JA!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Red Apple!
Oeh. Ik ken 'm...quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
Het is toch niet Brad Renfro hè?
Toch wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
Het is toch niet Brad Renfro hè?
Ik herkende 'm pas op de tweede foto. Ik dacht op de eerste foto een heel ander actreur te herkennen waar ik nog steeds niet op ben gekomen. Misschien een leuke vraag voor later.quote:
Orlando Bloom lijkt ie een beetje op op die eerste foto.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik herkende 'm pas op de tweede foto. Ik dacht op de eerste foto een heel ander actreur te herkennen waar ik nog steeds niet op ben gekomen. Misschien een leuke vraag voor later.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Orlando Bloom lijkt ie een beetje op op die eerste foto.
U deelt die mening niet?quote:
Hij lijkt op iemand anders nog véél meer. Ik kom er nog wel achter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Orlando Bloom lijkt ie een beetje op op die eerste foto.
Hij heeft ook een tè herkenbare kop om een moeilijke foto van op te diepen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:25 schreef mr_anonimous het volgende:
William Fichtner.
En Joe Pesci is volgens jou Jeff Goldblum.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:31 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm eerder op Edward Norton lijken dan op Orlando Bloom.
Niet direct een idee, dus een mooi moment om te verkassen.quote:
En toch denk ik dat je hem kent. Maar Tot morgen Artyquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niet direct een idee, dus een mooi moment om te verkassen.
Jaleel White heet ie maar iedereen kent hem als Urkel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ja! Steve Urkel! Weet z'n echte naam niet
Nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Cellular?
Heel aardige gok. Maar niet goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
7?
Nopz... Je moet naar beneden....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Murder by Numbers?
Lager....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:54 schreef mr_anonimous het volgende:
One?
Nopz..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Cube: zero?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |