quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
hell no
24 van die veeleisende krengen om tevreden te stellen. Niks ervan

wat wil je dan ? een goed gesprek ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:16 schreef R2-D2 het volgende:
Het beestje heeft 2 dagen geslapen nadat hij 24 vrouwen had bevrucht![]()
![]()
De meeste mannen vallen in slaap als ze klaar zijn 28sec![]()

Ik zet in op "knuffelen"..............quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat wil je dan ? een goed gesprek ?zet dan de TV maar aan hoor
![]()

quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:16 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Uhu, dat ken ik. Zet je de tv aan, worden ze wakker en kan je de hele nacht naar herhalingen van Studio Sport gaan kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat wil je dan ? een goed gesprek ?zet dan de TV maar aan hoor
![]()

Als je elke week meet, rij je dat in een jaarquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:53 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Het is een kawasaki ZX6R bouwjaar 1995, met als echte kmstand 11.500

quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
Zo nieuwe versie voor de dubbel posters,
MF-FOK applicatie
NIEUWE VERSIE, is een .exe, simpel formpje met 2 browsers, de functionaliteiten worden nog uitgebreid (topic nummer invoeren etc), maar das voor de late uurtjes
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:02 schreef Rausdouwer het volgende:
of een kawa trouwens![]()
Er zijn er zo veel van![]()
![]()

Aan het smileygebruik te zien is het menensquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ik moet even wat spoedjes afwerken, maar ik zie ook geen XT foto's meer.
latersss.

dat komt omdat red-dot het fout overgenomen heeftquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Aan het smileygebruik te zien is het menens
Maar is dat stuk van Boomerang serieus?![]()
Genant
edit: Waarom wordt de topictitel trouwens niet weer in ere hersteld?![]()

quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
MF-FOK applicatie
NIEUWE VERSIE, is een .exe, simpel formpje met 2 browsers, de functionaliteiten worden nog uitgebreid (topic nummer invoeren etc), maar das voor de late uurtjes

welkomquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:31 schreef VinnyTheDuke het volgende:
Hallo iedereen,
Bij deze de motor van VinnyTheDuke.
Misschien wel leuk om in het lijstje te plaatsen van Fokkers met een motor.
[[url=http://img378.imageshack.us/img378/5258/r0011299a0xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Groetjes,
Vincent

Zekersquote:

kloptquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
welkomik dacht even dat je iemand anders dan jezelf introduceerde
kawaalleen hoort een kawa groen te zijn

Meeten is natuurlijk niet verplicht behalve voor Fulcrum, maar dat is een ander verhaalquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:44 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Meeten lijkt me erg leuk, als het maar niet elke week is.![]()
... over 300 in een dozijn gesprokenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kawaalleen hoort een kawa groen te zijn

Heb hem vandaag ook afgewassen, en dat was nodig....quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:55 schreef hicham het volgende:
Ben op de terugweg even langs de wascabines hier gegaan en heb de spuit op m'n motor gezet. Het ergste is eraf, maar m'n motor is nog steeds teffus viesJa hoor, ik ga zeker nog meer moeite doen, de spuit vasthouden en hendel inknijpen was me al te veel moeite
![]()
![]()
Is inderdaad een humorshow, heb al bijna ruzie gehad met mensen die toch echt dachtenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:55 schreef hicham het volgende:
Dat fragmentje van de belgische televisie is overigens van 1 of andere humorshow, is in scene gezet dus. Sorry dat ik jullie dagje weer verpest heb

Bronnenquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:55 schreef hicham het volgende:
Dat fragmentje van de belgische televisie is overigens van 1 of andere humorshow, is in scene gezet dus. Sorry dat ik jullie dagje weer verpest heb
Who cares, hij heeft een "nieuwe" motor, zijn eerste en hij is er dolblij mee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:45 schreef bwt het volgende:
klopt
deze heeft ook nog eens honda kleuren en striping

quote:Paupervergoeding

quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Who cares, hij heeft een "nieuwe" motor, zijn eerste en hij is er dolblij mee.![]()
Wel vet om met een ZX6R te beginnen.![]()

Ik weet het van jou, bwt ken ik irl niet om zijn cynisme te erkennen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
was ook maar om te
![]()
![]()
niet om verder op door te borduren
fantastische motor is het gewoon![]()

quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:51 schreef hicham het volgende:
... over 300 in een dozijn gesproken
en kennelijk waren ze niet creatief genoeg meer om andere kleuren te verzinnen dus hebben ze alle accessoires en kleding ook maar in het groen gedaan. Ziet er niet uit joh, schijnt ook een Fok!MC'er te zijn met een groen kawa shirt. Bleggh![]()
![]()

Ja jongens ik ben er inderdaad heel erg blij mee, en die kleuren vindt ik persoonlijk wel heeeeeeeel mooi.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bronnenwant de directeur van de dochterfirma hield het hoog en bij laag vol.
![]()
[..]
Who cares, hij heeft een "nieuwe" motor, zijn eerste en hij is er dolblij mee.![]()

Dat dan weer wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:wat is er nou mooier dan zo'n lekkere
rrrrrauwe
groene
kawa
[[url=http://www.bikepics.com/pics/icon/kawasaki-zxrr-04-bikepics-146346.jpg]afbeelding][/url]
Dat dan weer niet, Z750/1000 zijn veel te braaf. Met name de rijeigenschappen.quote:tevens het merk met de enige echte mooie nakeden niet alleen groen staat een kawa goed
![]()
[[url=http://www.bikepics.com/pics/icon/kawasaki-z1000-05-bikepics-219383.jpg]afbeelding][/url]

Het is op zich een mooie deal, maar ik weet niet zeker of ik het erger vind om die website te maken of om die motor te wassen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:55 schreef hicham het volgende:
En ook weer thuis
Ben op de terugweg even langs de wascabines hier gegaan en heb de spuit op m'n motor gezet. Het ergste is eraf, maar m'n motor is nog steeds teffus viesJa hoor, ik ga zeker nog meer moeite doen, de spuit vasthouden en hendel inknijpen was me al te veel moeite
![]()
![]()
Hey Raus, kunnen we geen dealtje sluitenIk maak die teffus website van je en jij wast m'n motor binnenstebuiten achterstevoren ondersteboven?
Afhankelijk van de grootte van de website moet je dat vaker doen verspreid over het jaar
Ik heb het mailtje gehad Mercy, en ik zet Rebbel ook in de OP. En die kwakasaki zal ik er ook in zetten .Weet ff z'n naam niet meer, Vincent nog wat

Wie is die chick in je avatar, want dat vindt ík persoonlijk dan weer de moeite waardquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Ja jongens ik ben er inderdaad heel erg blij mee, en die kleuren vindt ik persoonlijk wel heeeeeeeel mooi.
Maar dat is mijn smaak natuurlijk

tja, beetje 'tunen' doet wonderenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
Dat dan weer niet, Z750/1000 zijn veel te braaf. Met name de rijeigenschappen.![]()
italiaansquote:
irri traagquote:![i]()
Fok! is lekker traag, en ik ga wat (anders
) nuttigs doen.

quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Hé gezellig, merkengezeik
![]()
Rij lekker wat je wilt rijden![]()

Ikke niet hoor,ga dan pannekoeken bakken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:16 schreef R2-D2 het volgende:
![]()

Cool ding, lijkt ook een beetje op de Thunderace 1000R van Yamaha.quote:

Honda en olie verbruikenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:34 schreef Makster het volgende:
Neem je wel een litertje olie mee als je op pad gaat
Wolf met wie ik vroeger wel eens reedt had altijd standaard 1,5 liter zijn budie zitten![]()
![]()
Thundercat daarentegen is wel een relaxed bakkie![]()

Blok is uit de FZR tochquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:34 schreef Makster het volgende:
Neem je wel een litertje olie mee als je op pad gaat
Wolf met wie ik vroeger wel eens reedt had altijd standaard 1,5 liter zijn budie zitten![]()
![]()
Thundercat daarentegen is wel een relaxed bakkie![]()

quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Das ist un ganzer geiles motorfahrradquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:52 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Heb hem vandaag ook afgewassen, en dat was nodig....
Aangezien hij a.s. donderdag weer vies wordt als ik het weerbericht moet geloven,
ga ik hem vrijdag wel poetsen --> Tip van Roadkill: WD40![]()
Is inderdaad een humorshow, heb al bijna ruzie gehad met mensen die toch echt dachten
dat het een echte show was...

quote:
Heb het even opgezocht, en dat is dus het vliegveld op Sint Maarten. Afkorting SXM, zie ook hiero. En hier nog zo een leuk vliegveld (maar dat is waarschijnlijk een foutje van de piloot)quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Over die tv show gesproken:
Dit is zeker ook al niet echt?![]()
Thanx!quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is op zich een mooie deal, maar ik weet niet zeker of ik het erger vind om die website te maken of om die motor te wassen.![]()
Welkom op de Fok!MCquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef PeerkeMikuni het volgende:
![]()

Hondaquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Honda en olie verbruikenkan me niks bij voorstellen
![]()

Die hadden ze nooi mogen bouwen is veel te extreem ......quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Honda
Yamaha Thunderace chef
En honda is ook niet heilig, die troep loopt gelijk vast na 3 km![]()
![]()

Daar heb je gelijk in, Kawasaki moet groen zijn, en een Suzuki blauw/wit!quote:
Mja tis drie keer niks, ik ga verder met mijn Java-programmeerpraktijkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is nog steeds traag hier dus ga nog even Gotcha! kijken![]()

Maar had je geen 25 kw beperkingquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:03 schreef yup het volgende:
Kawasaki Yamaha Honda Suzuki.
Ik zeg een ding: ieder heeft zijn leuke en minder leuke modelletjes. Dus voor mij geen merkenblindheid (zoals ik wel bij BMW heb)
BMW vind ik gewoon niks voor mij, behalve die van Herr.Flick, K1200S is toch wel de bom van BMW...
CBR900RR, Thunderace, 2005 ZX-10R, 1998-2001 R1, Thundercat, Kawasaki ZX-6/9R (1998 modellen), Hayabusa, ZX-12R, FJR1300, GSX1300 (zo een dikke naked)...
Zomaar een lijstje van wat ik leuke brommers vind...

25 kw knaak ding voor 2 jaar is verplichte kost helaas. Daarna zien we wel wat het gaat worden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Maar had je geen 25 kw beperking
Beter koop je een zx6 en laat je de rest ff lekker staan
Of niet natuurlijk, moet je zelf weten

Klopt, maar een sm is niks voor jequote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef yup het volgende:
[..]
25 kw knaak ding voor 2 jaar is verplichte kost helaas. Daarna zien we wel wat het gaat worden.
Voor 25 kw kan het van alles zijn, van XJ600, ZZR, Bandit, wat me goed uitkomt...

Kijk dat klinkt al wat positieverquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef yup het volgende:
Een betaalbare SM die er ook nog leuk uitziet lijkt me ook leuk... Maar ik moet ook wat op de snelweg komen... En aangezien ik geen 2 motortjes kan betalen...

Bellen naar Swaziland voor slechts 10 cpmquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
En voor de groeiende groep allochtonen medelanders met relatie's in het buitenland hier en mensen met een vertaalbureau.![]()
Goedkoop bellen naar het buitenland, voorkant folder, achterkant folder.
Nou ja, voordat ik het weggooide, misschien heeft iemand er iets aan.![]()
![]()

Kan ik eindelijk met mijn grote vriend Pili Peponi uit Lesotho bellen, voor slechts 10 cent per minuut!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
En voor de groeiende groep allochtonen medelanders met relatie's in het buitenland hier en mensen met een vertaalbureau.![]()
Goedkoop bellen naar het buitenland, voorkant folder, achterkant folder.

Eigenlijk wil ik zoeits niet. Niet omdat het niet leuk is ofzo, maar zelfs op de ER5 wil ik buiten snelwegen blijven omdat de windbescherming er bijna niet is...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt al wat positiever
Hoeveel snelweg km wil je gaan maken is dan de vraag![]()
De KLX kan trouwens prima meekomen op de snelweg, verwacht alleen niet dat je met 240 plat op de tank de A15 over knalt![]()
Dat is leuk voor even maar op den duur ga je je realiseren dat het niet meer oplevert dan een vette prent en als je geluk hebt mag je je rijbewijs houden![]()
![]()
leuk is het wel![]()
![]()
Nee ben nog steeds blij met mijn SM's ook al rijden ze niet![]()

Geen reden meer om niets van je te laten horen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:35 schreef worldpimber het volgende:
Bellen naar Swaziland voor slechts 10 cpm![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:40 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Kan ik eindelijk met mijn grote vriend Pili Peponi uit Lesotho bellen, voor slechts 10 cent per minuut!![]()

Beetje saaiquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:05 schreef yup het volgende:
http://media.putfile.com/vetteschijt
Het bekijken echt waard. Als je een motor zo kan controleren verdien je pas respek, zwa![]()

Dacht dat pron ook niet mocht tijdens ramadan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beetje saaiik kijk denk ik liever naar slikken spuiten en spuiten slikken
![]()
![]()

Eehrrr, "Villa Arena" en de Arena zelf op de achtergrondquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:18 schreef yup het volgende:
LOL
Ik weet echt niet waar dat is hoor, in dat filmpje, verder waar ik verrichtingen doe is bij de overkant van Safe motors bij sloterdijk, je moet naar de overkant (waar 2 autodealers zijn) + het zijn hier van die ruwe lichtgekleurde kinderkopjes (dus niet die gladde levensgevaarlijke dingen), in die filmpje is het asfalt overal.
In ieder geval kan ik het niet herkennen... (waar ze rijden in dat filmpje dus).

Ik weet van niks, maar het was een tip van Pepijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dacht dat pron ook niet mocht tijdens ramadan?

Ik heb het opnieuw bekeken die Villa Arena is er idd wel maar de Arena zelfquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eehrrr, "Villa Arena" en de Arena zelf op de achtergrondzou het misschien in groningen zijn
?
Ik zag daar wel een keer een rijschool, dus ik denk dat ze het op dat terrein doen.
![]()

Bij mij moet je alle "steek onderwater" posts met een behoorlijke korrel zout nemenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet het van jou, bwt ken ik irl niet om zijn cynisme te erkennen.
Ik vond het even teveel worden, 2 man, straks durft hij niet meer in te loggen hier.
Over die tv show gesproken:
Dit is zeker ook al niet echt?![]()

quote:
Nadat Villa Arena uit beeld verdwijnt dat grote ruimteschip die je ziet op 0.22/0.23 secondenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:28 schreef yup het volgende:
[..]
Ik heb het opnieuw bekeken die Villa Arena is er idd wel maar de Arena zelf![]()
Ghostrider zoals bwt zegt ja, hicham kan denk ik morgen vanaf stage zo een hele lijst posten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef dribbel79 het volgende:
Ik heb maar 2 motorfilms, Bikerboyz en Torque, wie kent nog meer titels??

Easy rider.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef dribbel79 het volgende:

Das MadMaxquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:05 schreef yup het volgende:
http://media.putfile.com/vetteschijt
Het bekijken echt waard. Als je een motor zo kan controleren verdien je pas respek, zwa![]()

Ohh blijkbaar niet goed opgelet... Idd volgens mij is dat ook gewoon de arena...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Nadat Villa Arena uit beeld verdwijnt dat grote ruimteschip die je ziet op 0.22/0.23 seconden
[..]
Ghostrider zoals bwt zegt ja, hicham kan denk ik morgen vanaf stage zo een hele lijst posten.![]()

verrekte handig proggie moet ik zeggenquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
MF-FOK applicatie

korrel en zout zijn de sleutelwoorden voor deze SCquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef PeerkeMikuni het volgende:
![]()

Het idee ziet er overigens wel leuk uit jaquote:

Ik vind em zeker humorquote:

quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:23 schreef worldpimber het volgende:
Ik weet van niks, maar het was een tip van Pepijn![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:29 schreef bwt het volgende:
Ik vergeet alleen om de emo's er bij te pleuren dan is het neit altijd even duidelijk![]()
quote:

Je bedoelt een Suzuki GSX1400?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:03 schreef yup het volgende:
<<knip>>
GSX1300 (zo een dikke naked)...
Zomaar een lijstje van wat ik leuke brommers vind...
Wat voor programmeerpraktijken zijn dat wel niet? Doe je dat voor school of voor werk? Volgens mij zat jij niet meer op school toch?quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:20 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Mja tis drie keer niks, ik ga verder met mijn Java-programmeerpraktijken![]()
Echte films, als in 'een film met een verhaallijn'. Of bedoel je ook compilaties / reportages van lijpe motorrijdersquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef dribbel79 het volgende:
quote:

Goed plan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vanmiddag vrij genomenlekker stukje sturen

Heb het grotendeels gemist, interesse was wel gewekt maar verder dan dat die dude geneukt had ging het niet, nou super.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Zo'n programma is altijd goed voor de sterke verhalen op de zaak. Zo gaat dat.

Jij hebt het voorrecht om HIER een dag op te mogen sturen???quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vanmiddag vrij genomenlekker stukje sturen

Meer films met een verhaallijn, maar die andere zijn ook goed (hey, er komen fietsen in voor)...en dat sharen, tsja, the never ending storyquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:14 schreef hicham het volgende:
Echte films, als in 'een film met een verhaallijn'. Of bedoel je ook compilaties / reportages van lijpe motorrijdersIn geval van het laatste, hier wat titels: FastBikes - How To Pull Wheelies 1 t/m 3, Fastbikes - Mach 2 & 3, Judgement Day 1 & 2, Las Vegas Extremes 3 - Urban Assault, Fastbikes - Honda VTR VS Ducati 916 VS TL 1000 R, WhackPak Extreme Days 2003. Dat is even een lijstje van wat ik zoal heb. (behalve deel 1 van how to pull wheelies heb ik niet). Is lastig om die motorfilms te vinden in de warezindustrie
Weinig mensen die het hebben / sharen
[..]

Ik weet het niet of je wat gemist hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:33 schreef hollander172 het volgende:
Heb het grotendeels gemist, interesse was wel gewekt maar verder dan dat die dude geneukt had ging het niet, nou super.
Heb ik wat gemist of kan ik mijn tijd beter aan andere dingen besteden?![]()

Motorfilms met het type verhaallijn resulteren meestal in een hoofdpersoon die 500 km/h op een Busa rijdt, onderuit gaat, 3 keer omrolt en met z'n gezicht net voor een bus-band tot stilstand komt van een bus die zojuist vol in de ankers is gegaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:36 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Meer films met een verhaallijn, maar die andere zijn ook goed (hey, er komen fietsen in voor)...en dat sharen, tsja, the never ending story

Oh dacht dat je het zelf wel gezien had?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet het niet of je wat gemist hebt.
Social talk starts after 2 hours.![]()
Ze gaan hier altijd eerst aan het werk inplaats van praten.![]()

quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:34 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Jij hebt het voorrecht om HIER een dag op te mogen sturen???
* dribbel79 jaloers is

Heyquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:01 schreef red_dot het volgende:
hallo allemaal, "t is weer vroeg vandaag.
Of een route voorbereiden voor aanstaande meet (wanneer dat precies is weet ik nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
+20 graden hadden ze het over op de radio
missch bwt's route van zondag nog een keer goed overdoen

Heb het opgenomen, ik vond de programmering een beetje laat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:55 schreef hollander172 het volgende:
Oh dacht dat je het zelf wel gezien had?
Vond het stukje dat ik heb gezien nou niet bijsterend interessant.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |