Hoe oud is Ingrid ook alweer, 25 of 26?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ze woont nog thuis?!!!!!?!![]()
![]()
dat verklaart een hele hoop
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, dochter die in de Aktueel staat, siliconen erin pompt en gogo-danseres is of een boerin die zich opzettelijk zwanger laat palen door een Antiliaan waarvan de moeder haar notabene zwanger voor BB opgeeft.![]()
Ik moet er niet aan denken, al die Fok!kers die me dan gaan afkammenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit mij nog steeds af te vragen wat mensen ertoe beweegt om zich op te geven voor BB...
nou schiet eens op, ik zit te wachtenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Gisteren een sublieme bak over domme blondjes gehoord.![]()
Ik vind haar sowieso wel erg bijdehand.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef regenworm het volgende:
lieske heeft vanavond wel haar avond ze wel heel erg bij de hand
Het kan inderdaad heel goed gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hoe oud is Ingrid ook alweer, 25 of 26?
Weet je hoeveel jongens nog thuis wonen op die leeftijd![]()
Ingrid heeft iig wel een jaar op Tenerife gewoond.
Maar goed op die leeftijd blijf ik het treurig vinden, thuis wonen.
Zei iemand iets lelijks over d'r kipfilets ofzo?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie lacht volop.... nog geen seconde later:
[afbeelding]
Nou en, mijn dochter woont ook nog bij mijquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het kan inderdaad heel goed gaan.
Maar het duimzuigen, onzeker zijn, neptieten, gogo dansen, problemen hebben met moeders etc.etc. en dan OOK nog thuiswonen maakt het plaatje voor mij helemaal compleet.
Oh je hebt een Lieskequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef cuall het volgende:
[..]
oeps das een moeilijke keus
mijn dochter woont ook in Groningen, meer overeenkomsten zijn er gelukkig niet
Wat ik dan wel goed vind van Ingrid, dat ze nog wel wat diploma's heeft gehaald, had haar eerder getypeerd als Anita-Mavo meisje. (Niet dat er iets mis is met Mavo, maar vind haar wel een Vmbo-Mavo meisje.)quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het kan inderdaad heel goed gaan.
Maar het duimzuigen, onzeker zijn, neptieten, gogo dansen, problemen hebben met moeders etc.etc. en dan OOK nog thuiswonen maakt het plaatje voor mij helemaal compleet.
Lees even wat erboven staat aub.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:27 schreef area51 het volgende:
[..]
Nou en, mijn dochter woont ook nog bij mij
hoe oud is die dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:27 schreef area51 het volgende:
[..]
Nou en, mijn dochter woont ook nog bij mij
Nee, maar omdat die lach echt binnen no time verdwenen is, sterkt me dat in mijn vermoedens dat het lachen onzettend nep is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zei iemand iets lelijks over d'r kipfilets ofzo?![]()
Tanja haalde in 1 jaar haar MEAO, na de Havo weliswaar, maar dan vindt ik het nog een hele prestatie, vooral als ik zie dat mijn neefje er 3 jaar over deed, en die is ook bepaald niet dom.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat ik dan wel goed vind van Ingrid, dat ze nog wel wat diploma's heeft gehaald, had haar eerder getypeerd als Anita-Mavo meisje. (Niet dat er iets mis is met Mavo, maar vind haar wel een Vmbo-Mavo meisje.)
Tanja blaast van de toren, maar die zie ik toch never nooit een advocaten studie beginnen, nee dat wel, maar niet afmaken.
Die is bij elke werkgever met ruzie weg gegaan, omdat ze teveel haar zin wilt doordrammen.
Heerlijk dat soort mensen![]()
Tegen de tijd dat Tanja tijd en geld heeft om haar rechtenstudie te beginnen is ze alweer zwanger gepaald (ja per toeval hoor, ze dacht dat ze nu haar cyclus wel goed kende!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef area51 het volgende:
[..]
Tanja haalde in 1 jaar haar MEAO na de Havo weliswaar, maar dan vindt ik het nog een hele prestatie, vooral als ik zie dat mijn neefje er 3 jaar over deed, en die is ook bepaald niet dom.
He Linda ook al?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef MissHobje het volgende:
Die pens van Linda steeds
Hoeveel maanden ook alweer![]()
Ik wist niet dat Linda ook zwanger was... of hebben Roel en zij toch nog wat gedaan voordat ze in slaap vielen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef MissHobje het volgende:
Die pens van Linda steeds
Hoeveel maanden ook alweer![]()
Ze mogen van mij samen terug naar de kleuterspeelzaal, liedjes en spelletjesquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef BlaBlub het volgende:
Ik vind Lies en Roel heel leuk zo samen
Ja dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Tanja tijd en geld heeft om haar rechtenstudie te beginnen is ze alweer zwanger gepaald (ja per toeval hoor, ze dacht dat ze nu haar cyclus wel goed kende!) door een andere Antiliaan en dan roept ze weer "ik zou willen dat ik op vrouwen viel".
Hhaha je weet maar nooit hequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Linda ook zwanger was... of hebben Roel en zij toch nog wat gedaan voordat ze in slaap vielen?![]()
Ik lees het... en lees het nog eens ... en nog eens... en het dringt nog niet door.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef cuall het volgende:
Lies is leuk nu (Scanman lees je mee!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |