Het was bedoelt voor ons aller kugjequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom ben ik niet meer jou favo fokker![]()
Ik ben heul geen cultuurbarbaar.quote:
126 stuks. Die ga ik zo even uitsorterenquote:
Ja zeg, anders ga je het een beetje rondschreeuwen!!quote:
dat kan wel zijn maar...... ik ben uit je favo fokker lijstje verwijderd er staat nu allen pfffquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het was bedoelt voor ons aller kugje
En dusch hoor je daar bij.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat kan wel zijn maar...... ik ben uit je favo fokker lijstje verwijderd er staat nu allen pfff
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
126 stuks. Die ga ik zo even uitsorteren
Op jezelf geilen is okeejquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:55 schreef creno het volgende:
[CRENO] the one with creno the stalker of creno
meligheid op zondag
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:55 schreef creno het volgende:
[CRENO] the one with creno the stalker of creno
meligheid op zondag
Nee, alleen creno.quote:
Met Stanquote:
Oh God, krijgen we dat weerquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:59 schreef Ang3l het volgende:
Mike! MIKE! MIIIIIKEEE!!!
Ik heb de nieuwe xbox al in huis
geloof het wel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:00 schreef creno het volgende:
beav !! bestaan de la ferme en la gare nog ?
Arme jij.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met Stan![]()
![]()
CDP was trouwens nergens te bekennen
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Arme jij.
CDP is te lekker/cool voor musicals.![]()
Ok.. Verklaart het.quote:
tja heb je de TT niet gelezen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:14 schreef Timmah het volgende:
Wat doet die engelmevroi trouwens in dit topic?.
quote:
kom maar een keer langs wil ik wel op jou oefenen!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:12 schreef beaverhausen het volgende:
Godsodetering pinguindinges!
Leer eens resizen!
Jij bent de uitzondering.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef creno het volgende:
[..]ik vind musicals ook
en ik ben ook lekker koel want ik heb een eigen topic
Verbanden leggen.. Oef.. het was laat gisteren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja heb je de TT niet gelezen?
OH NEE!!! DE PLIESIE MOT ER NA KIJKENquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:20 schreef Great_Expectations het volgende:
DE TOPICTITEL HEEFT ALLEMAAL HOOFDLETTERS..
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kom maar een keer langs wil ik wel op jou oefenen!![]()
Geloof me, als dat werkte dan zat je al lang in kamp Vught.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
OH NEE!!! DE PLIESIE MOT ER NA KIJKEN![]()
*zich hier helemaal bij aansluit*quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
De wereld zou er veel vrolijker van worden als iedereen wat meer rode wijn zou drinken..
Slecht plan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:22 schreef Great_Expectations het volgende:
De wereld zou er veel vrolijker van worden als iedereen wat meer rode wijn zou drinken..
valt mee dat je me niet naar auswitz wil hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geloof me, als dat werkte dan zat je al lang in kamp Vught..
Het is een hele humane gevangenis hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
valt mee dat je me niet naar auswitz wil hebben![]()
![]()
de mijne nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:20 schreef Great_Expectations het volgende:
DE TOPICTITEL HEEFT ALLEMAAL HOOFDLETTERS..
Krijg je er tequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:24 schreef Timmah het volgende:
Met Bier en Wijn gaat het altijd erg hard bij mij.
gevangenis en kamp is heel wat anders hoor piemel!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is een hele humane gevangenis hoor.
http://www.pivught.nl/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |