ik ben het wel eens met je volgorde hoor, eerst Menno en dat Ingrid het dan al verpest heeft bij Chantal & Dido en dat ze alleen nog maar bij Tanja kan uithuilen........quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef -Delta- het volgende:
Ik ook eigenlijk en daarom wil ik haar wel zien instorten, ze doet nu alsof ze heel sterk is en in werkelijkheid is er maar 1 "ik zie dat er iets met je is Ingrid" opmerking voor nodig om het hele kaartenhuis te doen instorten.![]()
Je kan hetquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef avonne het volgende:
Eens kijken of ik ook een topic kan openen![]()
geslaagdquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef avonne het volgende:
Eens kijken of ik ook een topic kan openen![]()
Ik denk dat Rob daar (toen die keer in de badkamer) de spijker op zn kop sloeg. Waarbij Ingrid ook brak, dit neemt ze Rob nog steeds kwalijk terwijl hij gewoon gelijk had.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
In het begin riep iedereen nog, dat ze ws heel wat had meegemaakt.
Nu heeft ze zelf herhaaldelijk al gezegd, dat alles voor de wind ging, zondagskind, nooit wat meegemaakt, dus ik lach er hard om waarom ze zo'n teer kind is.
Misschien wel de invloed van haar moeder, die zo'n nervous wreck is.
Sorry... m oest deze zijn:quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
En daar hebben we nummer 5
[afbeelding]
Photoshopquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:
wat zijn dat scanman? foto's van Rob? waar hangen die?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
klopt toch er zit een A inquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Plaatsnamen met een A ....
Tanja: "Roosendaal"
Was de verkeerde foto. Dit was een capture van de twee foto's van Rob boven zijn bed.quote:
haha, ik hoop toch zo dat Chantal ooit eens op fok langs komtquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:14 schreef -Delta- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen...
boven zijn bed, geeft hij 'savonds steeds een kusjequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:14 schreef Wup het volgende:
[..]
wat zijn dat scanman? foto's van Rob? waar hangen die?
Dus als iemand aan jou een meisjesnaam met een i vraagt, dan roep je ook Diane?quote:
Gisteren een sublieme bak over domme blondjes gehoord.quote:
Ze zei dat haar moeder geen dag of uur naar BB kon kijken, vanwege de kritiek die Ingrid misschien zou krijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob daar (toen die keer in de badkamer) de spijker op zn kop sloeg. Waarbij Ingrid ook brak, dit neemt ze Rob nog steeds kwalijk terwijl hij gewoon gelijk had.
Ik denk dat ze vroeger veels te weinig aandacht heeft gekregen, echt zo'n kenau van een moeder. Dat plaatje sluit helemaal aan bij dr neptieten, gogo dansen etc. etc.
sinds het begin al? heb ik echt nog nooit gezien....quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:16 schreef cuall het volgende:
boven zijn bed, geeft hij 'savonds steeds een kusje
Staan ook op BB Talpaquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:14 schreef Wup het volgende:
[..]
wat zijn dat scanman? foto's van Rob? waar hangen die?
JA, nee dan noem ik ingridquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus als iemand aan jou een meisjesnaam met een i vraagt, dan roep je ook Diane?
Precies, en die opperbitch eist alle aandacht op. Dus moet Ingrid het maar via de Aktueel krijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze zei dat haar moeder geen dag of uur naar BB kon kijken, vanwege de kritiek die Ingrid misschien zou krijgen.
Als 1 iemand lelijk zou doen of kritiek zou hebben, zou haar moeder er niet tegen kunnen.
Dus eerder te voorzichtig met haar dochter dan bazig.
Maar bazig lijkt ze me wel het type voor, haar vader is zo'n supergezellig grappige kerel.
Altijd als ik een leuke vader in een gezin zie, is de moeder een opperbitch.
Niet altijd, maar wel erg vaak.
Ingrid begon ook een keer te janken omdat ze dacht dat ze niet interessant genoeg was omdat ze nog bij haar ouders woont....quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:17 schreef -Delta- het volgende:
Ze zei dat haar moeder geen dag of uur naar BB kon kijken, vanwege de kritiek die Ingrid misschien zou krijgen.
Als 1 iemand lelijk zou doen of kritiek zou hebben, zou haar moeder er niet tegen kunnen.
Dus eerder te voorzichtig met haar dochter dan bazig.
Maar bazig lijkt ze me wel het type voor, haar vader is zo'n supergezellig grappige kerel.
Altijd als ik een leuke vader in een gezin zie, is de moeder een opperbitch.
Niet altijd, maar wel erg vaak.
Ik weet niet wat erger is, dochter die in de Aktueel staat, siliconen erin pompt en gogo-danseres is of een boerin die zich opzettelijk zwanger laat palen door een Antiliaan waarvan de moeder haar notabene zwanger voor BB opgeeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Precies, en die opperbitch eist alle aandacht op. Dus moet Ingrid het maar via de Aktueel krijgen.
Ze woont nog thuis?!!!!!?!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef Wup het volgende:
[..]
Ingrid begon ook een keer te janken omdat ze dacht dat ze niet interessant genoeg was omdat ze nog bij haar ouders woont....
voor een valse moeder sla je toch op de vlucht?
"ja maar het is toch je moeder"quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef Wup het volgende:
voor een valse moeder sla je toch op de vlucht?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is beter. Zitten er in ieder geval 2 in
Hahaha!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, dochter die in de Aktueel staat, siliconen erin pompt en gogo-danseres is of een boerin die zich opzettelijk zwanger laat palen door een Antiliaan waarvan de moeder haar notabene zwanger voor BB opgeeft.![]()
Hoe oud is Ingrid ook alweer, 25 of 26?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze woont nog thuis?!!!!!?!![]()
![]()
dat verklaart een hele hoop
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, dochter die in de Aktueel staat, siliconen erin pompt en gogo-danseres is of een boerin die zich opzettelijk zwanger laat palen door een Antiliaan waarvan de moeder haar notabene zwanger voor BB opgeeft.![]()
Ik moet er niet aan denken, al die Fok!kers die me dan gaan afkammenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit mij nog steeds af te vragen wat mensen ertoe beweegt om zich op te geven voor BB...
nou schiet eens op, ik zit te wachtenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Gisteren een sublieme bak over domme blondjes gehoord.![]()
Ik vind haar sowieso wel erg bijdehand.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef regenworm het volgende:
lieske heeft vanavond wel haar avond ze wel heel erg bij de hand
Het kan inderdaad heel goed gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe oud is Ingrid ook alweer, 25 of 26?
Weet je hoeveel jongens nog thuis wonen op die leeftijd![]()
Ingrid heeft iig wel een jaar op Tenerife gewoond.
Maar goed op die leeftijd blijf ik het treurig vinden, thuis wonen.
Zei iemand iets lelijks over d'r kipfilets ofzo?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie lacht volop.... nog geen seconde later:
[afbeelding]
Nou en, mijn dochter woont ook nog bij mijquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het kan inderdaad heel goed gaan.
Maar het duimzuigen, onzeker zijn, neptieten, gogo dansen, problemen hebben met moeders etc.etc. en dan OOK nog thuiswonen maakt het plaatje voor mij helemaal compleet.
Oh je hebt een Lieskequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
oeps das een moeilijke keus
mijn dochter woont ook in Groningen, meer overeenkomsten zijn er gelukkig niet
Wat ik dan wel goed vind van Ingrid, dat ze nog wel wat diploma's heeft gehaald, had haar eerder getypeerd als Anita-Mavo meisje. (Niet dat er iets mis is met Mavo, maar vind haar wel een Vmbo-Mavo meisje.)quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het kan inderdaad heel goed gaan.
Maar het duimzuigen, onzeker zijn, neptieten, gogo dansen, problemen hebben met moeders etc.etc. en dan OOK nog thuiswonen maakt het plaatje voor mij helemaal compleet.
Lees even wat erboven staat aub.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:27 schreef area51 het volgende:
[..]
Nou en, mijn dochter woont ook nog bij mij
hoe oud is die dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:27 schreef area51 het volgende:
[..]
Nou en, mijn dochter woont ook nog bij mij
Nee, maar omdat die lach echt binnen no time verdwenen is, sterkt me dat in mijn vermoedens dat het lachen onzettend nep is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zei iemand iets lelijks over d'r kipfilets ofzo?![]()
Tanja haalde in 1 jaar haar MEAO, na de Havo weliswaar, maar dan vindt ik het nog een hele prestatie, vooral als ik zie dat mijn neefje er 3 jaar over deed, en die is ook bepaald niet dom.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat ik dan wel goed vind van Ingrid, dat ze nog wel wat diploma's heeft gehaald, had haar eerder getypeerd als Anita-Mavo meisje. (Niet dat er iets mis is met Mavo, maar vind haar wel een Vmbo-Mavo meisje.)
Tanja blaast van de toren, maar die zie ik toch never nooit een advocaten studie beginnen, nee dat wel, maar niet afmaken.
Die is bij elke werkgever met ruzie weg gegaan, omdat ze teveel haar zin wilt doordrammen.
Heerlijk dat soort mensen![]()
Tegen de tijd dat Tanja tijd en geld heeft om haar rechtenstudie te beginnen is ze alweer zwanger gepaald (ja per toeval hoor, ze dacht dat ze nu haar cyclus wel goed kende!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef area51 het volgende:
[..]
Tanja haalde in 1 jaar haar MEAO na de Havo weliswaar, maar dan vindt ik het nog een hele prestatie, vooral als ik zie dat mijn neefje er 3 jaar over deed, en die is ook bepaald niet dom.
He Linda ook al?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef MissHobje het volgende:
Die pens van Linda steeds
Hoeveel maanden ook alweer![]()
Ik wist niet dat Linda ook zwanger was... of hebben Roel en zij toch nog wat gedaan voordat ze in slaap vielen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef MissHobje het volgende:
Ze mogen van mij samen terug naar de kleuterspeelzaal, liedjes en spelletjesquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind Lies en Roel heel leuk zo samen
Ja dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Tanja tijd en geld heeft om haar rechtenstudie te beginnen is ze alweer zwanger gepaald (ja per toeval hoor, ze dacht dat ze nu haar cyclus wel goed kende!) door een andere Antiliaan en dan roept ze weer "ik zou willen dat ik op vrouwen viel".
Hhaha je weet maar nooit hequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Linda ook zwanger was... of hebben Roel en zij toch nog wat gedaan voordat ze in slaap vielen?![]()
Ik lees het... en lees het nog eens ... en nog eens... en het dringt nog niet door.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef cuall het volgende:
Lies is leuk nu (Scanman lees je mee!)
toch zou ik ze met alle genoegen nemen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef MissHobje het volgende:
Dat is gewoon jezelf vermaken als je je stierlijk verveeldquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze mogen van mij samen terug naar de kleuterspeelzaal, liedjes en spelletjes![]()
Ja... al een uur of zo... heb haar niet meer gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:
Ligt Dido al chagerijnig in bed, omdat ze het zo moeilijk heeft zonder de sigaretten?
Dit belooft nog wat tot Decemberquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:35 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat is gewoon jezelf vermaken als je je stierlijk verveeld
ja die kakkieneuze kutsnol heeft de hele dag de anderen lopen terroriseren met haar pesthumeur, en nu ligt ze in d'r krib te stinken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:
Ligt Dido al chagerijnig in bed, omdat ze het zo moeilijk heeft zonder de sigaretten?
Tanja heeft haar hele leven al uitgestippeld op hoe het is om voor de rest van je leven de bijstand zo effectief mogelijk uit te melken. Volgens mij ziet ze die rechtenstudie meer als tijdverdrijf omdat devadervanhetkind haar geen gezelschap wil houden.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef -Delta- het volgende:
Tegen de tijd dat Tanja tijd en geld heeft om haar rechtenstudie te beginnen is ze alweer zwanger gepaald (ja per toeval hoor, ze dacht dat ze nu haar cyclus wel goed kende!) door een andere Antiliaan en dan roept ze weer "ik zou willen dat ik op vrouwen viel".
sla het anders ff op johquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik lees het... en lees het nog eens ... en nog eens... en het dringt nog niet door.
Nooit melig geweest zeker...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... al een uur of zo... heb haar niet meer gezien.
Ik zal mensen nu wel beledigen misschien... maar ik word gek van dat kinderlijke niveau tussen Roel en Lieske... Van Roel snap ik het... die is dronken.
wat is wappie?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:35 schreef bankrupcy het volgende:
Zijn Roel en Lieske beide wappie?
Dat vind ik nog erger dan Lieske nu, dan domme gedrag van hem.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
Van Roel snap ik het... die is dronken.
He nee joh. Eerder stond Meao gelijk aan Havo, daarna kon je met beide opleidingen naar de HEAO. Maar omdat mensen van de Havo dan een achterstand hadden in economie etc., is besloten dat mensen met Havo eerst een jaar Meao moesten doen voor ze naar de Heao konden. Zo bizonder is dat helemaal niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef area51 het volgende:
[..]
Tanja haalde in 1 jaar haar MEAO, na de Havo weliswaar, maar dan vindt ik het nog een hele prestatie, vooral als ik zie dat mijn neefje er 3 jaar over deed, en die is ook bepaald niet dom.
Ik wist niet dat er meer middelen in het huis waren gekomen dan drank?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:35 schreef bankrupcy het volgende:
Zijn Roel en Lieske beide wappie?
jolijt is een goed woord..........quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
Roel en Lieske moeten maar weer snel ophouden met deze jolijt.
Jawel hoor... zoals het net was vond ik het leuk... toen Roel zei... ik rook... maar nu niet... en dat een paar keer... maar misschien snap ik hun verhaal wel niet nu.quote:
Ze zijn al 2 uur zo melig bezig. Het is wel genoeg geweest idd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:36 schreef Gert het volgende:
Roel en Lieske moeten maar weer snel ophouden met deze jolijt.
Roel stottert nuchter nog meer als hij weer eens nerveus isquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:37 schreef wickie het volgende:
Ok ik schakel dus net in en ik vraag me serieus af wat er met Roel aan de hand is met zn stotterende verhaal over klasses.......
Als Linda er een beetje moeite voor zou doen, zou ze een mooi figuurtje hebben. Maar nu lubbert het maar wat in haar roze lingerie (hoewel er niets mis is met een buikje want hoeveel vrouwen hebben er geen buikje, maar ik vind Linda nou eenmaal een beetje een ranzig type) en dan ook nog (nogmaals) die enorme schilderij boven haar anus.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef MissHobje het volgende:
Ze snappen dr ook geen hol van, wat heel logisch isquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:39 schreef -Delta- het volgende:
Volgens mij zitten Joost, Chantal en Linda zich echt af te vragen wat ze met dit slappe gelul aan moeten.
Waarom had ze dan een shirt aan van het Vindi promoteam???quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
[..]
studeert ook in Groningen
maar zit NIET bij Vindicat en is 24
Was het maar zo. En dat ie dat combineerde met een behoorlijke hoeveelheid drank.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Roel lijkt wel kompleet stoned.
Linda is voor ze het huis in ging 9 kilo afgevallen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef ruby het volgende:
Als Linda er een beetje moeite voor zou doen, zou ze een mooi figuurtje hebben. Maar nu lubbert het maar wat in haar roze lingerie (hoewel er niets mis is met een buikje want hoeveel vrouwen hebben er geen buikje, maar ik vind Linda nou eenmaal een beetje een ranzig type) en dan ook nog (nogmaals) die enorme schilderij boven haar anus.
wil je echt niet weteenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:38 schreef Shirley het volgende:
Ik schakel nu net in, wat zijn Roel en Lieske aan het doen???
Ik vind Roel meer chagerijnig van het niet roken, die heeft echt afkickverschijnselen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja... al een uur of zo... heb haar niet meer gezien.
Ik zal mensen nu wel beledigen misschien... maar ik word gek van dat kinderlijke niveau tussen Roel en Lieske... Van Roel snap ik het... die is dronken.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:39 schreef -Delta- het volgende:
Volgens mij zitten Joost, Chantal en Linda Tanja zich echt af te vragen wat ze met dit slappe gelul aan moeten.
Makkelijk als je een paar bierellas op hebt om de weg te vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef ruby het volgende:
[..]
en dan ook nog (nogmaals) die enorme schilderij boven haar anus.
Nieuwe weekopdracht... speel tot donderdag 21.00 uur voor lijk.quote:
DAT was Lieskequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:41 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Waarom had ze dan een shirt aan van het Vindi promoteam???
Oh vandaar dat ze alle dagen van de week en maand in van die sloerie korte broekjes en topjes loopt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef Wup het volgende:
[..]
Linda is voor ze het huis in ging 9 kilo afgevallen.
Dat is heel goed van 'r.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef Wup het volgende:
[..]
Die is idd niet te versmadenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:43 schreef Gert het volgende:
Lieske vindt Jud (sic) Law een lekker ventje.
Hoorde Tanja dat ook?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Gert het volgende:
Lieske: "Misschien wil Tan ook wel een beetje magnetron-vla."
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Gert het volgende:
Dido heeft d'r vla in de magnetron gezet.
Die zat er tegenover ja... en zei : nee, dank je.quote:
ze heeft zo weinig kleren mee omdat ze niks meer paste [ dat beweerde ze althans]quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
Oh vandaar dat ze alle dagen van de week en maand in van die sloerie korte broekjes en topjes loopt.
Smakeloos, daar lopen meisjes van 14 niet eens elke dag in.![]()
Goeie actiequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef Wup het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat ik dat geluid ga instellen voor als ik een emailtje ontvang.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
O gadver, ze was zo lekker rustig. Maar ineens is die schorre befeend daar weer.
A! AAA A! NG NMG! NG! NG! NG! NG!
Gelukkig stond die knipoog erachterquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die zat er tegenover ja... en zei : nee, dank je.
Typische ondoordachte Lieske opmerking dus
Lieske fans noemen het Lieske humorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En zo hoort het ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef mijn23 het volgende:
dido krijgt niet zo veel aandacht
haha, wat vals, wat goed:)quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Gert het volgende:
Was ook niet hatelijk bedoeld Scanquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig stond die knipoog erachter
LOL.. Dit vind ik de opmerking van de avond op dit forum.. echtquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef bloodymary het volgende:
Lieske krijgt even geen aandacht en heeft meteen last van haar knie!
Ik moet van Milagro meer letten op die smileys en PI's ...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was ook niet hatelijk bedoeld Scan
Hahaha... heel goed... wat zijn PI's eigelijk? Persoonlijke Informatie?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet van Milagro meer letten op die smileys en PI's ...
Dus dat ben ik nu wanhopig aan het doen
Post Icons!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... heel goed... wat zijn PI's eigelijk? Persoonlijke Informatie?
Lieske zit al een paar uur subtiele rotopmerkingen te maken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja het leven van een masochist gaat niet over rozen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat geluid ga instellen voor als ik een emailtje ontvang.
O ja.... okee.... thx... zal ik er ook op lettenquote:
...bla bla dat ziet er niet aantrekkelijk uit mevrouwtjequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
hahaha Roel noemt dido mevrouwtje... en ze loopt boos weg... roel erachter aan nu
En is al weer wegquote:
Nee, dat is Menno bovenop didoquote:
Jezus, wat bezielt die gast? Zit ie nog steeeds het Bigbrother-reglement te lezenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Wel grappig op zich, Joost die zich fysiek distancieert van de groep...
[afbeelding]
Roel is al weer weg gelukkig.quote:
En ik zit me al een uur af te vragen wat ie nou zat te lezenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Jezus, wat bezielt die gast? Zit ie nog steeeds het Bigbrother-reglement te lezen![]()
![]()
!
Ik voel een ruzie aankomen, als het niet deze week is, dan wel volgende week.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Roel zit echt te 'zuigen' bij Joost.
Die kon daar wel meer lachenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
Menno komt Dido even welterusten wensen. Duikt bovenop 'r: "Zo lekkere kankerhoer!"![]()
viel volgens mij wel mee ik hoorde haar direkt erna heel hard lachen in de slaapkamer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef -Delta- het volgende:
Dido heeft een heel heel heel heel kort lontje, zonder d'r peuken
Voor de volledigheid: "Zo lekkere kankerhoer, met hooi in je bek..! "quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
Menno komt Dido even welterusten wensen. Duikt bovenop 'r: "Zo lekkere kankerhoer!"![]()
Dido was zo'n beetje de vrolijkste van het hele huis vandaag.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef -Delta- het volgende:
Dido heeft een heel heel heel heel kort lontje, zonder d'r peuken
ik ben wel voor ruziequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef -Delta- het volgende:
Ik voel een ruzie aankomen, als het niet deze week is, dan wel volgende week.![]()
Joost zei vanmiddag al tegen Dido, wat hij van Roel z'n acties vind, wat betreft vrouwen.
Ja en het was ook vooral érg natuurlijk, tegen het manische aanquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido was zo'n beetje de vrolijkste van het hele huis vandaag.
Ze heeft het alleen écht gehad met Roel. En die denkt nog steeds dat ie een kans maakt.
ik vind Dido de nicotine stop ook goed doorstaan hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
Dido was zo'n beetje de vrolijkste van het hele huis vandaag.
Ze heeft het alleen écht gehad met Roel. En die denkt nog steeds dat ie een kans maakt.
Ja Roel en Mennoquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:56 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben wel voor ruzie
ik had liver roel & menno gezien eigenlijk
denk het niet, ze is lekker speels van avondquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Lieske heeft ernstig behoefte aan piemel. Lijkt mij.
Trustenquote:
ik vind het niet saai het is best grappig wat er gebeurt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:59 schreef wickie het volgende:
Ik heb morgen vrij en t is extreem saai nu, kan die doos niet gaan bevallen nu dan valt er tenminste nog iets te beleven.....
Ow zou mijn neefje dan misschien van de Mavo komen, dat zou ook kunnen, iig is hij na de MEAO naar de HEAO gegaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:37 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
He nee joh. Eerder stond Meao gelijk aan Havo, daarna kon je met beide opleidingen naar de HEAO. Maar omdat mensen van de Havo dan een achterstand hadden in economie etc., is besloten dat mensen met Havo eerst een jaar Meao moesten doen voor ze naar de Heao konden. Zo bizonder is dat helemaal niet.
Dat idee had Tanja ook de eerste week.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Lieske heeft ernstig behoefte aan piemel. Lijkt mij.
Nee maar dat was een vraag van Joost, en dan geeft-ie een antwoord waarbij hij Joost dom neer kan zetten (denkt ie).quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:57 schreef milagro het volgende:
Nee, Roel, je droomt niet in elk stadium
Zodra Roel optyft vind ik het weer primaquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik vind het niet saai het is best grappig wat er gebeurt.
Ik had ook mijn twijfels, maar Roel is vandaag weer zó vervelend...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:58 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind Dido de nicotine stop ook goed doorstaan hoor
wat dat tweede betreft weet ik het nog niet zo bij Dido.......
En ik ben nu jarig, jeeeuh!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
Chantal: Als iemand m'n verjaardag vergeet heeft ie écht een probleem, zou ik diep beledigd zijn, belangrijjkste dag in het jaar
Ik dacht al bijna dat het aan mij lag.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had ook mijn twijfels, maar Roel is vandaag weer zó vervelend...
Sommige mensen worden altijd leuk en gezellig van een slokkie, sommige mensen altijd irritant. Roel heeft volgens mij nooit een leuke dronk.
Namens iedereen hier: gefeliciteerd!quote:
Joost stemt ook alleen maar om een ander een plezier te doen toch. Eerst voor Nathalie omdat ze last had van Ralph en dan Roel omdat dido er last van had. Tis toch wel een miet eigenlijk die Joost.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik voel een ruzie aankomen, als het niet deze week is, dan wel volgende week.![]()
Joost zei vanmiddag al tegen Dido, wat hij van Roel z'n acties vind, wat betreft vrouwen.
Ik snap iedereens haat tegen Chantal wel, maar waarom is het fout dat ze haar verjaardag leuk vindt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal geniet ervan, als haar collega`s het kantoor hebben versierd op haar verjaardag
En namens mij aan iedereen (en ook al bij voorbaat): Bedanktquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:08 schreef Falco het volgende:
[..]
En namens mij aan iedereen (en ook al bij voorbaat): Bedankt!
24quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Hoe oud ben je geworden?
ow dat valt me meequote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
Chantal: Als iemand m'n verjaardag vergeet heeft ie écht een probleem, zou ik diep beledigd zijn, belangrijjkste dag in het jaar
Moet haast wel, is serieus zo. In mijn laatste jaar Meao, tis al even geleden, kwamen ineens allemaal instromers van de Havo., waarvan overigens de helft bleef zitten, omdat Meao toch wel heel specialistisch was.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:01 schreef area51 het volgende:
[..]
Ow zou mijn neefje dan misschien van de Mavo komen, dat zou ook kunnen, iig is hij na de MEAO naar de HEAO gegaan.
Dat is haar bijdrage in BB; drankorgel en makkelijke sloerie spelen.quote:
Ze zijn het allemaal, alleen Linda komt er voor uit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:11 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is haar bijdrage in BB; drankorgel en makkelijke sloerie spelen.![]()
Fijn voor d'r, toch mag ze van mij naar huisquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn het allemaal, alleen Linda komt er voor uit.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Beschrijf je gevoel"
Linda: "Geil. Dan krijg je een bepaalde tinteling tussen je benen. Het wordt warm"
Joost:(Out of the blue) "Dan krijg je een natte poes!"
Lieske: "Dan krijg je een natte poes.... ga door, concretiseer!"
Afijn... hmmm
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
Roel neemt nòg een pilsje.
Lieske nog een cola light, of toch een gewone cola, want het staat niet koud.
Dat belooft als ze binnekort misschien een keer rantsoen hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:12 schreef FuTilE het volgende:
Heerlijk, de onderlinge irritatie begint uit z'n voegen te kraken...
die is een spelletje tric trac aan het spelen met Mennoquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:12 schreef Wup het volgende:
is Joost naar bed gegaan?
Regie, Linda volgen als ze straks gaat "slapen"quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:12 schreef scanman01 het volgende:
regie: inzoomen!!!
Ik werk bij Endemolquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:13 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
ben jij de mol in BB of zo?
Ik las dit voordat ik het hoorde.
ach, stomme vraag als ik het antwoord leesquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:13 schreef kavu het volgende:
die is een spelletje tric trac aan het spelen met Menno
En Roel is weer eens irritant, want gedronken, en dat wordt dus bekken dadelijk en met een beetje mazzel keilt-ie niet in slaap deze keer, en kan Linda een beetje met die piemelemoos van hem frutten...... "Wat een HOERENpikkie, zeg, nou, ik ben veel pikken gezien, maar deze, want een HOERENpikkie is dit , zeg"quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:15 schreef milagro het volgende:
"Wat een HOERENpikkie, zeg, nou, ik ben veel pikken gezien, maar deze, want een HOERENpikkie is dit , zeg"
Ik bedoelde dat ze allemaal geil zijn, maar alleen Linda komt er voor uit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Fijn voor d'r, toch mag ze van mij naar huis![]()
Btw is Lieske het dan ook, makkelijke sloerie?![]()
ow dat zou zo mooi zijn voor het ego van Roelquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:15 schreef milagro het volgende:
En Roel is weer eens irritant, want gedronken, en dat wordt dus bekken dadelijk en met een beetje mazzel keilt-ie niet in slaap deze keer, en kan Linda een beetje met die piemelemoos van hem frutten...... "Wat een HOERENpikkie, zeg, nou, ik ben veel pikken gezien, maar deze, want een HOERENpikkie is dit , zeg"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |