Ow. Ok.quote:
De twee heren?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
hehe
jij hing ergens in maastricht rond?
ik ben naar geen gaytent geweest nee
Hm. Brad is niet zo'n geweldige cultuursnuiver, maar dat moet toch lukken. Vooral vlaai, dat is zo typisch Nederlands...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het Bonnefanten museum dat als een raket is vormgegeven
nieuwe architectonische wijk Ceramique
stadswandeling maken langs middeleeuwse panden
flaneren over het vrijthof, en daarna ergen op een terras of binnen gaan zitten en heerlijk luxe lunchen
Vlaai eten!!!!
Wndeling door de grotten maken
Bij Onze Lieve Vrouwe baseliek Sterre der Zee de zegen over je weekend afroepen zodat je goed weer hebt
André Rieu ontwijken
Design Hotel Derlon bekijken
maar de lekkerste en toch meest betaalbare vlaai koop je dan op zondagochtend niet in Maastricht maar enkele kilometers verderop in het Belgische dorpje Smeermaas bij de warme bakker die daar gewoon op zondag open is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm. Brad is niet zo'n geweldige cultuursnuiver, maar dat moet toch lukken. Vooral vlaai, dat is zo typisch Nederlands...
Behalve dat we niet op zondag gaan, maar door de week. Maar okee. Dat moet lukken, drie dagenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de lekkerste en toch meest betaalbare vlaai koop je dan op zondagochtend niet in Maastricht maar enkele kilometers verderop in het Belgische dorpje Smeermaas bij de warme bakker die daar gewoon op zondag open is.![]()
en op vrijthof rondhangen zal Bradley zeker wel bevallen, en die andere dingen..... acht die ligen toch gewoon op de weg naar het vrijthof toe.![]()
d'r zijn ergere plekken om in Nederland 3 dagen te moeten doorbrengen jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Behalve dat we niet op zondag gaan, maar door de week. Maar okee. Dat moet lukken, drie dagen
De Twee Heeren is dus geen gaytent... ook al doet de naam anders vermoeden.quote:
Ik heb net twee jaar pal naast die bakker gewoond..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de lekkerste en toch meest betaalbare vlaai koop je dan op zondagochtend niet in Maastricht maar enkele kilometers verderop in het Belgische dorpje Smeermaas bij de warme bakker die daar gewoon op zondag open is.![]()
en op vrijthof rondhangen zal Bradley zeker wel bevallen, en die andere dingen..... acht die ligen toch gewoon op de weg naar het vrijthof toe.![]()
Veenendaal *huiver*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
d'r zijn ergere plekken om in Nederland 3 dagen te moeten doorbrengen ja
mèt elke ochtend lekkere verse vlaai?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb net twee jaar pal naast die bakker gewoond..![]()
Jaja.. peet was hier op bezoek
Neuh.. ik heb er in die 2 jaar maar 2 keer vlaai gehaald..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
mèt elke ochtend lekkere verse vlaai?
is dit nu tussenstop voor je, of ben je alweer uitgestapt?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:28 schreef Ang3l het volgende:
Nochnoi Dozor ... (Night Watch) ... leuk als aanloop voor een trilogie (want dat is 't) en dat verhaal is dan ook mooi, erg mooie special effects, maar het verhaal van de film zelf... mwah.
*zwaai*quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:23 schreef Stroekie het volgende:
Is dit topic weer dood?
"doet een reannimeerpoging"
Waar bijven die annimeermeisjesjongens?
ja alvast heel veel plezier morgen bij het celeb hunten CDP meten en musical kijken en thee drinken en wat je nog meer gaat doenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:48 schreef wonderer het volgende:
Mja. Ik moet eigenlijk naar bed, morgen om 9 uur op.
De From Dusk till Dawn bleek niks te zijn, en de Rechter was een speciaal feest en om nog naar Antwerpen te rijden was iets te laat ... dus we hebben net Dungeons & Dragons gedaan en gaan nu Riskenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dit nu tussenstop voor je, of ben je alweer uitgestapt?
nou smakelijk dan, dan doe ik hier nog een rondje zuid afrikaanse port, .... ook eens proberen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De From Dusk till Dawn bleek niks te zijn, en de Rechter was een speciaal feest en om nog naar Antwerpen te rijden was iets te laat ... dus we hebben net Dungeons & Dragons gedaan en gaan nu Risken*fles wijn opentrek, geitenkaas met honing pak*
dat overleeft die fles niet.quote:
Ik ging om vier uur ofzo slapen en ben nu nogal duf. Maar dat geeft niet want ik ga naar BatB (die kan ik intussen dromenquote:Op zondag 9 oktober 2005 08:11 schreef Vlarp het volgende:
Ik lag om 22 uur op bed, en nu ben ik heel erg wakker...
ben je lid van de Bold and the Beautiful club ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:59 schreef wonderer het volgende:
*slowchat op BatB club*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |