dus weer de camera op zwart net als jij die M en M's wilt gaan oprapen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:54 schreef creno het volgende:op slot [CRENO] the one with creno the stalker of creno
nee als suiker in theequote:Op zondag 9 oktober 2005 22:57 schreef Parleur het volgende:
[..]
Toevoegen als in... water bij koffie?
LOLquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef creno het volgende:
ik ga effe de H hier nog posten, want het was een werk en hij is toch wel
*boelplaatjes*YLARISCH
Ok ok, je mag hem eng vindenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Maar ik blijf 'm eng vinden.. Leer mij dokters kennen, ik weet hoe ze zijn.
.
Oja.. dat mag wel hoor... dan kan Ang3l er ook eindelijk eens uit.quote:
ik was bijna naar die film geweest, maar moest aan jou denken en dacht doe maar niet, als die net zo gemeen is als hemquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[[url=http://217.148.171.144/ProductImages/autoimport/834800_834899/000000p834849_front.jpg]afbeelding][/url].
ruilen voor een tandartsmeneer?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok, je mag hem eng vindenEn please, keep reminding me! Ik moet helemaal niet met hem in zee gaan want ook al heb ik hem nog NOOIT ontmoet ik heb al een dramatisch verleden met 'm (en Marc_Mga)
![]()
Ik ben kei liev.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik was bijna naar die film geweest, maar moest aan jou denken en dacht doe maar niet, als die net zo gemeen is als hem![]()
Dit is wel echt de limit! Een kloon! En dan ook nog van... Ang3l... My god. Ik ben wel multifreen... maar daar zit geen Ang3l bij!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:04 schreef creno het volgende:
parleur.. post je snoetje eens !
of ben je gewoon een kloontje van een engel ?
Juristen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ruilen voor een tandartsmeneer?.
ok donequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Oja.. dat mag wel hoor... dan kan Ang3l er ook eindelijk eens uit.
Hij heeft op Nijenrode gezeten.quote:
Let niet teveel op de rommel... ik heb net zitten Patiencen met Ang3l!quote:
snoetje posten danquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:08 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dit is wel echt de limit! Een kloon! En dan ook nog van... Ang3l... My god. Ik ben wel multifreen... maar daar zit geen Ang3l bij!
iew, nee.quote:
G_E neukt alleen juristen. Nou ja, jurist. Enkelvoud.quote:
Foto?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ruilen voor een tandartsmeneer?.
Hmmz, dan is tandartsmeneer ook niet echt iets voor je ben ik bang.quote:
En als er ooit de behoefte bestaat aan een ménage à trois, dan pik ik die wel in Le Marais op.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E neukt alleen juristen. Nou ja, jurist. Enkelvoud.
Mais oui, le jurist fume un pipe!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En als er ooit de behoefte bestaat aan een ménage à trois, dan pik ik die wel in Le Marais op..
Ang3l houdt niet van Hugh Grant meneren , vermoed ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, dan is tandartsmeneer ook niet echt iets voor je ben ik bang..
Ik wil geen stoffige krengerige jurist a la will (of a la de ex van pup)quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, dan is tandartsmeneer ook niet echt iets voor je ben ik bang..
G_E!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En als er ooit de behoefte bestaat aan een ménage à trois, dan pik ik die wel in Le Marais op..
Hugh Grant zelf vind ik idd absoluut niets. Veels te saai en braaf en stoffigquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ang3l houdt niet van Hugh Grant meneren, vermoed ik..
Alleen dan nog NET wat zuidelijker. Jawel, is er nog meer ten zuiden van Limburgquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E!.
Le Marais...is dat net zoiets als La Gare en Le Ferme?.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ang3l houdt niet van Hugh Grant meneren, vermoed ik..
Nee, dan is tandartsmeneer niet echt iets voor jou nee.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil geen stoffige krengerige jurist a la will (of a la de ex van pup)
Hoor ik daar stoffig?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil geen stoffige krengerige jurist a la will (of a la de ex van pup)
Hugh is niet stoffig. Niet binnen mijn definitie van stoffig in ieder geval.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hugh Grant zelf vind ik idd absoluut niets. Veels te saai en braaf en stoffig
Heb je de nieuwe ober-jongen van Bagel & Juice al gezien?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hugh Grant zelf vind ik idd absoluut niets. Veels te saai en braaf en stoffig
Tenzij ie hunky is a la devils advocate Reeves.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
Nee, dan is tandartsmeneer niet echt iets voor jou nee..
*van stoel sodemieter*quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen dan nog NET wat zuidelijker. Jawel, is er nog meer ten zuiden van Limburg
Zo zacht als franse boterquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*van stoel sodemieter*
NOG zuidelijker?!
Hoe zacht is die G dan wel niet?!
Nee, tis er meer eentje met kraagjes en bootschoenen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij ie hunky is a la devils advocate Reeves.
Hugh Grant is stoffig want hij heeft flop-flop haar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hugh is niet stoffig. Niet binnen mijn definitie van stoffig in ieder geval..
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, tis er meer eentje met kraagjes en bootschoenen.
Flip-flop-haar valt ook niet binnen mijn definitie van stoffig vrees ik. Ik vind Hugh een beetje een arrogante britse kwal.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hugh Grant is stoffig want hij heeft flop-flop haar.
Hmmz.. Nou ja... Kijk ehm... Waar heeft-ie eigenlijk z'n praktijk?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee.
Dank je.
Ik hou m'n dokter...
[afbeelding]
Die mag mij best een keer van mond-op-mond voorzien...quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee.
Dank je.
Ik hou m'n dokter...
[afbeelding]
ik ook van jou dokter!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee.
Dank je.
Ik hou m'n dokter...
[afbeelding]
*sop*quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee.
Dank je.
Ik hou m'n dokter...
[afbeelding]
| Forum Opties | |