Klopt, maar een sm is niks voor jequote:Op maandag 10 oktober 2005 21:32 schreef yup het volgende:
[..]
25 kw knaak ding voor 2 jaar is verplichte kost helaas. Daarna zien we wel wat het gaat worden.
Voor 25 kw kan het van alles zijn, van XJ600, ZZR, Bandit, wat me goed uitkomt...
Kijk dat klinkt al wat positieverquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:57 schreef yup het volgende:
Een betaalbare SM die er ook nog leuk uitziet lijkt me ook leuk... Maar ik moet ook wat op de snelweg komen... En aangezien ik geen 2 motortjes kan betalen...
Bellen naar Swaziland voor slechts 10 cpmquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
En voor de groeiende groep allochtonen medelanders met relatie's in het buitenland hier en mensen met een vertaalbureau.![]()
Goedkoop bellen naar het buitenland, voorkant folder, achterkant folder.
Nou ja, voordat ik het weggooide, misschien heeft iemand er iets aan.![]()
![]()
Kan ik eindelijk met mijn grote vriend Pili Peponi uit Lesotho bellen, voor slechts 10 cent per minuut!quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
En voor de groeiende groep allochtonen medelanders met relatie's in het buitenland hier en mensen met een vertaalbureau.![]()
Goedkoop bellen naar het buitenland, voorkant folder, achterkant folder.
Eigenlijk wil ik zoeits niet. Niet omdat het niet leuk is ofzo, maar zelfs op de ER5 wil ik buiten snelwegen blijven omdat de windbescherming er bijna niet is...quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt al wat positiever
Hoeveel snelweg km wil je gaan maken is dan de vraag![]()
De KLX kan trouwens prima meekomen op de snelweg, verwacht alleen niet dat je met 240 plat op de tank de A15 over knalt![]()
Dat is leuk voor even maar op den duur ga je je realiseren dat het niet meer oplevert dan een vette prent en als je geluk hebt mag je je rijbewijs houden![]()
![]()
leuk is het wel![]()
![]()
Nee ben nog steeds blij met mijn SM's ook al rijden ze niet![]()
Geen reden meer om niets van je te laten horen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:35 schreef worldpimber het volgende:
Bellen naar Swaziland voor slechts 10 cpm![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:40 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Kan ik eindelijk met mijn grote vriend Pili Peponi uit Lesotho bellen, voor slechts 10 cent per minuut!![]()
Beetje saaiquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:05 schreef yup het volgende:
http://media.putfile.com/vetteschijt
Het bekijken echt waard. Als je een motor zo kan controleren verdien je pas respek, zwa![]()
Dacht dat pron ook niet mocht tijdens ramadan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Beetje saaiik kijk denk ik liever naar slikken spuiten en spuiten slikken
![]()
![]()
Eehrrr, "Villa Arena" en de Arena zelf op de achtergrondquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:18 schreef yup het volgende:
LOL
Ik weet echt niet waar dat is hoor, in dat filmpje, verder waar ik verrichtingen doe is bij de overkant van Safe motors bij sloterdijk, je moet naar de overkant (waar 2 autodealers zijn) + het zijn hier van die ruwe lichtgekleurde kinderkopjes (dus niet die gladde levensgevaarlijke dingen), in die filmpje is het asfalt overal.
In ieder geval kan ik het niet herkennen... (waar ze rijden in dat filmpje dus).
Ik weet van niks, maar het was een tip van Pepijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dacht dat pron ook niet mocht tijdens ramadan?
Ik heb het opnieuw bekeken die Villa Arena is er idd wel maar de Arena zelfquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Eehrrr, "Villa Arena" en de Arena zelf op de achtergrondzou het misschien in groningen zijn
?
Ik zag daar wel een keer een rijschool, dus ik denk dat ze het op dat terrein doen.
![]()
Bij mij moet je alle "steek onderwater" posts met een behoorlijke korrel zout nemenquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet het van jou, bwt ken ik irl niet om zijn cynisme te erkennen.
Ik vond het even teveel worden, 2 man, straks durft hij niet meer in te loggen hier.
Over die tv show gesproken:
Dit is zeker ook al niet echt?![]()
quote:
Nadat Villa Arena uit beeld verdwijnt dat grote ruimteschip die je ziet op 0.22/0.23 secondenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:28 schreef yup het volgende:
[..]
Ik heb het opnieuw bekeken die Villa Arena is er idd wel maar de Arena zelf![]()
Ghostrider zoals bwt zegt ja, hicham kan denk ik morgen vanaf stage zo een hele lijst posten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef dribbel79 het volgende:
Ik heb maar 2 motorfilms, Bikerboyz en Torque, wie kent nog meer titels??
Easy rider.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef dribbel79 het volgende:
Ik heb maar 2 motorfilms, Bikerboyz en Torque, wie kent nog meer titels??
Das MadMaxquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:05 schreef yup het volgende:
http://media.putfile.com/vetteschijt
Het bekijken echt waard. Als je een motor zo kan controleren verdien je pas respek, zwa![]()
Ohh blijkbaar niet goed opgelet... Idd volgens mij is dat ook gewoon de arena...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
Nadat Villa Arena uit beeld verdwijnt dat grote ruimteschip die je ziet op 0.22/0.23 seconden
[..]
Ghostrider zoals bwt zegt ja, hicham kan denk ik morgen vanaf stage zo een hele lijst posten.![]()
verrekte handig proggie moet ik zeggenquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:41 schreef TR_Roadkill het volgende:
Zo nieuwe versie voor de dubbel posters,
MF-FOK applicatie
NIEUWE VERSIE, is een .exe, simpel formpje met 2 browsers, de functionaliteiten worden nog uitgebreid (topic nummer invoeren etc), maar das voor de late uurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |