nee toch ? dat was John Stamosquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:47 schreef petre86 het volgende:
die
die zat ook in die ene serie met bob saget en de olson twins toch?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:08 schreef creno het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ik verbrand net zo ongeveer mijn mond, keel en halve slokdarm
Nou, doe es op m'n profiel klikken ofzo. Fotoboek mag ook.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:32 schreef creno het volgende:
wie is rompompom dan ?
Ehh... ¿Que?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:43 schreef creno het volgende:
geklikt ! gezien ! wederom welkom ! en ga je nu ook het lijstje van G_E invullen ?
dit dusquote:
english ol man, mind your englishquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
language youn man, mind your language
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:31 schreef creno het volgende:
[..]
dit dus
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
quote:
tuurlijk mag dat !quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:53 schreef Stroekie het volgende:
@Creno
en mag ik nu alweer onder de tafel uit komen waar ik uit schaamte een goed heenkomen had gezocht?
Whehe, ik zal het in de gaten houden!quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:45 schreef creno het volgende:
[..]
je moet eens lurken/posten als we echt op dreef zijn !
tatu tatu.......quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef Stroekie het volgende:
Is dit topic weer dood?
"doet een reannimeerpoging"
Waar bijven die annimeermeisjesjongens?
had je problemen met den gele wentelwiek, was de piloot zoek, of konden jullie de bestemming niet gevonden krijgen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tatu tatu.......
daar ben ik.........!!!
u riep!![]()
een reactietijd van 17u is niet acceptabelquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tatu tatu.......
daar ben ik.........!!!
u riep!![]()
maar toch ook wel een spin detectie systeem?quote:
nee dat mag niet, dan kunnen we geen spinnen meer uit zetten en video opnames maken voor "de leukste thuis"quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch ook wel een spin detectie systeem?
en dan toch wel die luxe uitvoering met automatic destroyer
tuurlijk weet jij wel de code om dat ding stiekum uit te zettenquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee dat mag niet, dan kunnen we geen spinnen meer uit zetten en video opnames maken voor "de leukste thuis"
pfffffffff zeg jij niets !quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
een reactietijd van 17u is niet acceptabel
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:55 schreef creno het volgende:
[..]
pfffffffff zeg jij niets !
jij hebt ook al uren niets van je laten zien![]()
Waren het niet Chinezen en de Midden-Oosten coalitie?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:59 schreef Vlarp het volgende:
*verveel*
Ik heb net al een berg chinezen en russen dood gemaakt in battlefield 2, maar ook dat gaat vervelen
O ja.. Midden-Oostenquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waren het niet Chinezen en de Midden-Oosten coalitie?
Ik heb ook gespeeld net.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk weet jij wel de code om dat ding stiekum uit te zetten![]()
Dan moeje hem kopen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. Midden-Oosten
Ik moet alleen BF2 legaal hebben om online te kunnen spelen
Geef je CD-key maar op msnquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan moeje hem kopen.
Ik speel er niet zoveel meer mee. Wil je hem hebben?
Hmmmm, Keizerpinguin zullen we woensdag dan maar samen op de familieschommel ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:06 schreef creno het volgende:
[..]
ga samen liggen wippen ofzo, ipv die rare grapjes te bedenken !
Ik moet verplicht mee hoor ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hmmmm, Keizerpinguin zullen we woensdag dan maar samen op de familieschommel ?
of heb je nog geen uitsluitsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |