ik ben het wel eens met je volgorde hoor, eerst Menno en dat Ingrid het dan al verpest heeft bij Chantal & Dido en dat ze alleen nog maar bij Tanja kan uithuilen........quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef -Delta- het volgende:
Ik ook eigenlijk en daarom wil ik haar wel zien instorten, ze doet nu alsof ze heel sterk is en in werkelijkheid is er maar 1 "ik zie dat er iets met je is Ingrid" opmerking voor nodig om het hele kaartenhuis te doen instorten.![]()
Je kan hetquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef avonne het volgende:
Eens kijken of ik ook een topic kan openen![]()
geslaagdquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef avonne het volgende:
Eens kijken of ik ook een topic kan openen![]()
Ik denk dat Rob daar (toen die keer in de badkamer) de spijker op zn kop sloeg. Waarbij Ingrid ook brak, dit neemt ze Rob nog steeds kwalijk terwijl hij gewoon gelijk had.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
In het begin riep iedereen nog, dat ze ws heel wat had meegemaakt.
Nu heeft ze zelf herhaaldelijk al gezegd, dat alles voor de wind ging, zondagskind, nooit wat meegemaakt, dus ik lach er hard om waarom ze zo'n teer kind is.
Misschien wel de invloed van haar moeder, die zo'n nervous wreck is.
Sorry... m oest deze zijn:quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
En daar hebben we nummer 5
[afbeelding]
Photoshopquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:
wat zijn dat scanman? foto's van Rob? waar hangen die?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
klopt toch er zit een A inquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Plaatsnamen met een A ....
Tanja: "Roosendaal"
Was de verkeerde foto. Dit was een capture van de twee foto's van Rob boven zijn bed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |