtig!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zelfde locatie, andere scène
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Small, old, dingy. An arched window with a view of Congress
Street. Traffic noise floats up.enters and pauses,
staring up at the ceiling beam. Carved into the wood are the
words: "was here."
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ouwe lul uit Shawshank?Doe dat even in spoilertags joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nembrionic +1
Nooit van uit gaan!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nou, 'k denk dat de meeste mensen Shawshank toch wel gezien hebben?
En ik nog nooit!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:55 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nooit van uit gaan!!
Ik heb The Godfather ook pas twee jaar geleden voor het eerst gezien...
Ik denk dat ik die nooit een keer *helemaal* heb gezien...en dan heb ik het slechts over deel 1quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:55 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nooit van uit gaan!!
Ach, dit is niet een heel grote plottwist verder, niet zoiets alsquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:55 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nooit van uit gaan!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar stond ik pas van te kijken!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach, dit is niet een heel grote plottwist verder, niet zoiets alsLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar stond ik pas van te kijken!
Audioscrobbler -[ A Nervous Tic Motion of the Head to the Left ]-
Ik Part III gister nog voor de twintigste keer of zoiets.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:55 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nooit van uit gaan!!
Ah, met die andere Garciaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik Part III gister nog voor de twintigste keer of zoiets.
Welke dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm, het enige wat ik twintig keer heb gezien is één scène uit The Gift.
Ik geef je geen ongelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sheridana +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:03 schreef Sheridana het volgende:
The Killing Fields?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die scène?quote:Goldstein: Sorry, kids. We ain't goin' nowhere. We're watching 'The Gift'. Supposedly Katie Holmes shows her titties in this movie.
Harold: Is that all you Jews ever think about? Tits?
Rosenberg: Katie Holmes is a nice, respectable, wholesome girl... and I'm gonna see her boobs.
quote:
Ik heb The Gift gezien maar heb geen flauw idee meer waar 'ie over gaat. Was pas nog op TV geloof ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
InTre + enkele centimetersquote:
Is met Kate Blanchet toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:07 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren dat Holmes in de film te zien was....
Hij is heel erg leuk trouwensquote:
Was omdat konijnen de mijnen verzwakken met hun gegraaf, en dat zou kunnen leiden tot mijninstortingen, en daarmee de dood van mijnwerkers.quote:
quote:
Gaat Blanchett uit de kleren daar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk te dom voor woorden, maarjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:10 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Had je het gelezen? Geweldig he??
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/dorset/4318710.stm
Intre +1
quote:is 20 years old. No menacing physical presence but a
sharpness that you feel right off. He's a smart kid.
Confident but edgy. Eyes always darting.
The bus is filled with 19 and 20 year olds. They wear very
sharp suits: Hugo Boss, Armani, very slick.
They're going nuts. Cards games in the aisle. Five guys
throwing dice in the back. Booze and coke, yelling,
screaming.
Vinden jullie vast interessant even tussendoor:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:07 schreef Sheridana het volgende:
Welk woord heb ik weggelaten?
Posters for the new Wallace and Gromit film in a south coast town will not feature the wordbecause of a local superstition.
Dat is het inderdaad!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is Boiler Room?
Ai, wat erg!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vinden jullie vast interessant even tussendoor:
CNN is reporting that the Aardman Animations building in Bristol, home of Wallace and Gromit, has been destroyed by fire From the article: 'Today was supposed to be a day of celebration, with the news that 'Wallace and Gromit' had gone in at No. 1 at the U.S. box office, but instead our whole history has been wiped out'"
Staat nu op slashdot.
Ik vond hem ook wel leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad!
Relatief onbekende film, maar 'k vond hem erg vermakelijk
mr_anonimous +1
Ik dacht even dat mr_a het goede antwoord gaf en dat jij dat niet leuk vond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zo, dat is goed klote!
Ach wat suf. Die heb ik gewoon gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is het inderdaad!
Relatief onbekende film, maar 'k vond hem erg vermakelijk
mr_anonimous +1
Klopt, al is het toch alweer een maand of 5 geleden denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef Sheridana het volgende:
Met Giovanni Ribisi toch? Was tijdje geleden op tv geloof ik...gemist...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wel iets met Adam Sandler?
Tweelingzusje van Sheridana +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:34 schreef Sheridana het volgende:
Is da 8 crazy nights?
Ohk ik ben het tweelingzusje van sheri
Teveel Sherry, ik zie dubbel...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:34 schreef Sheridana het volgende:
Is da 8 crazy nights?
Ohk ik ben het tweelingzusje van sheri
Dat heb ik nou ook als ik in de spiegel kijk...quote:
8 Crazy Nightsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:37 schreef Sheridana het volgende:
Dat heb ik nou ook als ik in de spiegel kijk...:D
Oke, vooruit
8 films met Adam Sandler dan maar
Dit klopt wel....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Big Daddy
Happy Gilmore
Billy Madison
Punch-Drunk-Love
50 First Dates
The Wedding Singer
Anger Management
The Waterboy
Je krijgt toch maar echt 1 punt hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik kan gewoon 2x een lijstje typen in dezelfde minuut
Mag ik je aanraken???quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stik! *(&^#(*^%(%^@#$%(*^@#)(*$^#*)(^%@#$%*"e:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:40 schreef Sheridana het volgende:
Ehm..Arty...je hebt The Waterboy twee keer....
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stil maar, het komt allemaal goed....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Stik! *(&^#(*^%(%^@#$%(*^@#)(*$^#*)(^%@#$%*&
*tik*tak*tik*tak* Daar waar ik Airheads zei bedoelde ik Spanglish en daar waar ik de eerste keer Waterboy zei bedoelde ik The Wedding Singer en... stop de tijd.
Hij was ook wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef Sheridana het volgende:
The Matrix
Hugo Weaving. Hij was erg goed in The Interview.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:46 schreef Sheridana het volgende:
Ik zit te wachten op een moeilijke, dan kan ik weggaan...
Handen aan de knop....agent Smith werd gespeeld door....
NIet meer vergeten nu he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
Elrond!(kan niet op z'n naam komen
)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:47 schreef Sheridana het volgende:
[..]
toch nog!!
my favourite vegetable +1
quote:
Over 5 minuten ben ik het alweer kwijtquote:
Nee hoor, ik ga gewoon elke dag een vraag over of met hem stellen, net zolang tot je zijn naam onthoud!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over 5 minuten ben ik het alweer kwijt![]()
Ik heb gelijk maar een andere avatar genomen om voortaan deze misverstanden te voorkomen.quote:
Hmpfquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:50 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga gewoon elke dag een vraag over of met hem stellen, net zolang tot je zijn naam onthoud!!
Wat moet je daar aan doorhebben???quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ket_Ais had je ook pas na 3 maanden door toch?
Het was lief bedoeld hoor....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmpf![]()
Schooltijd ligt wel achter me
Waar blijft die vraag nou?![]()
Hij dacht dat het een Egyptische naam was geloof ik.quote:
Daarvan kan ik uit m'n hoofd zeggen dat 'ie goed is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:55 schreef Sheridana het volgende:
David Lynch- Mulholland Drive
David Fincher- Fight Club
David Cronenberg- Spider
David Lean: Lawrence of Arabia
Slapen lukt niet zo geloof ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:55 schreef Sheridana het volgende:
David Lynch- Mulholland Drive
David Fincher- Fight Club
David Cronenberg- Spider
David Lean: Lawrence of Arabia
JA!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Red Apple!
Oeh. Ik ken 'm...quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
Het is toch niet Brad Renfro hè?
Toch wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
Het is toch niet Brad Renfro hè?
Ik herkende 'm pas op de tweede foto. Ik dacht op de eerste foto een heel ander actreur te herkennen waar ik nog steeds niet op ben gekomen. Misschien een leuke vraag voor later.quote:
Orlando Bloom lijkt ie een beetje op op die eerste foto.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik herkende 'm pas op de tweede foto. Ik dacht op de eerste foto een heel ander actreur te herkennen waar ik nog steeds niet op ben gekomen. Misschien een leuke vraag voor later.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Orlando Bloom lijkt ie een beetje op op die eerste foto.
U deelt die mening niet?quote:
Hij lijkt op iemand anders nog véél meer. Ik kom er nog wel achter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Orlando Bloom lijkt ie een beetje op op die eerste foto.
Hij heeft ook een tè herkenbare kop om een moeilijke foto van op te diepen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:25 schreef mr_anonimous het volgende:
William Fichtner.
En Joe Pesci is volgens jou Jeff Goldblum.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:31 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm eerder op Edward Norton lijken dan op Orlando Bloom.
Niet direct een idee, dus een mooi moment om te verkassen.quote:
En toch denk ik dat je hem kent. Maar Tot morgen Artyquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niet direct een idee, dus een mooi moment om te verkassen.
Jaleel White heet ie maar iedereen kent hem als Urkel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ja! Steve Urkel! Weet z'n echte naam niet
Nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Cellular?
Heel aardige gok. Maar niet goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
7?
Nopz... Je moet naar beneden....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Murder by Numbers?
Lager....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:54 schreef mr_anonimous het volgende:
One?
Nopz..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Cube: zero?
Nee...zo'n beetje zijn bekendste karakter... Wellicht dat je aan de hand daarvan de film kan raden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat zijn voornaam?
Doet het niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/37/33/48m.jpg
even klikken..hotlinken niet toegestaan
Fuck..en mijn FTP doet 't ook nietquote:
Werkt ook niet...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck..en mijn FTP doet 't ook niet
Even knippen en plakken in je adres bar.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:34 schreef RuneRose het volgende:
the animatrix.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:35 schreef RuneRose het volgende:
Final Fantasy Advent Children (die nieuwe)
Die weet ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:48 schreef RuneRose het volgende:
Quote van welke film.
Hi, I'm, President and CEO of Al Harrington's Wacky Waving Inflatable Arm Flailing Tube Man Emporium and Warehouse! Thanks to a shipping error I am now overstocked on wacky waving inflatable arm flailing tube men, and I am passing the savings on to *you*!
Frank +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:04 schreef Frank79 het volgende:
Stewie Griffin: the untold story?
Oke, doe dan maar OF de naam OF de 5 films..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:35 schreef Mennosson het volgende:
Nee hoor, het is een bekend gezicht waar geen naam bij me te binnen schiet.
Hoe kan ik daar het beste aan komen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef RuneRose het volgende:
Ook hier komtie bekend voor, ik kan 'em alleen even niet plaatsen.
Mischien een plaatje uit een film posten?![]()
Weet niet...ik doe het of van een film zelf gewoon even shotje maken, of gewoon op google zoeken naar film titel en dan een plaatje waar die acteur instaat of naam v/d acteur zelf...plaatje opslaan onder een andere naam natuurlijk en uploaden...weet niet hoe anderen het doen..quote:
Oke, thanks.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als je bij IMDb kijkt, staat in een profiel vaak de optie "More Photo's" onder de foto op de main-page van een acteur.
Als je daar een beetje gaat kijken, wil het nog wel eens voorkomen dat er screenshots of foto's gemaakt tijdens het filmproces staan.
Vreemd...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je 2e plaatje doet het niet meer hier, maar ook daar herkende ik hem niet direct op
Juist, dus Leo speelt met de man die ik zoek in het plaatje wat jij niet meer ziet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Beach & Titanic?
Nee, het gaat over bendes die ruzie maken ergens in New York...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:56 schreef mr_anonimous het volgende:
F.I.S.T.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |