quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef Parleur het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat je teveel met Ang3l omgaat. Ik zit warm he? (woordgrapmogelijkheid voor jou insert qua brandstapel)
rene van kooten ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vond Gaston leuker.. Nahja.. de meneer die Gaston speelt dan.
Ang3l and me are very close!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef Parleur het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat je teveel met Ang3l omgaat. Ik zit warm he? (woordgrapmogelijkheid voor jou insert qua brandstapel)
Da's ook een aardige vent, maar ja, hetero hè?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vond Gaston leuker.. Nahja.. de meneer die Gaston speelt dan.
MSN! NU!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:20 schreef Parleur het volgende:
[..]
En de gezellige zondagavond houdt op te bestaan...
quote:
]quote:
quote:
Liefurt... je zit helemaal niet in de situatie om eisen te stellen aan mijn aanwezigheid waar dan ook!quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:23 schreef Parleur het volgende:
[..]
Liefurt... je zit helemaal niet in de situatie om eisen te stellen aan mijn aanwezigheid waar dan ook!
Keizer... heb je msn?
Hij is wel geestig en aardig trouwens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:23 schreef creno het volgende:
[..]dat weet ik toevallig van robbert, die werd er ook al nat van
![]()
Ik ben keilief!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij bent niet lief
en ik ken je niet eens .. tsssk slechte man..( echt iets voor KP?)
Ik geef hem geen ongelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:23 schreef creno het volgende:
[..]
dat weet ik toevallig van robbert, die werd er ook al nat van
![]()
ROOD KNOPJEquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:35 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ben keilief!
Ik geef bijvoorbeeld Ang3l nog 7 punten met Patiencen! Ik had hem ook helemaal niks kunnen geven!
(Zeven punten met Patiencen... weet hier iemand wel hoe vreselijk weinig dat is? Hoe slecht je dan bent? Whahahaha.... kun je goed zien dat ie alleen een PS2 is gewend!)
zeg!! ik lees hier ook hoor!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij bent niet lief
en ik ken je niet eens .. tsssk slechte man..( echt iets voor KP?)
patiencen.. dat spel wat je alleen speelt? ??quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:35 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ben keilief!
Ik geef bijvoorbeeld Ang3l nog 7 punten met Patiencen! Ik had hem ook helemaal niks kunnen geven!
(Zeven punten met Patiencen... weet hier iemand wel hoe vreselijk weinig dat is? Hoe slecht je dan bent? Whahahaha.... kun je goed zien dat ie alleen een PS2 is gewend!)
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:37 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zeg!! ik lees hier ook hoor!!![]()
zag je wel naar me loeren die keer dat we elkaar "toevallig" in Tilburg troffen hoor!![]()
Hmmm... je hebt gelijk EN ongelijk! Kijk... op MSN speel je Patience met zun tweetjes... maar eigenlijk... als je tegen Ang3l speelt... speel je het alleen... omdat meneer Ang3l er gewoon totaal niks van bakt en weigert een boekje te kopen over de basisprincipes van Patiencen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
patiencen.. dat spel wat je alleen speelt? ??
Iets zegt me dat het Heel Verstandig is om dat zo te laten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb parleur nog nooit ontmoet, zelfs nog nooit gebeld
shit viel het zo erg op?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:39 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
ik heb al iemand hoor
en hou jij je "meneer met de armen" maar in de gaten.. ik zag hem wel in enschede vorige week ...
@ang3l: is parleur zo'n verlegen manneke? of schaamt ie zich 'ergens' voor?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:41 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hmmm... je hebt gelijk EN ongelijk! Kijk... op MSN speel je Patience met zun tweetjes... maar eigenlijk... als je tegen Ang3l speelt... speel je het alleen... omdat meneer Ang3l er gewoon totaal niks van bakt en weigert een boekje te kopen over de basisprincipes van Patiencen!
nou jij bent aardig zegquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:41 schreef Parleur het volgende:
[..]
Hmmm... je hebt gelijk EN ongelijk! Kijk... op MSN speel je Patience met zun tweetjes... maar eigenlijk... als je tegen Ang3l speelt... speel je het alleen... omdat meneer Ang3l er gewoon totaal niks van bakt en weigert een boekje te kopen over de basisprincipes van Patiencen!
En voor je het weet heb je die gevoelloze maar wel gespierde meneer voor je neus.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:43 schreef petre86 het volgende:
tsssssk, hij is nogwel singel èn wil getroost worden
dan heb je zeker nog nooit tegen mij gespeeld?!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:41 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zeg, voor mij alleen gespierde sexy latino-thug hunken hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
nou jij bent aardig zeg![]()
en je grijpt dit niet aan om bij ang3l langs te gaan voor een uitgebreide uitleg van het spel?
tsssssk, hij is nogwel singel èn wil getroost worden
en parleur is dat niet?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, voor mij alleen gespierde sexy latino-thug hunken hoor![]()
\quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En voor je het weet heb je die gevoelloze maar wel gespierde meneer voor je neus..
Voor dummies... jazeker... En Ang3l zit heel duidelijk in die doelgroep!quote:
Dat kan makkelijk... ik verlies van iedereen... behalve van Ang3lquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dan heb je zeker nog nooit tegen mij gespeeld?!
ik veeg de vloer met je aan!![]()
Je hebt blijkbaar niet teruggelzen naar 1 okt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En voor je het weet heb je die gevoelloze maar wel gespierde meneer voor je neus..
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt blijkbaar niet teruggelezen naar 1 okt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |