Nieuwe weekopdracht... speel tot donderdag 21.00 uur voor lijk.quote:
DAT was Lieskequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:41 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Waarom had ze dan een shirt aan van het Vindi promoteam???
Oh vandaar dat ze alle dagen van de week en maand in van die sloerie korte broekjes en topjes loopt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef Wup het volgende:
[..]
Linda is voor ze het huis in ging 9 kilo afgevallen.
Dat is heel goed van 'r.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef Wup het volgende:
[..]
Die is idd niet te versmadenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:43 schreef Gert het volgende:
Lieske vindt Jud (sic) Law een lekker ventje.
Hoorde Tanja dat ook?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Gert het volgende:
Lieske: "Misschien wil Tan ook wel een beetje magnetron-vla."
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Gert het volgende:
Dido heeft d'r vla in de magnetron gezet.
Die zat er tegenover ja... en zei : nee, dank je.quote:
ze heeft zo weinig kleren mee omdat ze niks meer paste [ dat beweerde ze althans]quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef -Delta- het volgende:
Oh vandaar dat ze alle dagen van de week en maand in van die sloerie korte broekjes en topjes loopt.
Smakeloos, daar lopen meisjes van 14 niet eens elke dag in.![]()
Goeie actiequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef Wup het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat ik dat geluid ga instellen voor als ik een emailtje ontvang.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
O gadver, ze was zo lekker rustig. Maar ineens is die schorre befeend daar weer.
A! AAA A! NG NMG! NG! NG! NG! NG!
Gelukkig stond die knipoog erachterquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die zat er tegenover ja... en zei : nee, dank je.
Typische ondoordachte Lieske opmerking dus
Lieske fans noemen het Lieske humorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En zo hoort het ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef mijn23 het volgende:
dido krijgt niet zo veel aandacht
haha, wat vals, wat goed:)quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:44 schreef Gert het volgende:
Was ook niet hatelijk bedoeld Scanquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig stond die knipoog erachter
LOL.. Dit vind ik de opmerking van de avond op dit forum.. echtquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef bloodymary het volgende:
Lieske krijgt even geen aandacht en heeft meteen last van haar knie!
Ik moet van Milagro meer letten op die smileys en PI's ...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was ook niet hatelijk bedoeld Scan
Hahaha... heel goed... wat zijn PI's eigelijk? Persoonlijke Informatie?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet van Milagro meer letten op die smileys en PI's ...
Dus dat ben ik nu wanhopig aan het doen
Post Icons!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... heel goed... wat zijn PI's eigelijk? Persoonlijke Informatie?
Lieske zit al een paar uur subtiele rotopmerkingen te maken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja het leven van een masochist gaat niet over rozen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat geluid ga instellen voor als ik een emailtje ontvang.
O ja.... okee.... thx... zal ik er ook op lettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |