Dat heb ik nou ook als ik in de spiegel kijk...quote:
8 Crazy Nightsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:37 schreef Sheridana het volgende:
Dat heb ik nou ook als ik in de spiegel kijk...:D
Oke, vooruit
8 films met Adam Sandler dan maar
Dit klopt wel....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Big Daddy
Happy Gilmore
Billy Madison
Punch-Drunk-Love
50 First Dates
The Wedding Singer
Anger Management
The Waterboy
Je krijgt toch maar echt 1 punt hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik kan gewoon 2x een lijstje typen in dezelfde minuut
Mag ik je aanraken???quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stik! *(&^#(*^%(%^@#$%(*^@#)(*$^#*)(^%@#$%*"e:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:40 schreef Sheridana het volgende:
Ehm..Arty...je hebt The Waterboy twee keer....
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Stil maar, het komt allemaal goed....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Stik! *(&^#(*^%(%^@#$%(*^@#)(*$^#*)(^%@#$%*&
*tik*tak*tik*tak* Daar waar ik Airheads zei bedoelde ik Spanglish en daar waar ik de eerste keer Waterboy zei bedoelde ik The Wedding Singer en... stop de tijd.
Hij was ook wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef Sheridana het volgende:
The Matrix
Hugo Weaving. Hij was erg goed in The Interview.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:46 schreef Sheridana het volgende:
Ik zit te wachten op een moeilijke, dan kan ik weggaan...
Handen aan de knop....agent Smith werd gespeeld door....
NIet meer vergeten nu he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
Elrond!(kan niet op z'n naam komen
)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:47 schreef Sheridana het volgende:
[..]
toch nog!!
my favourite vegetable +1
quote:
Over 5 minuten ben ik het alweer kwijtquote:
Nee hoor, ik ga gewoon elke dag een vraag over of met hem stellen, net zolang tot je zijn naam onthoud!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Over 5 minuten ben ik het alweer kwijt![]()
Ik heb gelijk maar een andere avatar genomen om voortaan deze misverstanden te voorkomen.quote:
Hmpfquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:50 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga gewoon elke dag een vraag over of met hem stellen, net zolang tot je zijn naam onthoud!!
Wat moet je daar aan doorhebben???quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ket_Ais had je ook pas na 3 maanden door toch?
Het was lief bedoeld hoor....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmpf![]()
Schooltijd ligt wel achter me
Waar blijft die vraag nou?![]()
Hij dacht dat het een Egyptische naam was geloof ik.quote:
Daarvan kan ik uit m'n hoofd zeggen dat 'ie goed is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:55 schreef Sheridana het volgende:
David Lynch- Mulholland Drive
David Fincher- Fight Club
David Cronenberg- Spider
David Lean: Lawrence of Arabia
Slapen lukt niet zo geloof ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:55 schreef Sheridana het volgende:
David Lynch- Mulholland Drive
David Fincher- Fight Club
David Cronenberg- Spider
David Lean: Lawrence of Arabia
JA!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Red Apple!
Oeh. Ik ken 'm...quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
Het is toch niet Brad Renfro hè?
Toch wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
Het is toch niet Brad Renfro hè?
Ik herkende 'm pas op de tweede foto. Ik dacht op de eerste foto een heel ander actreur te herkennen waar ik nog steeds niet op ben gekomen. Misschien een leuke vraag voor later.quote:
Orlando Bloom lijkt ie een beetje op op die eerste foto.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik herkende 'm pas op de tweede foto. Ik dacht op de eerste foto een heel ander actreur te herkennen waar ik nog steeds niet op ben gekomen. Misschien een leuke vraag voor later.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Orlando Bloom lijkt ie een beetje op op die eerste foto.
U deelt die mening niet?quote:
Hij lijkt op iemand anders nog véél meer. Ik kom er nog wel achter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Orlando Bloom lijkt ie een beetje op op die eerste foto.
Hij heeft ook een tè herkenbare kop om een moeilijke foto van op te diepen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:25 schreef mr_anonimous het volgende:
William Fichtner.
En Joe Pesci is volgens jou Jeff Goldblum.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:31 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm eerder op Edward Norton lijken dan op Orlando Bloom.
Niet direct een idee, dus een mooi moment om te verkassen.quote:
En toch denk ik dat je hem kent. Maar Tot morgen Artyquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niet direct een idee, dus een mooi moment om te verkassen.
Jaleel White heet ie maar iedereen kent hem als Urkel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ja! Steve Urkel! Weet z'n echte naam niet
Nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Cellular?
Heel aardige gok. Maar niet goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
7?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |