ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef Waxxer het volgende:
Met dat laatste bedoel ik die p9ijltjes. Ik rust niet voor ik 't weet
collega was ziek...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:02 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik ook
Kom over een uur online op MSN (ik ben effe booschappen doen) en dan vertel ik het je, ok?!
Ik zal Marcel en Derek meenemen, goed?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:27 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wel met mes en vork anders mag je niet mee hahaha![]()
Ik twijfel over het eten!!!quote:
Je moet niet zo ver nadenken en twijfelen enzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik twijfel over het eten!!!
Dan hebben jullie allemaal een kei leuke dag gehad en ik nieten dat komen de "je had er bij moeten zijn"-verhalen en de "Weet je nog in de python"-anekdotes en zo ... en dan dan...
Jawel, kijk maar bij de kindermenuutjesquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:03 schreef petre86 het volgende:
hebben ze ook iets goedkoops?
een schnitzelplate oid?
idd, gadverquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jawel, kijk maar bij de kindermenuutjes.
en: "Vanaf 1 SEPTEMBER TOT 15 OKTOBER kunt u in de bistro onbeperkt verse gekookte Zeeuwse mosselen eten met naar keuze friet of stokbrood, 3 koude sausjes en gemengde salade voor slechts ¤ 15,00 p.p.."
tja.. oktober is voor mij een dure maand.. ( november trouwens ook weerquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:13 schreef XMN8R het volgende:
Het is niet snel goed he.
Najah, we nemen het mee naar achteren en verzinnen er wel iets op, komt goed.
Dus je hebt liever honger dan dat je de efteling moet missen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:35 schreef Waxxer het volgende:
Mja, voor ik weer vreten koop om vevolgens berooid te eindigen....
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:16 schreef Waxxer het volgende:
en een boze Ang3l en vooral dat laatste is niet de bedoeling!![]()
waarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef Ryan_R het volgende:
Weten we al met hoeveel we zijn? Anders koop ik vantevoren een kaartje, das goedkoper dan aan de kassa.![]()
Bij de Albert Heyn of het VVV kun je eftelingkaartjes kopen, dan ben je iets goedkoper uit dan een kaartje kopen aan de kassa van de efteling !quote:
24 euro op internet.. goedkoper bij de AH?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:20 schreef creno het volgende:
[..]
Bij de Albert Heyn of het VVV kun je eftelingkaartjes kopen, dan ben je iets goedkoper uit dan een kaartje kopen aan de kassa van de efteling !
Dat zal waarschijnlijk niet meer lukkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:56 schreef Stroekie het volgende:
Gaan we hiermee ons doel om groepskorting te ontvangen verlaten, of gaan we alsnog proberen om de groep boven de 20 personen te krijgen ?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk niet meer lukken
Nou, ik heb gewoon zin in weer wat leuks!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus je hebt liever honger dan dat je de efteling moet missen?
Alternatequote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik heb gewoon zin in weer wat leuks!
En aangezien ik nogal een impulsieve aankoper ben..... Ik bedoel: waar zie je me liever? Alternate of Efteling?
internet en anwb ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:53 schreef Ryan_R het volgende:
bij de appie is ie 24 euro. en natuurlijk geen verzendkosten![]()
Change of plan/mind.. ik ga NIET mee-etenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:58 schreef wizarddragon het volgende:
Smijt mij ook maar op het lijstje.
moet je daar gewoon ff wat mensen, of een gezinnetje ronselen dan heb je zo groeps korting!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:56 schreef Stroekie het volgende:
Gaan we hiermee ons doel om groepskorting te ontvangen verlaten, of gaan we alsnog proberen om de groep boven de 20 personen te krijgen ?
jah wàt is het nou?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Change of plan/mind.. ik ga NIET mee-eten.
Het "gezinnetje ronselen" staat in de functiebeschrijving van Reisleidster, toch?!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:44 schreef keizerpinguin het volgende:
moet je daar gewoon ff wat mensen, of een gezinnetje ronselen dan heb je zo groeps korting!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |