JA!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Red Apple!
Oeh. Ik ken 'm...quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
Het is toch niet Brad Renfro hè?
Toch wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
Het is toch niet Brad Renfro hè?
Ik herkende 'm pas op de tweede foto. Ik dacht op de eerste foto een heel ander actreur te herkennen waar ik nog steeds niet op ben gekomen. Misschien een leuke vraag voor later.quote:
Orlando Bloom lijkt ie een beetje op op die eerste foto.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik herkende 'm pas op de tweede foto. Ik dacht op de eerste foto een heel ander actreur te herkennen waar ik nog steeds niet op ben gekomen. Misschien een leuke vraag voor later.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Orlando Bloom lijkt ie een beetje op op die eerste foto.
U deelt die mening niet?quote:
Hij lijkt op iemand anders nog véél meer. Ik kom er nog wel achter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Orlando Bloom lijkt ie een beetje op op die eerste foto.
Hij heeft ook een tè herkenbare kop om een moeilijke foto van op te diepen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:25 schreef mr_anonimous het volgende:
William Fichtner.
En Joe Pesci is volgens jou Jeff Goldblum.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:31 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm eerder op Edward Norton lijken dan op Orlando Bloom.
Niet direct een idee, dus een mooi moment om te verkassen.quote:
En toch denk ik dat je hem kent. Maar Tot morgen Artyquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niet direct een idee, dus een mooi moment om te verkassen.
Jaleel White heet ie maar iedereen kent hem als Urkel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ja! Steve Urkel! Weet z'n echte naam niet
Nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Cellular?
Heel aardige gok. Maar niet goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
7?
Nopz... Je moet naar beneden....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Murder by Numbers?
Lager....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:54 schreef mr_anonimous het volgende:
One?
Nopz..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Cube: zero?
Nee...zo'n beetje zijn bekendste karakter... Wellicht dat je aan de hand daarvan de film kan raden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat zijn voornaam?
Doet het niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/37/33/48m.jpg
even klikken..hotlinken niet toegestaan
Fuck..en mijn FTP doet 't ook nietquote:
Werkt ook niet...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck..en mijn FTP doet 't ook niet
Even knippen en plakken in je adres bar.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:34 schreef RuneRose het volgende:
the animatrix.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:35 schreef RuneRose het volgende:
Final Fantasy Advent Children (die nieuwe)
Die weet ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:48 schreef RuneRose het volgende:
Quote van welke film.
Hi, I'm, President and CEO of Al Harrington's Wacky Waving Inflatable Arm Flailing Tube Man Emporium and Warehouse! Thanks to a shipping error I am now overstocked on wacky waving inflatable arm flailing tube men, and I am passing the savings on to *you*!
Frank +1quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:04 schreef Frank79 het volgende:
Stewie Griffin: the untold story?
Oke, doe dan maar OF de naam OF de 5 films..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:35 schreef Mennosson het volgende:
Nee hoor, het is een bekend gezicht waar geen naam bij me te binnen schiet.
Hoe kan ik daar het beste aan komen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef RuneRose het volgende:
Ook hier komtie bekend voor, ik kan 'em alleen even niet plaatsen.
Mischien een plaatje uit een film posten?![]()
Weet niet...ik doe het of van een film zelf gewoon even shotje maken, of gewoon op google zoeken naar film titel en dan een plaatje waar die acteur instaat of naam v/d acteur zelf...plaatje opslaan onder een andere naam natuurlijk en uploaden...weet niet hoe anderen het doen..quote:
Oke, thanks.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als je bij IMDb kijkt, staat in een profiel vaak de optie "More Photo's" onder de foto op de main-page van een acteur.
Als je daar een beetje gaat kijken, wil het nog wel eens voorkomen dat er screenshots of foto's gemaakt tijdens het filmproces staan.
Vreemd...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je 2e plaatje doet het niet meer hier, maar ook daar herkende ik hem niet direct op
Juist, dus Leo speelt met de man die ik zoek in het plaatje wat jij niet meer ziet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Beach & Titanic?
Nee, het gaat over bendes die ruzie maken ergens in New York...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:56 schreef mr_anonimous het volgende:
F.I.S.T.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |