Hij heeft het wel weer voor elkaar gekregen he...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef petre86 het volgende:
wèl mee, maar niet duur en yost rijd naar station?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:33 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hij heeft het wel weer voor elkaar gekregen he...![]()
tja als de bus vanaf de efteling naar de stations uiterlijk tot 19u rijden...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:07 schreef Waxxer het volgende:
Bochtje achteruit en alles.... inrijverbod, keren op de weg, mistachterlichtgebruik en gá zó maar door.... Het hoort erbij he??
OVquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef wonderer het volgende:
Mag ik even vragen wie er allemaal met het OV gaan, en wie met (eigen) auto?
ja maar die heeft nog steeds geen zekerheid dat hij mee kan dus......quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het "gezinnetje ronselen" staat in de functiebeschrijving van Reisleidster, toch?!![]()
Deal maar dan wil ik wel de warme chocolademelk mogen uitdelelen hoor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
Mja, dan heb je fokking 24 euro betaald om de hele dag door in de Droomvlucht te gaan en te staan shaken met een kartonnen bekertje cola á 5 euro 35 met een paraplu boven je bolletje.
Gelukkig zijn we met z'n allen en kunnen we het teamgevoel behouden!
Alhoewel, wie durft er met mij in een karretje, that's the question...Ik draag mezelf geloof ik maar op als krentenbollendeelmoeder.
aaaaaaaah nòg krapper budget als mij??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb door onvoorziene omstandigheden zelfs zo'n krap budget momenteel dat ik mogelijk niet meega. Anders ga ik mezelf financieel echt in de nesten werken..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb door onvoorziene omstandigheden zelfs zo'n krap budget momenteel dat ik mogelijk niet meega. Anders ga ik mezelf financieel echt in de nesten werken..
Hij gaat wel gewoon mee hoorquote:
goed idee!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hij gaat wel gewoon mee hoor.
En dan zetten we m gelijk af bij Ezeltje Strekje om muntjes te rapen.
Erg gevaarlijk, al dat gebuk op een homo-meetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hij gaat wel gewoon mee hoor.
En dan zetten we m gelijk af bij Ezeltje Strekje om muntjes te rapen.
Jij gaat mee eten toch? Ja toch?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Erg gevaarlijk, al dat gebuk op een homo-meet
Als jij niet gaat, dan ga ik ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:56 schreef petre86 het volgende:
bla bla bla.. kortom ik ben een armoedige student
He getver, solidaire vriendjes!quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als jij niet gaat, dan ga ik ook niet.
je ne sais pas.. Des?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:21 schreef XMN8R het volgende:
Petre86 en Wiz: gaan jullie wel mee eten 's avonds, of is dat ook niet mogelijk?
ik ging korting regelen, remember
OMG! doe es niet zo klef!quote:
Dan moet je JUIST mee, want dan kleur je mooi bij de rode schoentjes!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:43 schreef creno het volgende:
ik kom niet, er is een puist aan het ontstaan op mijn neus
Bij dat carnaval ding delen ze gratis camouflage neusjes uitquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:43 schreef creno het volgende:
Tegenwoordig niet meer hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:49 schreef Ang3l het volgende:
Bij dat carnaval ding delen ze gratis camouflage neusjes uit
Ik had er afgelopen week 2 (twee!!!!) in m'n gezicht. 1 had ik uitgeknepen en dat werd na ontsmetten een nog grotere rode korst.. maar ik was een man, ik ging gewoon naar m'n werk, en durfde me gewoon buiten te vertonen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:43 schreef creno het volgende:
Kijk, jij snapt het!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:51 schreef Stroekie het volgende:
kortom alles blijft zoals het was, iedereen komt gewoon en we verzamelen zo rond 11.00 uur bij de entree
Ang3l? Als ik je pijp, kom je dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij dat carnaval ding delen ze gratis camouflage neusjes uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |