de volgende keer doe we het zo ik noem een naam en jullie googlen er een foto bij. Leuk?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:30 schreef Sheridana het volgende:
Nou ja, nu weet ik hoe zijn hoofd eruit ziet...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
de volgende keer ik noem een naam en jullie googlen er een foto bij. Leuk?
quote:enters. The room is small, old, dingy. Heavy wooden
beams cross the ceiling. An arched window affords a view of
Congress Street. Traffic noise drifts in.sets his bag
down. He doesn't quite know what to do. He just stands there,
like a man waiting for a bus.
The Blues Brothers?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is zeker een mooie film, één van mijn favorieten
K-Pax?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beschrijving van een scène uit wekle film?
[..]
quote:is dressed in his suit. He finishes knotting his tie,
puts his hat on his head. The letter lies on the desk, stamped
and ready for mailing. His bag is by the door.
Ja zeker!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, de sfeer in die film is prachtig!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zelfde locatie, andere scène
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Small, old, dingy. An arched window with a view of Congress
Street. Traffic noise floats up.enters and pauses,
staring up at the ceiling beam. Carved into the wood are the
words: "was here."
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ouwe lul uit Shawshank?Doe dat even in spoilertags joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nembrionic +1
Nooit van uit gaan!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nou, 'k denk dat de meeste mensen Shawshank toch wel gezien hebben?
En ik nog nooit!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:55 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nooit van uit gaan!!
Ik heb The Godfather ook pas twee jaar geleden voor het eerst gezien...
Ik denk dat ik die nooit een keer *helemaal* heb gezien...en dan heb ik het slechts over deel 1quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:55 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nooit van uit gaan!!
Ach, dit is niet een heel grote plottwist verder, niet zoiets alsquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:55 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nooit van uit gaan!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar stond ik pas van te kijken!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach, dit is niet een heel grote plottwist verder, niet zoiets alsLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar stond ik pas van te kijken!
Audioscrobbler -[ A Nervous Tic Motion of the Head to the Left ]-
Ik Part III gister nog voor de twintigste keer of zoiets.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:55 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nooit van uit gaan!!
Ah, met die andere Garciaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik Part III gister nog voor de twintigste keer of zoiets.
Welke dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hm, het enige wat ik twintig keer heb gezien is één scène uit The Gift.
Ik geef je geen ongelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sheridana +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:03 schreef Sheridana het volgende:
The Killing Fields?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die scène?quote:Goldstein: Sorry, kids. We ain't goin' nowhere. We're watching 'The Gift'. Supposedly Katie Holmes shows her titties in this movie.
Harold: Is that all you Jews ever think about? Tits?
Rosenberg: Katie Holmes is a nice, respectable, wholesome girl... and I'm gonna see her boobs.
quote:
Ik heb The Gift gezien maar heb geen flauw idee meer waar 'ie over gaat. Was pas nog op TV geloof ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
InTre + enkele centimetersquote:
Is met Kate Blanchet toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:07 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren dat Holmes in de film te zien was....
Hij is heel erg leuk trouwensquote:
Was omdat konijnen de mijnen verzwakken met hun gegraaf, en dat zou kunnen leiden tot mijninstortingen, en daarmee de dood van mijnwerkers.quote:
quote:
Gaat Blanchett uit de kleren daar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk te dom voor woorden, maarjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:10 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Had je het gelezen? Geweldig he??
http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/dorset/4318710.stm
Intre +1
quote:is 20 years old. No menacing physical presence but a
sharpness that you feel right off. He's a smart kid.
Confident but edgy. Eyes always darting.
The bus is filled with 19 and 20 year olds. They wear very
sharp suits: Hugo Boss, Armani, very slick.
They're going nuts. Cards games in the aisle. Five guys
throwing dice in the back. Booze and coke, yelling,
screaming.
Vinden jullie vast interessant even tussendoor:quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:07 schreef Sheridana het volgende:
Welk woord heb ik weggelaten?
Posters for the new Wallace and Gromit film in a south coast town will not feature the wordbecause of a local superstition.
Dat is het inderdaad!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is Boiler Room?
Ai, wat erg!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vinden jullie vast interessant even tussendoor:
CNN is reporting that the Aardman Animations building in Bristol, home of Wallace and Gromit, has been destroyed by fire From the article: 'Today was supposed to be a day of celebration, with the news that 'Wallace and Gromit' had gone in at No. 1 at the U.S. box office, but instead our whole history has been wiped out'"
Staat nu op slashdot.
Ik vond hem ook wel leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad!
Relatief onbekende film, maar 'k vond hem erg vermakelijk
mr_anonimous +1
Ik dacht even dat mr_a het goede antwoord gaf en dat jij dat niet leuk vond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zo, dat is goed klote!
Ach wat suf. Die heb ik gewoon gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is het inderdaad!
Relatief onbekende film, maar 'k vond hem erg vermakelijk
mr_anonimous +1
Klopt, al is het toch alweer een maand of 5 geleden denk ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef Sheridana het volgende:
Met Giovanni Ribisi toch? Was tijdje geleden op tv geloof ik...gemist...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wel iets met Adam Sandler?
Tweelingzusje van Sheridana +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:34 schreef Sheridana het volgende:
Is da 8 crazy nights?
Ohk ik ben het tweelingzusje van sheri
Teveel Sherry, ik zie dubbel...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:34 schreef Sheridana het volgende:
Is da 8 crazy nights?
Ohk ik ben het tweelingzusje van sheri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |