Het is op zich een mooie deal, maar ik weet niet zeker of ik het erger vind om die website te maken of om die motor te wassen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:55 schreef hicham het volgende:
En ook weer thuis
Ben op de terugweg even langs de wascabines hier gegaan en heb de spuit op m'n motor gezet. Het ergste is eraf, maar m'n motor is nog steeds teffus viesJa hoor, ik ga zeker nog meer moeite doen, de spuit vasthouden en hendel inknijpen was me al te veel moeite
![]()
![]()
Hey Raus, kunnen we geen dealtje sluitenIk maak die teffus website van je en jij wast m'n motor binnenstebuiten achterstevoren ondersteboven?
Afhankelijk van de grootte van de website moet je dat vaker doen verspreid over het jaar
Dat fragmentje van de belgische televisie is overigens van 1 of andere humorshow, is in scene gezet dus. Sorry dat ik jullie dagje weer verpest heb
Ik heb het mailtje gehad Mercy, en ik zet Rebbel ook in de OP. En die kwakasaki zal ik er ook in zetten .Weet ff z'n naam niet meer, Vincent nog wat
Wie is die chick in je avatar, want dat vindt ík persoonlijk dan weer de moeite waardquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:34 schreef VinnyTheDuke het volgende:
[..]
Ja jongens ik ben er inderdaad heel erg blij mee, en die kleuren vindt ik persoonlijk wel heeeeeeeel mooi.
Maar dat is mijn smaak natuurlijk
tja, beetje 'tunen' doet wonderenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:35 schreef Patrick281 het volgende:
Dat dan weer niet, Z750/1000 zijn veel te braaf. Met name de rijeigenschappen.![]()
italiaansquote:
irri traagquote:![]()
Fok! is lekker traag, en ik ga wat (anders
) nuttigs doen.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Hé gezellig, merkengezeik
![]()
Rij lekker wat je wilt rijden![]()
Ikke niet hoor,ga dan pannekoeken bakken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:16 schreef R2-D2 het volgende:
Het beestje heeft 2 dagen geslapen nadat hij 24 vrouwen had bevrucht![]()
![]()
De meeste mannen vallen in slaap als ze klaar zijn 28sec![]()
Cool ding, lijkt ook een beetje op de Thunderace 1000R van Yamaha.quote:
Honda en olie verbruikenquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:34 schreef Makster het volgende:
Neem je wel een litertje olie mee als je op pad gaat
Wolf met wie ik vroeger wel eens reedt had altijd standaard 1,5 liter zijn budie zitten![]()
![]()
Thundercat daarentegen is wel een relaxed bakkie![]()
Blok is uit de FZR tochquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:34 schreef Makster het volgende:
Neem je wel een litertje olie mee als je op pad gaat
Wolf met wie ik vroeger wel eens reedt had altijd standaard 1,5 liter zijn budie zitten![]()
![]()
Thundercat daarentegen is wel een relaxed bakkie![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Wel vet om met een ZX6R te beginnen.![]()
Das ist un ganzer geiles motorfahrradquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:52 schreef PeerkeMikuni het volgende:
[..]
Heb hem vandaag ook afgewassen, en dat was nodig....
Aangezien hij a.s. donderdag weer vies wordt als ik het weerbericht moet geloven,
ga ik hem vrijdag wel poetsen --> Tip van Roadkill: WD40![]()
Is inderdaad een humorshow, heb al bijna ruzie gehad met mensen die toch echt dachten
dat het een echte show was...
quote:
Heb het even opgezocht, en dat is dus het vliegveld op Sint Maarten. Afkorting SXM, zie ook hiero. En hier nog zo een leuk vliegveld (maar dat is waarschijnlijk een foutje van de piloot)quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Over die tv show gesproken:
Dit is zeker ook al niet echt?![]()
Thanx!quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is op zich een mooie deal, maar ik weet niet zeker of ik het erger vind om die website te maken of om die motor te wassen.![]()
Welkom op de Fok!MCquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:57 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Hé gezellig, merkengezeik
![]()
Rij lekker wat je wilt rijden![]()
Hondaquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Honda en olie verbruikenkan me niks bij voorstellen
![]()
Die hadden ze nooi mogen bouwen is veel te extreem ......quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Honda
Yamaha Thunderace chef
En honda is ook niet heilig, die troep loopt gelijk vast na 3 km![]()
![]()
Daar heb je gelijk in, Kawasaki moet groen zijn, en een Suzuki blauw/wit!quote:
Mja tis drie keer niks, ik ga verder met mijn Java-programmeerpraktijkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is nog steeds traag hier dus ga nog even Gotcha! kijken![]()
Maar had je geen 25 kw beperkingquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:03 schreef yup het volgende:
Kawasaki Yamaha Honda Suzuki.
Ik zeg een ding: ieder heeft zijn leuke en minder leuke modelletjes. Dus voor mij geen merkenblindheid (zoals ik wel bij BMW heb)
BMW vind ik gewoon niks voor mij, behalve die van Herr.Flick, K1200S is toch wel de bom van BMW...
CBR900RR, Thunderace, 2005 ZX-10R, 1998-2001 R1, Thundercat, Kawasaki ZX-6/9R (1998 modellen), Hayabusa, ZX-12R, FJR1300, GSX1300 (zo een dikke naked)...
Zomaar een lijstje van wat ik leuke brommers vind...
25 kw knaak ding voor 2 jaar is verplichte kost helaas. Daarna zien we wel wat het gaat worden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Maar had je geen 25 kw beperking
Beter koop je een zx6 en laat je de rest ff lekker staan
Of niet natuurlijk, moet je zelf weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |