ik dacht: het heeft iets met je leuter te maken en het is lekker; dit was voor mij het meest voor de hand liggende..quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:22 schreef GoLLeM het volgende:
Wat doet dit in Sex?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef alsem het volgende:
[..]
ik dacht: het heeft iets met je leuter te maken en het is lekker; dit was voor mij het meest voor de hand liggende..
als een mod een beter idee heeft dan vind ik dat ook goed
heb ik ook, maar dit is iets totaal andersquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:26 schreef addie84 het volgende:
[..]zoek een vriendin joh, is veel lekkerder
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:27 schreef alsem het volgende:
[..]
heb ik ook, maar dit is iets totaal anders![]()
durfen durven jullie er niet over te praten ofzo?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:11 schreef Sjekkedelik het volgende:
Sorry, kheb geen pisfetish
quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Kut man, zo'n topic had IK moeten verzinnen, gezien mijn reputatie.
leuk scrabblewoordquote:
"kom, gaan we ff lekker pissen, misschien krijgen we wel samen zo'n pisrillingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:52 schreef ForumGek het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar heb het vaak tijdens uitgaan als je tegen zo'n lange muur staat te zeiken. Lekker is het zeker..laatst had een vriend van me, die naast me stond het ook.
Pisrillingen zijn oké !
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:17 schreef BrauN het volgende:
Mijn moeder moet me altijd vasthouden als ik ga pissen. Zó hevig kunnen mijn pisrillingen zijn. Ik herken het zeker ja.
Van wie was 'Moeder, ik lust een frikandel' ookalweer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:17 schreef BrauN het volgende:
Mijn moeder moet me altijd vasthouden als ik ga pissen. Zó hevig kunnen mijn pisrillingen zijn. Ik herken het zeker ja.
Sjef Hoelenpapers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van wie was 'Moeder, ik lust een frikandel' ookalweer?
Mijn dank is grootquote:
Iemand een werkende link? Die op de site van Sjef is stuk. Mag ook op de mail naar mailrio [AT] gmail [PUNT] comquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van wie was 'Moeder, ik lust een frikandel' ookalweer?
Hee. *licht gaat aan*quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:12 schreef stiff_meister het volgende:
als je heeeel nodig moet en je houdt het op.. dan heb je dat ook af en toe
Ik kan me er werkelijk waar niks bij voorstellen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:20 schreef alsem het volgende:
Pisrillingen, kennen jullie dat?
Als je staat te pissen en dan ineens: rrrrrr , en er gaat zo'n rilling door je rug heen, dat heet pisrilling ben ik gister achter gekomen.
Een maat van me zei dat zo: ja dat heet een pisrilling, en iedereen had zo van: "hee, dat ken ik!"
het is best lekker, alleen ik kan er weinig over vinden (google geeft 2 resultaten over pisrillingen).
vertel hier je ervaringen over pisrillingen.
hebben alleen mannen dat of ook vrouwen?
waarom staat het niet in het woordenboek? het is toch een doodnormaal iets? (ik schaam me er ook niet voor, en volgensmij heeft iedereen het weleens meegemaakt)
Ook 20 jaar later nog steeds een nieuw fenomeenquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:22 schreef alsem het volgende:
[..]en ookal had je het wel, het gaat hier over pisrillingen
pisrillingen schijnen op dit forum helaas een taboe te zijn..
is er trouwens een verklaring voor?
exactelei 17 jaar na dato....quote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moest hier net weer aan denken omdat ik met een pisrilling naar de plee ging. Nu weer naar bed!
Genot.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
exactelei 17 jaar na dato....
… nog steeds dezelfde symptomenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het is soms gewoon te vergelijken met de terugslag van een jachtgeweer, zoooo heftig die pisrillingen!
Heeft mij een flinke hoofdwond, een zware hersenschudding en een bezoek aan SEH van het ziekenhuis om 02:00 a.m. bezorgdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Is een prikkeling van de nervus vagus (autonome zenuwstelsel). Er zijn mensen die flauwvallen tijdens het plassen gewoon door overprikkeling van deze zenuw.
En ja vrouwen kunnen het ook voelen
Had je toen alcohol gedronken, of lag je diep in slaap ervoor? Want dan zie je dit nog wel eens vaker gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Heeft mij een flinke hoofdwond, een zware hersenschudding en een bezoek aan SEH van het ziekenhuis om 02:00 a.m. bezorgd
Alcohol en diepe slaap, plus vanuit een warm nest naar een ijskoude badkamer, ook een extra factor. Viel achterover met m'n hoofd op de rand van de douchecabine. 20 minuten collaps.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:57 schreef Lenny77 het volgende:
Had je toen alcohol gedronken, of lag je diep in slaap ervoor? Want dan zie je dit nog wel eens vaker gebeuren.
Het heet trouwens een mictiesyncope (maar dat wist je vast wel al)
Ja akelig he hoe dat kan mis gaan...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:00 schreef blomke het volgende:
[..]
Alcohol en diepe slaap, plus vanuit een warm nest naar een ijskoude badkamer, ook een extra factor. Viel achterover met m'n hoofd op de rand van de douchecabine. 20 minuten collaps.
Ja, advies neuroloog: zittend bij mictiequote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja akelig he hoe dat kan mis gaan...
Je hebt nog geluk gehad dus
Heel goed adviesquote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:03 schreef blomke het volgende:
[..]
Ja, advies neuroloog: zittend bij mictie
M'n PSA is prima.quote:
Mja was algemeen naar alle mannenquote:
Het ɣ-GT, ALAT en ASAT ook.quote:
quote:
Neuro-endocriene waarden veel te hoog: differentiaaldiagnose...??quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:18 schreef Lenny77 het volgende:
Geen link met mictiesyncope maar ik ben blij dat je je lever niet kapot hebt gezopen
Nu ben ik helemaal van de DD's hoor, maar nu spreek je van tumoren?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:42 schreef blomke het volgende:
[..]
Neuro-endocriene waarden veel te hoog: differentiaaldiagnose...??
(Veel) Te hoge concentratie normetanefrines en metanefrines in het bloed....dus?? Dokter moet snel kunnen schakelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:33 schreef Lenny77 het volgende:
Nu ben ik helemaal van de DD's hoor, maar nu spreek je van tumoren?
We zijn gegaan van nervus vagusprikkel naar mictiesyncope na drank, diepe slaap en koude omgeving naar leverwaarden en nu dit?
Tumoren van de bijnier.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:50 schreef blomke het volgende:
[..]
(Veel) Te hoge concentratie normetanefrines en metanefrines in het bloed....dus?? Dokter moet snel kunnen schakelen.
Jawel, maar toen mijn bloed werd onderzocht op de SEH naar ALAT/ASAT en ɣ-GT, kwamen die (nor)adrenalines boven.....quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:51 schreef Lenny77 het volgende:
Tumoren van de bijnier.
Geen gewone myctiesyncope dan bij jou?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:15 schreef blomke het volgende:
[..]
Jawel, maar toen mijn bloed werd onderzocht op de SEH naar ALAT/ASAT en ɣ-GT, kwamen die (nor)adrenalines boven.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |