...bla bla dat ziet er niet aantrekkelijk uit mevrouwtjequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:51 schreef Foreverblue het volgende:
hahaha Roel noemt dido mevrouwtje... en ze loopt boos weg... roel erachter aan nu
En is al weer wegquote:
Nee, dat is Menno bovenop didoquote:
Jezus, wat bezielt die gast? Zit ie nog steeeds het Bigbrother-reglement te lezenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Wel grappig op zich, Joost die zich fysiek distancieert van de groep...
[afbeelding]
Roel is al weer weg gelukkig.quote:
En ik zit me al een uur af te vragen wat ie nou zat te lezenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:53 schreef Falco het volgende:
[..]
Jezus, wat bezielt die gast? Zit ie nog steeeds het Bigbrother-reglement te lezen![]()
![]()
!
Ik voel een ruzie aankomen, als het niet deze week is, dan wel volgende week.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Roel zit echt te 'zuigen' bij Joost.
Die kon daar wel meer lachenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
Menno komt Dido even welterusten wensen. Duikt bovenop 'r: "Zo lekkere kankerhoer!"![]()
viel volgens mij wel mee ik hoorde haar direkt erna heel hard lachen in de slaapkamer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef -Delta- het volgende:
Dido heeft een heel heel heel heel kort lontje, zonder d'r peuken
Voor de volledigheid: "Zo lekkere kankerhoer, met hooi in je bek..! "quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
Menno komt Dido even welterusten wensen. Duikt bovenop 'r: "Zo lekkere kankerhoer!"![]()
Dido was zo'n beetje de vrolijkste van het hele huis vandaag.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:52 schreef -Delta- het volgende:
Dido heeft een heel heel heel heel kort lontje, zonder d'r peuken
ik ben wel voor ruziequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef -Delta- het volgende:
Ik voel een ruzie aankomen, als het niet deze week is, dan wel volgende week.![]()
Joost zei vanmiddag al tegen Dido, wat hij van Roel z'n acties vind, wat betreft vrouwen.
Ja en het was ook vooral érg natuurlijk, tegen het manische aanquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dido was zo'n beetje de vrolijkste van het hele huis vandaag.
Ze heeft het alleen écht gehad met Roel. En die denkt nog steeds dat ie een kans maakt.
ik vind Dido de nicotine stop ook goed doorstaan hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
Dido was zo'n beetje de vrolijkste van het hele huis vandaag.
Ze heeft het alleen écht gehad met Roel. En die denkt nog steeds dat ie een kans maakt.
Ja Roel en Mennoquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:56 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben wel voor ruzie
ik had liver roel & menno gezien eigenlijk
denk het niet, ze is lekker speels van avondquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Lieske heeft ernstig behoefte aan piemel. Lijkt mij.
Trustenquote:
ik vind het niet saai het is best grappig wat er gebeurt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:59 schreef wickie het volgende:
Ik heb morgen vrij en t is extreem saai nu, kan die doos niet gaan bevallen nu dan valt er tenminste nog iets te beleven.....
Ow zou mijn neefje dan misschien van de Mavo komen, dat zou ook kunnen, iig is hij na de MEAO naar de HEAO gegaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:37 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
He nee joh. Eerder stond Meao gelijk aan Havo, daarna kon je met beide opleidingen naar de HEAO. Maar omdat mensen van de Havo dan een achterstand hadden in economie etc., is besloten dat mensen met Havo eerst een jaar Meao moesten doen voor ze naar de Heao konden. Zo bizonder is dat helemaal niet.
Dat idee had Tanja ook de eerste week.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Lieske heeft ernstig behoefte aan piemel. Lijkt mij.
Nee maar dat was een vraag van Joost, en dan geeft-ie een antwoord waarbij hij Joost dom neer kan zetten (denkt ie).quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:57 schreef milagro het volgende:
Nee, Roel, je droomt niet in elk stadium
Zodra Roel optyft vind ik het weer primaquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik vind het niet saai het is best grappig wat er gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |