Na de tv serie Angels of America nu de movie Ang3l at Eindhoven?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dit klinkt als een leuk spannend boek of Film!!!! De film "Ang3l"
Dit is ons eerste naamtopic Ang3l! Wij! SAMEN! In één topic! En we hebben het niet eens zo heel erg onwelvoegelijk zitten uitlokken! Toch?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:40 schreef Ang3l het volgende:
MIKE!
Je hebt een naamtopic!!!
We hebben SAMEN een naamtopic!!!!
graag gedaan hoor!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:40 schreef Ang3l het volgende:
MIKE!
Je hebt een naamtopic!!!
We hebben SAMEN een naamtopic!!!!
toch allemaal net iets anders dan onze unieke Ang3lquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Na de tv serie Angels of America nu de movie Ang3l at Eindhoven?
We bekijken momenteel de eventueel te nemen juridische stappen. Nouja, die bekijk ik terwijl Ang3l aan de kip siejammm zit.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
We bekijken momenteel de eventueel te nemen juridische stappen. Nouja, die bekijk ik terwijl Ang3l aan de kip siejammm zit.
Tuurlijk word je niet voor het lapje gehouden soms. Ik zou niet durven!quote:
Het is fucking hell PARLEUR!! Het staat er gewoon naast! Waarom moet ik nou wel bij mijn naam en de rest allemaal niet! Wat is dit voor organisatie?quote:
HÉquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:07 schreef Parleur het volgende:
Owh... en nog een euh... vraagje... over je avatar... ik ken je niet zo... nouja.... niet zoals Ang3l bijvoorbeeld... maar uhm... ik weet niet goed hoe ik dit moet aanpakken, tja... hmmm... het is echt vervelend, maar ja... om het nou niet te vragen en mee te nemen naar bed... nou zeg... zal ik... echt vervelend hoor, maar... vooruit dan maar... (niet boos worden)... heb jij een luierfetisj?
welkom in de het [HOMO] toppic! are you scared yet?!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het is fucking hell PARLEUR!! Het staat er gewoon naast! Waarom moet ik nou wel bij mijn naam en de rest allemaal niet! Wat is dit voor organisatie?
Zolang de kip siejammm niet op is... is er bij mij niks aan het handje.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
welkom in de het [HOMO] toppic! are you scared yet?!![]()
Mijn excuses Ma Parleur.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:09 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het is fucking hell PARLEUR!! Het staat er gewoon naast! Waarom moet ik nou wel bij mijn naam en de rest allemaal niet! Wat is dit voor organisatie?
quote:Stalker?!
Ow, tis Parleur.
Heullewquote:
Sorryquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:16 schreef Timmah het volgende:
Ik ben welWakker Ge-Sms't
... Das dan wel
. ( Mits het van een
-persoon is natuurlijk)
Ow, gelukkig. Kon me er ook niks van herinneren.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoi + doei
zeg rukpukje, ga jij eens effe heul snel je mond spoelen anders zeg ik tegen je moeder dat ze spruitjes voor je moet maken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
Oprotten, kreng.
"What did the 5 fingers say to the face"quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef Timmah het volgende:
Zeg Rukpukje.... Dat SLAP! kan ik nog wel lezen, maar wat moet ik nou uit de rest van je ava opmaken?.
*SLAP*quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
"What did the 5 fingers say to the face"
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:43 schreef Timmah het volgende:
Zeg Rukpukje.... Dat SLAP! kan ik nog wel lezen, maar wat moet ik nou uit de rest van je ava opmaken?.
Ik denk thuis.quote:
waarom ben ik niet meer jou favo fokkerquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
Oprotten, kreng.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:51 schreef petre86 het volgende:
ow en TRS..
236 kb is te groot voor een avatar
200kb ookal
dus rezise het filmpje ff of neem een ander..
or risk being taken off your icon by an admin *brrrr*
Het was bedoelt voor ons aller kugjequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom ben ik niet meer jou favo fokker![]()
Ik ben heul geen cultuurbarbaar.quote:
126 stuks. Die ga ik zo even uitsorterenquote:
Ja zeg, anders ga je het een beetje rondschreeuwen!!quote:
dat kan wel zijn maar...... ik ben uit je favo fokker lijstje verwijderd er staat nu allen pfffquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het was bedoelt voor ons aller kugje
En dusch hoor je daar bij.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat kan wel zijn maar...... ik ben uit je favo fokker lijstje verwijderd er staat nu allen pfff
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
126 stuks. Die ga ik zo even uitsorteren
Op jezelf geilen is okeejquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:55 schreef creno het volgende:
[CRENO] the one with creno the stalker of creno
meligheid op zondag
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:55 schreef creno het volgende:
[CRENO] the one with creno the stalker of creno
meligheid op zondag
Nee, alleen creno.quote:
Met Stanquote:
Oh God, krijgen we dat weerquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Mike! MIKE! MIIIIIKEEE!!!
Ik heb de nieuwe xbox al in huis
geloof het wel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:00 schreef creno het volgende:
beav !! bestaan de la ferme en la gare nog ?
Arme jij.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met Stan![]()
![]()
CDP was trouwens nergens te bekennen
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Arme jij.
CDP is te lekker/cool voor musicals.![]()
Ok.. Verklaart het.quote:
tja heb je de TT niet gelezen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:14 schreef Timmah het volgende:
Wat doet die engelmevroi trouwens in dit topic?.
quote:
kom maar een keer langs wil ik wel op jou oefenen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:12 schreef beaverhausen het volgende:
Godsodetering pinguindinges!
Leer eens resizen!
Jij bent de uitzondering.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef creno het volgende:
[..]ik vind musicals ook
en ik ben ook lekker koel want ik heb een eigen topic
Verbanden leggen.. Oef.. het was laat gisteren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja heb je de TT niet gelezen?
OH NEE!!! DE PLIESIE MOT ER NA KIJKENquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:20 schreef Great_Expectations het volgende:
DE TOPICTITEL HEEFT ALLEMAAL HOOFDLETTERS..
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kom maar een keer langs wil ik wel op jou oefenen!![]()
Geloof me, als dat werkte dan zat je al lang in kamp Vught.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
OH NEE!!! DE PLIESIE MOT ER NA KIJKEN![]()
*zich hier helemaal bij aansluit*quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
De wereld zou er veel vrolijker van worden als iedereen wat meer rode wijn zou drinken..
Slecht plan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
De wereld zou er veel vrolijker van worden als iedereen wat meer rode wijn zou drinken..
valt mee dat je me niet naar auswitz wil hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geloof me, als dat werkte dan zat je al lang in kamp Vught..
Het is een hele humane gevangenis hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
valt mee dat je me niet naar auswitz wil hebben![]()
![]()
de mijne nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:20 schreef Great_Expectations het volgende:
DE TOPICTITEL HEEFT ALLEMAAL HOOFDLETTERS..
Krijg je er tequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:24 schreef Timmah het volgende:
Met Bier en Wijn gaat het altijd erg hard bij mij.
gevangenis en kamp is heel wat anders hoor piemel!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is een hele humane gevangenis hoor.
http://www.pivught.nl/index.html
ja volledig mee eensquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Ken je geschiedenis, ruftkut. De gevangenis is het oude kamp Vught.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gevangenis en kamp is heel wat anders hoor piemel!![]()
Da's dan toch gewoon jammer voor pup.. ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:29 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij vindt pup het niet lief dat ik bewust Heartbeakers als chipjes heb gehaald
Wal-ge-lijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Krijg je er terode wangetjes
van?
.
whehe wel subtielquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:29 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij vindt pup het niet lief dat ik bewust Heartbeakers als chipjes heb gehaald
Ruftkut.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis, ruftkut. De gevangenis is het oude kamp Vught..
KP met resizen werd hier bedoelt kleiner makenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kom maar een keer langs wil ik wel op jou oefenen!![]()
ruftkutquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis, ruftkut. De gevangenis is het oude kamp Vught..
Klopt, en ik ben een teef dus ik ga dan expres erbijzeggen: Hier, kun je nog meer harten breken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's dan toch gewoon jammer voor pup.. ?
Teef!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, en ik ben een teef dus ik ga dan expres erbijzeggen: Hier, kun je nog meer harten breken.
ow de film begitn weer
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, en ik ben een teef dus ik ga dan expres erbijzeggen: Hier, kun je nog meer harten breken.
ow de film begitn weer
En ik ben kei lief, maar die hoofdletters hè. Daar word je agressief van.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ruftkutklinkt als spetterpoep
![]()
ja maar het klinkt alleen wat vriendelijker ja!![]()
ik ben voor wereld vrede![]()
WAAROM ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ik ben kei lief, maar die hoofdletters hè. Daar word je agressief van..
dan ga ik een bordje maken met je naam in hoofdletters en zet Rocky voor je met zijn broek naar beneden gebukt en maak video opname voor de leukste thuisquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ik ben kei lief, maar die hoofdletters hè. Daar word je agressief van..
Ik heb het al gelezen Ang3l... en je telefoonnummer gelijk doorgegeven!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Mike! MIKE! MIIIIIKEEE!!!
Ik heb de nieuwe xbox al in huis
Waarom ik nou weer?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dan ga ik een bordje maken met je naam in hoofdletters en zet Rocky voor je met zijn broek naar beneden gebukt en maak video opname voor de leukste thuis![]()
Een teef ook nog!... Dat wordt een indrukwekkende lijst op deze manier... maar ik zet 'teef' er weer gewoon bij Ang3l!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed... mijn naam.. mijn verblijfplaats... weg anonimiteit... nog iemand weten welke brandstof ik in mun auto gooi?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja zeg, anders ga je het een beetje rondschreeuwen!!.
als ik hem heb geresized valt het best mee of nietquote:
niet nodig euro 95!!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Goed... mijn naam.. mijn verblijfplaats... weg anonimiteit... nog iemand weten welke brandstof ik in mun auto gooi?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als ik hem heb geresized valt het best mee of niet![]()
je blijft een lief mannetje hoor, alleen af en toen moet je mond op [afbeelding]
lust die dan rode landbouw diesel?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:46 schreef Parleur het volgende:
[..]
Goed... mijn naam.. mijn verblijfplaats... weg anonimiteit... nog iemand weten welke brandstof ik in mun auto gooi?
sinds wanneer is G-E een pinguin?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
*is dan maar stil*Ik wil geen pinguin in mn reet.
FOUT! Lekker hartstikke fout! Je weet niks van me! Heerlijk mezelf weer wegdraai in de anonimiteit!quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:51 schreef creno het volgende:
"Dag papegaai" zei de pinguin.
"Dag papegaai" zei de papegaai.
"Nee" zei de pinguin, "je moet dag pinguin zeggen."
"Nee" zei de papegaai, "je moet dag pinguin zeggen."
"Ik ben een pinguin!" zei de pinguin.
"Ik ben een pinguin!" zei de papegaai.
"Stomme papegaai!" zei de pinguin.
"Stomme pinguin!" zei de papegaai.
YES!!! je zit weer op een dwaalspoor .....quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:53 schreef Parleur het volgende:
[..]
FOUT! Lekker hartstikke fout! Je weet niks van me! Heerlijk mezelf weer wegdraai in de anonimiteit!![]()
Als Beest is ie iig een stuk minder....quote:
Weer? Hoezo wéér? En in feite moet ik het ietwat nuanceren... er kan ook wel gewoon euro95 in eigenlijk. Sterker: het zit er ook gewoon in. Erbij. Dus. En dat is essentieel... anders start hij niet. En ja... dat weet ik zeker!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
YES!!! je zit weer op een dwaalspoor .....![]()
LPGquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:58 schreef Parleur het volgende:
[..]
Weer? Hoezo wéér? En in feite moet ik het ietwat nuanceren... er kan ook wel gewoon euro95 in eigenlijk. Sterker: het zit er ook gewoon in. Erbij. Dus. En dat is essentieel... anders start hij niet. En ja... dat weet ik zeker!
Waarom zei ik dat?quote:
dronken mensen spreken de waarheidquote:
Als je maar niet verwacht dat je nu nog wat hebt gewonnen... na al die tienta.. honderde.... duizenden tips die ik heb zitten weggeven!quote:
Hmmz.. Ben ik dorkne?quote:
ok ok ik beken ik heb een beetje vals gespeeld, wat is mijn troostprijs dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:06 schreef Parleur het volgende:
[..]
Als je maar niet verwacht dat je nu nog wat hebt gewonnen... na al die tienta.. honderde.... duizenden tips die ik heb zitten weggeven!
Een beetje... een beetje? Ik heb het je haast gewoon in de vingers gelegd! Je hoefde ze alleen nog maar te laten vallen. Nee nee... hier krijg je ook geen troostprijs voor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ok ok ik beken ik heb een beetje vals gespeeld, wat is mijn troostprijs dan?![]()
so das wel lullig!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Een beetje... een beetje? Ik heb het je haast gewoon in de vingers gelegd! Je hoefde ze alleen nog maar te laten vallen. Nee nee... hier krijg je ook geen troostprijs voor.
Och, zo'n haarbal is toch best schattigquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als Beest is ie iig een stuk minder..... * De vrijdag voor de Premiere heen is geweest *
Iets in mij zegt dat je teveel met Ang3l omgaat. Ik zit warm he? (woordgrapmogelijkheid voor jou insert qua brandstapel)quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
so das wel lullig!
wijd ik een heel toppic aan je, je hebt gelijk roem en fame hier en dan is dit wat ik krijg!?
de brandstapel op met jou! ketter!!!!
Ik vond Gaston leuker.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Och, zo'n haarbal is toch best schattig![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef Parleur het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat je teveel met Ang3l omgaat. Ik zit warm he? (woordgrapmogelijkheid voor jou insert qua brandstapel)
rene van kooten ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vond Gaston leuker.. Nahja.. de meneer die Gaston speelt dan.
Ang3l and me are very close!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef Parleur het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat je teveel met Ang3l omgaat. Ik zit warm he? (woordgrapmogelijkheid voor jou insert qua brandstapel)
Da's ook een aardige vent, maar ja, hetero hè?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vond Gaston leuker.. Nahja.. de meneer die Gaston speelt dan.
MSN! NU!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
En de gezellige zondagavond houdt op te bestaan...
quote:
]quote:
quote:
Liefurt... je zit helemaal niet in de situatie om eisen te stellen aan mijn aanwezigheid waar dan ook!quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:23 schreef Parleur het volgende:
[..]
Liefurt... je zit helemaal niet in de situatie om eisen te stellen aan mijn aanwezigheid waar dan ook!
Keizer... heb je msn?
Hij is wel geestig en aardig trouwens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:23 schreef creno het volgende:
[..]dat weet ik toevallig van robbert, die werd er ook al nat van
![]()
Ik ben keilief!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij bent niet lief
en ik ken je niet eens .. tsssk slechte man..( echt iets voor KP?)
Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:23 schreef creno het volgende:
[..]
dat weet ik toevallig van robbert, die werd er ook al nat van
![]()
ROOD KNOPJEquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:35 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ben keilief!
Ik geef bijvoorbeeld Ang3l nog 7 punten met Patiencen! Ik had hem ook helemaal niks kunnen geven!
(Zeven punten met Patiencen... weet hier iemand wel hoe vreselijk weinig dat is? Hoe slecht je dan bent? Whahahaha.... kun je goed zien dat ie alleen een PS2 is gewend!)
zeg!! ik lees hier ook hoor!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij bent niet lief
en ik ken je niet eens .. tsssk slechte man..( echt iets voor KP?)
patiencen.. dat spel wat je alleen speelt? ??quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:35 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ben keilief!
Ik geef bijvoorbeeld Ang3l nog 7 punten met Patiencen! Ik had hem ook helemaal niks kunnen geven!
(Zeven punten met Patiencen... weet hier iemand wel hoe vreselijk weinig dat is? Hoe slecht je dan bent? Whahahaha.... kun je goed zien dat ie alleen een PS2 is gewend!)
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:37 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zeg!! ik lees hier ook hoor!!![]()
zag je wel naar me loeren die keer dat we elkaar "toevallig" in Tilburg troffen hoor!![]()
Hmmm... je hebt gelijk EN ongelijk! Kijk... op MSN speel je Patience met zun tweetjes... maar eigenlijk... als je tegen Ang3l speelt... speel je het alleen... omdat meneer Ang3l er gewoon totaal niks van bakt en weigert een boekje te kopen over de basisprincipes van Patiencen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
patiencen.. dat spel wat je alleen speelt? ??
Iets zegt me dat het Heel Verstandig is om dat zo te laten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb parleur nog nooit ontmoet, zelfs nog nooit gebeld
shit viel het zo erg op?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:39 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
ik heb al iemand hoor
en hou jij je "meneer met de armen" maar in de gaten.. ik zag hem wel in enschede vorige week ...
@ang3l: is parleur zo'n verlegen manneke? of schaamt ie zich 'ergens' voor?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:41 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hmmm... je hebt gelijk EN ongelijk! Kijk... op MSN speel je Patience met zun tweetjes... maar eigenlijk... als je tegen Ang3l speelt... speel je het alleen... omdat meneer Ang3l er gewoon totaal niks van bakt en weigert een boekje te kopen over de basisprincipes van Patiencen!
nou jij bent aardig zegquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:41 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hmmm... je hebt gelijk EN ongelijk! Kijk... op MSN speel je Patience met zun tweetjes... maar eigenlijk... als je tegen Ang3l speelt... speel je het alleen... omdat meneer Ang3l er gewoon totaal niks van bakt en weigert een boekje te kopen over de basisprincipes van Patiencen!
En voor je het weet heb je die gevoelloze maar wel gespierde meneer voor je neus.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:43 schreef petre86 het volgende:
tsssssk, hij is nogwel singel èn wil getroost worden
dan heb je zeker nog nooit tegen mij gespeeld?!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:41 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zeg, voor mij alleen gespierde sexy latino-thug hunken hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
nou jij bent aardig zeg![]()
en je grijpt dit niet aan om bij ang3l langs te gaan voor een uitgebreide uitleg van het spel?
tsssssk, hij is nogwel singel èn wil getroost worden
en parleur is dat niet?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, voor mij alleen gespierde sexy latino-thug hunken hoor![]()
\quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En voor je het weet heb je die gevoelloze maar wel gespierde meneer voor je neus..
Voor dummies... jazeker... En Ang3l zit heel duidelijk in die doelgroep!quote:
Dat kan makkelijk... ik verlies van iedereen... behalve van Ang3lquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dan heb je zeker nog nooit tegen mij gespeeld?!
ik veeg de vloer met je aan!![]()
Je hebt blijkbaar niet teruggelzen naar 1 okt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En voor je het weet heb je die gevoelloze maar wel gespierde meneer voor je neus..
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt blijkbaar niet teruggelezen naar 1 okt.
dus weer de camera op zwart net als jij die M en M's wilt gaan oprapen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:54 schreef creno het volgende:op slot [CRENO] the one with creno the stalker of creno
nee als suiker in theequote:Op zondag 9 oktober 2005 22:57 schreef Parleur het volgende:
[..]
Toevoegen als in... water bij koffie?
LOLquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef creno het volgende:
ik ga effe de H hier nog posten, want het was een werk en hij is toch wel
*boelplaatjes*YLARISCH
Ok ok, je mag hem eng vindenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Maar ik blijf 'm eng vinden.. Leer mij dokters kennen, ik weet hoe ze zijn.
.
Oja.. dat mag wel hoor... dan kan Ang3l er ook eindelijk eens uit.quote:
ik was bijna naar die film geweest, maar moest aan jou denken en dacht doe maar niet, als die net zo gemeen is als hemquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[[url=http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/834800_834899/000000p834849_front.jpg]afbeelding][/url].
ruilen voor een tandartsmeneer?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok, je mag hem eng vindenEn please, keep reminding me! Ik moet helemaal niet met hem in zee gaan want ook al heb ik hem nog NOOIT ontmoet ik heb al een dramatisch verleden met 'm (en Marc_Mga)
![]()
Ik ben kei liev.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik was bijna naar die film geweest, maar moest aan jou denken en dacht doe maar niet, als die net zo gemeen is als hem![]()
Dit is wel echt de limit! Een kloon! En dan ook nog van... Ang3l... My god. Ik ben wel multifreen... maar daar zit geen Ang3l bij!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:04 schreef creno het volgende:
parleur.. post je snoetje eens !
of ben je gewoon een kloontje van een engel ?
Juristen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ruilen voor een tandartsmeneer?.
ok donequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Oja.. dat mag wel hoor... dan kan Ang3l er ook eindelijk eens uit.
Hij heeft op Nijenrode gezeten.quote:
Let niet teveel op de rommel... ik heb net zitten Patiencen met Ang3l!quote:
snoetje posten danquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:08 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dit is wel echt de limit! Een kloon! En dan ook nog van... Ang3l... My god. Ik ben wel multifreen... maar daar zit geen Ang3l bij!
iew, nee.quote:
G_E neukt alleen juristen. Nou ja, jurist. Enkelvoud.quote:
Foto?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ruilen voor een tandartsmeneer?.
Hmmz, dan is tandartsmeneer ook niet echt iets voor je ben ik bang.quote:
En als er ooit de behoefte bestaat aan een ménage à trois, dan pik ik die wel in Le Marais op.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E neukt alleen juristen. Nou ja, jurist. Enkelvoud.
Mais oui, le jurist fume un pipe!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En als er ooit de behoefte bestaat aan een ménage à trois, dan pik ik die wel in Le Marais op..
Ang3l houdt niet van Hugh Grant meneren , vermoed ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, dan is tandartsmeneer ook niet echt iets voor je ben ik bang..
Ik wil geen stoffige krengerige jurist a la will (of a la de ex van pup)quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, dan is tandartsmeneer ook niet echt iets voor je ben ik bang..
G_E!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En als er ooit de behoefte bestaat aan een ménage à trois, dan pik ik die wel in Le Marais op..
Hugh Grant zelf vind ik idd absoluut niets. Veels te saai en braaf en stoffigquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ang3l houdt niet van Hugh Grant meneren, vermoed ik..
Alleen dan nog NET wat zuidelijker. Jawel, is er nog meer ten zuiden van Limburgquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E!.
Le Marais...is dat net zoiets als La Gare en Le Ferme?.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ang3l houdt niet van Hugh Grant meneren, vermoed ik..
Nee, dan is tandartsmeneer niet echt iets voor jou nee.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil geen stoffige krengerige jurist a la will (of a la de ex van pup)
Hoor ik daar stoffig?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil geen stoffige krengerige jurist a la will (of a la de ex van pup)
Hugh is niet stoffig. Niet binnen mijn definitie van stoffig in ieder geval.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hugh Grant zelf vind ik idd absoluut niets. Veels te saai en braaf en stoffig
Heb je de nieuwe ober-jongen van Bagel & Juice al gezien?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hugh Grant zelf vind ik idd absoluut niets. Veels te saai en braaf en stoffig
Tenzij ie hunky is a la devils advocate Reeves.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Nee, dan is tandartsmeneer niet echt iets voor jou nee..
*van stoel sodemieter*quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen dan nog NET wat zuidelijker. Jawel, is er nog meer ten zuiden van Limburg
Zo zacht als franse boterquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*van stoel sodemieter*
NOG zuidelijker?!
Hoe zacht is die G dan wel niet?!
Nee, tis er meer eentje met kraagjes en bootschoenen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij ie hunky is a la devils advocate Reeves.
Hugh Grant is stoffig want hij heeft flop-flop haar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hugh is niet stoffig. Niet binnen mijn definitie van stoffig in ieder geval..
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, tis er meer eentje met kraagjes en bootschoenen.
Flip-flop-haar valt ook niet binnen mijn definitie van stoffig vrees ik. Ik vind Hugh een beetje een arrogante britse kwal.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hugh Grant is stoffig want hij heeft flop-flop haar.
Hmmz.. Nou ja... Kijk ehm... Waar heeft-ie eigenlijk z'n praktijk?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee.
Dank je.
Ik hou m'n dokter...
[afbeelding]
Die mag mij best een keer van mond-op-mond voorzien...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee.
Dank je.
Ik hou m'n dokter...
[afbeelding]
ik ook van jou dokter!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee.
Dank je.
Ik hou m'n dokter...
[afbeelding]
*sop*quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee.
Dank je.
Ik hou m'n dokter...
[afbeelding]
AF! Ik wil 'm!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die mag mij best een keer van mond-op-mond voorzien...![]()
.
Doe je dit nu gewoon om de Kwijlreacties?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AF! Ik wil 'm!
Enne.... soms is ie ook wel een beetje semi-stoffig hugh grantig vind ik:
[afbeelding]
Hij heeft mij te veel stoppels.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AF! Ik wil 'm!
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz.. Nou ja... Kijk ehm... Waar heeft-ie eigenlijk z'n praktijk?.
quote:Die mag mij best een keer van mond-op-mond voorzien... .
quote:ik ook van jou dokter!!
Stelletje aasgieren!!!!quote:*sop*
Ik voel me ineens nie zo lekker... wat is z'n nummer?
Ik zal zeggen of het too much is en wat dat doet met de binnenkant van het dijbeen, ok?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hij heeft mij te veel stoppels..
Ja gek he? Jij post hier een meneer uit de categorie Oh God Yes! en dan verwacht je dat wij rustig blijven?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Stelletje aasgieren!!!!
Jamaar jamaar! Ik wilde gewoon even laten zien wie die ongevoelige maar na het telefoontje en de SMS toch gevoelige meneer wasquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja gek he? Jij post hier een meneer uit de categorie Oh God Yes! en dan verwacht je dat wij rustig blijven?
Sjoerd is best een leuk mannetje ja moet ik zeggen !!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AF! Ik wil 'm!
[afbeelding]
hallloooo het zijn homo-HOMO's hier he !quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jamaar! Ik wilde gewoon even laten zien wie die ongevoelige maar na het telefoontje en de SMS toch gevoelige meneer was
Kan IK er wat aan doen dat die vent zo lekker is!!!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En please, keep reminding me! Ik moet helemaal niet met hem in zee gaan
*niet meetel*quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:30 schreef creno het volgende:
[..]
hallloooo het zijn homo-HOMO's hier he !![]()
Ik wéét wat stoppels kunnen doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal zeggen of het too much is en wat dat doet met de binnenkant van het dijbeen, ok?
Je vergeet brandweerhomomeneer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:33 schreef Timmah het volgende:
Flo... Doktermeneer... Sjees Ang3l, wat is jouw geheim?.
*zucht*quote:
ik ook niet meerquote:
Een gro- nee, laat ik het maar niet zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:33 schreef Timmah het volgende:
Ik heb niks met Flo gedaan!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:33 schreef Timmah het volgende:
Groot ego?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een gro- nee, laat ik het maar niet zeggen..
Maar toch, ze zwermen wel in bosjes om jou heen lijkt het...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niks met Flo gedaan!
We waren puur vrienden.
En de brandweermeneer heb ik maar 1 avond mee staan flirten in de gaypalace!
Egniequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
Maar toch, ze zwermen wel in bosjes om jou heen lijkt het....
heel goed idee!!! niet doen Ang3l!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*zucht*
Jamaar hij is zo iemand waarvan je van te voren weet dat het niet gaat werken, dat de sex geweldig is maar dat je binnen de kortste keren gek van elkaar wordt, dat de tiramisu je op den duur de oren uitkomt (hij schijnt een geweldige tiramisu te kunnen maken) en dat je dan met ruzie afscheid neemt ...... je moet er niet aan beginnen!
En dan zie je de foto en denk je: SOP!
oh God, is het er zo een... die zijn het ergstquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*zucht*
Jamaar hij is zo iemand waarvan je van te voren weet dat het niet gaat werken, dat de sex geweldig is maar dat je binnen de kortste keren gek van elkaar wordt, dat de tiramisu je op den duur de oren uitkomt (hij schijnt een geweldige tiramisu te kunnen maken) en dat je dan met ruzie afscheid neemt ...... je moet er niet aan beginnen!
Ik denk: doktermeneer, een fles wodka, een bad met tiramisu en een badeendje, daar kan ik leuke dingen mee.quote:En dan zie je de foto en denk je: SOP!
Tell him I said Hi!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EgnieI wish!
(ik ga doktermeneer ff sms-en)
aggutnie pruhbeert dan wittut ok nie eej !quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*zucht*
En dan zie je de foto en denk je: SOP!
[homo]'s on speed !quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:37 schreef Weemz het volgende:
Zo, we gaan weer snel!
Maar toch. G_E-tjes maken dat soort dingen nooit mee.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niks met Flo gedaan!
We waren puur vrienden.
En de brandweermeneer heb ik maar 1 avond mee staan flirten in de gaypalace!
ja schijnbaar doen we toch iets niet goed want zulke types kruizen nou nooit ons padquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar toch. G_E-tjes maken dat soort dingen nooit mee..
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]!
Tiramisu maken kan iedereen..
Het is voor de angels onder ons ook al lang gelee.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar toch. G_E-tjes maken dat soort dingen nooit mee..
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, ik ben de groeten van Timmah vergeten
Ja JIJ hebt hem gvd in het echt gezien!!!!!quote:
schiet dan op, straks moet je weer dweilenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:40 schreef keizerpinguin het volgende:
ik moet naar de wc........
Had ik al gezegd dat ik heul haske lenig ben? Doe maar smsen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik haal het bij de AH XL hoor
Ik maak niks zelf, wil niet meteen de date vergiftigen
Mijn sms: Nu is 't mijn beurt voor een check up-sms: Alles goed met m'n Dokter Sjoerd?
Ow, ik ben de groeten van Timmah vergeten
die kon ik verwachten......quote:
ren weg dan ! voor je mij onder spettertquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
die kon ik verwachten......![]()
mar ik voel explosieve diaree opkomen HELPPPPPPPPPP................................................![]()
Moet jij ook eens een keer doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja JIJ hebt hem gvd in het echt gezien!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |