oh das wel een idee ja..... hihihiquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk weet jij wel de code om dat ding stiekum uit te zetten![]()
Oh. ;@quote:
Het gaat helemaal goed komen hoor: iedereen gaat gewoon mee, en het wordt KEI-LEUK !!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:14 schreef Stroekie het volgende:
ach poor you
maar hadden jij en XMN8R niet samen dat plan opgestart?
zit mij is niet iedere keer aan oude mannen te koppelen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:06 schreef creno het volgende:
[..]
ga samen liggen wippen ofzo, ipv die rare grapjes te bedenken !
en blij! vergeet blij niet!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:21 schreef creno het volgende:
in de efteling voelt iedereen zich rijk *proest*
miljonair...miljardair !!!
Ik voel me altijd Rijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:21 schreef creno het volgende:
in de efteling voelt iedereen zich rijk *proest*
miljonair...miljardair !!!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zit mij is niet iedere keer aan oude mannen te koppelen!
daar ben ik zelf heel goed in don't need you help!
tenzij ze heel lekker mooi knap en rijk zijn natuurlijk
zoals yves ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zit mij is niet iedere keer aan oude mannen te koppelen!
daar ben ik zelf heel goed in don't need you help!
tenzij ze heel lekker mooi knap en rijk zijn natuurlijk
Vergeten te vragen: Hoe was de DansSalon nou eigenlijk die zondag?quote:
als ik hem wilde had ik hem al 3 x gehad, en weer gedumpt!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:30 schreef creno het volgende:
[..]
zoals yves ?
o wacht... die was alleen rijk
Stomme truiendief!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergeten te vragen: Hoe was de DansSalon nou eigenlijk die zondag?
tja.... vele oude bekende, boven bleef helaas wel dicht! er was wel een cocktailbar geopend onder de dj, en omdat ik daar wat mensen ken kreeg ik natuurlijk een gratis cocktail!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergeten te vragen: Hoe was de DansSalon nou eigenlijk die zondag?
Huh?! Wiens trui heb ik NU weer gejat?!quote:
*slaat vleugels uit en vliegt weg*quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ang3l ze hebben je gevonden vlucht!!!![]()
Ohw.. even voor de duidelijkheid... ik ga WEL, ik herhaal WEL naar het efteling theater !quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:47 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. even voor de duidelijkheid... ik ga NIET, ik herhaal NIET naar dat bagger efteling theater!!
* Weemz is het ermee eensch.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:47 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. even voor de duidelijkheid... ik ga NIET, ik herhaal NIET naar dat bagger efteling theater!!
als ik mee ga ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:50 schreef creno het volgende:
[..]
Ohw.. even voor de duidelijkheid... ik ga WEL, ik herhaal WEL naar het efteling theater !
want ik weet niet meer precies hoe dat liedje van toffeetje gaat![]()
Ik heb geen 15 euroquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:49 schreef TehRockstar het volgende:
Mot je BF2 nou nog hebben?
eensch waren wij daar als on offiliciele [HOMO] meet, en we waren gezellig met zijn alle "toevallig" in dat theater was erg gezellie!!quote:
Ik niet ..quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
eensch waren wij daar als on offiliciele [HOMO] meet, en we waren gezellig met zijn alle "toevallig" in dat theater was erg gezellie!!
sommige hebben er dus blijkbaar geen goede herinneringen aan
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:53 schreef creno het volgende:
en terwijl wij in het theater zitten kan vlarp intussen ang3l pijpenbron
Oh.quote:
quote:
Je hebt gisteren grijs gewinkeld door natuurlijk creatief overal 70% korting stickertjes op te plakken. EN je hebt dat kassameisje totaal in de war gekeken waardoor je abusievelijk nog eens een idiote korting hebt gekregen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Huh?! Wiens trui heb ik NU weer gejat?!
Owh... Ang3l... als je komt, pijp ik je niet!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:53 schreef creno het volgende:
en terwijl wij in het theater zitten kan vlarp intussen ang3l pijpenbron
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je hebt gisteren grijs gewinkeld door natuurlijk creatief overal 70% korting stickertjes op te plakken. EN je hebt dat kassameisje totaal in de war gekeken waardoor je abusievelijk nog eens een idiote korting hebt gekregen.
een lurker die gepijpt wil worden!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... Ang3l... als je komt, pijp ik je niet!
Het feit dat ik post, maakt me toch geen lurker? Ik post, dus ik besta! En ik ben er in principe eigenlijk alleen om het leven van Ang3l zo moeilijk mogelijk te makenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:26 schreef keizerpinguin het volgende:
een lurker die gepijpt wil worden!!!!!!!!!!!!![]()
lijstje lijstje!!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het feit dat ik post, maakt me toch geen lurker? Ik post, dus ik besta! En ik ben er in principe eigenlijk alleen om het leven van Ang3l zo moeilijk mogelijk te maken![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het feit dat ik post, maakt me toch geen lurker? Ik post, dus ik besta! En ik ben er in principe eigenlijk alleen om het leven van Ang3l zo moeilijk mogelijk te maken![]()
Dat was een SJAAL!!! Mode-barbaar!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je hebt gisteren grijs gewinkeld door natuurlijk creatief overal 70% korting stickertjes op te plakken. EN je hebt dat kassameisje totaal in de war gekeken waardoor je abusievelijk nog eens een idiote korting hebt gekregen.
Zeg ren jij eens HEEL hard met je rode knopje naar een hoekje om je te schamen!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... Ang3l... als je komt, pijp ik je niet!
You're not succeeeeding!quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:27 schreef Parleur het volgende:
[..]
quote:
Ga je ook mee as. woensdag?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Maar Vlarpje... ik ben undeurkeuvur! Strakjes lekt het uit dat ik Ang3l... jakkes... en voordat je het weet leg ik een link tussen de Efteling en Ang3l pijpen en dan wil ik... owh my god... te laat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |