Van die geruchten dat de concerten dit weekend bekend werden gemaakt is ook niks waar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:00 schreef linebear het volgende:
De nummers klonken erg goed, helaas was de tekst niet goed te verstaan. Dat was jammer...
Maar volgens mij wordt het een goed album. Veel stevigere nummers...
Ik weet niet goed meer hoe ze allemaal heten
- Advertisement place.... rustiger nummer over Elvis Presley (volgens Robbie)
- Sin Sin Sin.... steviger popsong
- Trouble with me.... best rustig nummer, klinkt goed
- Make me pure.... die kennen we allemaal
- Tripping.... live klinkt het super.... met als einde Everything is gonna be alright van Bob Marley
Bekende nummers:
- Feel
- Come undone
- Angels
Verder kan ik even niet op de gespeelde nummers komen....
Is het al juni ?!? Wat deze boost smaakt naar meer
Het zijn toch nog steeds geruchten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:14 schreef erikh het volgende:
3 concerten in Nederland als het goed is, heb ik al op verschillende sites gelezen inmiddels.
FUCK!! gemist...quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef PV het volgende:
Binnen een half uur Robbie in Berlijn op TMF, voor de liefhebbers
En wat was er te zien?quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef PV het volgende:
Binnen een half uur Robbie in Berlijn op TMF, voor de liefhebbers
Ja over 2 dagen komt het op tvquote:
Ik heb het niet voor Robbie, want ik vind Inge best een scheve kop hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:20 schreef trith het volgende:
Gaat ie Inge neuqen?
so what, over een paar jaar heeftie alle vrouwen al gehad dat hij wel op mannen over moet stappen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:02 schreef Toeps het volgende:
Toch vraag ik me stiekem een beetje af of Robbie geen kasthomo is.
I guess. Want ik vond het erg grappig!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:13 schreef Cosworth het volgende:
Was ik de enige die een beetje plaatsvervangende schaamte voelde bij dat geneuzel met die tafeltjes?
Dat bedoel ik ook niet. Robbie zat er maar zo'n beetje bij en het item draaide 50% van de tijd om die VIPS en het voor lul zetten er van (de helft kende ik niet, overigens), in plaats van om de artiest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:19 schreef linebear het volgende:
ze weten toch zelf ook wel dat ze voor lul gezet gaan worden
Robbie vond het volgens mij anders erg vermakelijk. Is weer eens wat anders dan de standaard vragen: "Is dit je beste album tot nu toe?" "Ben je een andere weg ingeslagen?"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Robbie zat er maar zo'n beetje bij en het item draaide 50% van de tijd om die VIPS en het voor lul zetten er van (de helft kende ik niet, overigens), in plaats van om de artiest.
Wat kan mij het schelen dat ze een tafel met allemaal Rob's of Robbie's hebben.
Nee er staat: "every track in FULL".quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:55 schreef JeroenV het volgende:
En het zullen wel fragmenten zijn denk ik. Net zoals dat van Make me pure..
idd jaquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:05 schreef JeroenV het volgende:
Valt me overigens mee dat hij nog niet op internet gelekt is. Gebeurt nogal vaak tegenwoordig, soms een paar maanden van te voren. Vooral bij zulke populaire artiesten/
http://www.whatsyourfuture.com/ en dan het laatste icoontje... dat is beloved, dan krijg je een pop-up en daar kan je ze luisterenquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:24 schreef jack4ya het volgende:
Ja handig... op welke zender kan ik nummers beluisteren??
Welk nummer is het beste?quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:45 schreef -Jean- het volgende:
Ik heb het hele album intussen al geluisterd en op de pc.
De CD is goed![]()
Ik mag hier geloof ik geen links naar downloads zetten dus helaas..
-Jean-quote:[b]blaat
In vond tripping live ook beter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:04 schreef Toeps het volgende:
Moet zeggen dat het live echt beter was. Dus, op naar dat concert vongend jaar.
Inderdaad, de chemie tussen die 2 was echt fantastischquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:44 schreef AgeEll het volgende:
ik vond hem bij paul de leeuw echt grappig, hij volledig mee in de humor van paul. echt heel grappig
werd niet zo'n pulse of tv show interview. dat is zo standaard.
maar wel een van de beste tracks op het albumquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Your Gay Friend ?????????
No, Hij is geen Gay, hahaha.
zeg deel mij ook eens in de feestvreugde... ik kan het niet vinden!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:15 schreef Cybart het volgende:Your Gay Friend
en Make Me Pure, Advertising Space en Tripping natuurlijk
nu even de laatste 5 nummers nog luisteren
Hier ook al up and running, ik mag ook want heb de cd besteld bij cd-wow en het bedrag is al van mijn rekening afgeschreven!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:53 schreef Toeps het volgende:
Robbie Williams - Intensive Care (2005) Music-Pop 82.21 M 13 Seeders:1602 Downloaders:1935
Een niet nader te noemen semi-legale website.
Ik mág trouwens, ik heb de cd in mijn bezit. Nou ja, bijna dan, ik heb hem gewonnen bij 538.
Haha hier ook , met bonus dvdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Besteld bij Bol.comRobbie Williams,
Het is echt weer kei goed. Je moet er op het begin wel aan wennen (althans ik wel).quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het album klinkt.
Ik heb vanmiddag ook zijn nieuwste album bestelt.
Dat vind ik ook niet erg een rustiger nummer erbij.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Het is echt weer kei goed. Je moet er op het begin wel aan wennen (althans ik wel).
Maar er staan zeker hele goede nummers op.
Het is gewoon een relaxter album dan escaplogy. Dat was iets ruiger. Dit is rustiger, maar goed
NU.nlquote:AMSTERDAM - Nog voor de officiële release is het nieuwe Robbie Williams-album 'Intensive Care' al uitgelekt op internet. Hoewel het album pas op 24 oktober in de winkel verkrijgbaar is, zijn de nummers van het album al illegaal te downloaden op diverse sites.
In augustus werd bekend dat de nieuwste nummers van 'Intensive Care' via de mobiele telefoon te beluisteren zijn en twee dagen later pas op cd. De populaire Britse zanger sloot hiervoor een contract af met T-Mobile en zijn platenmaatschappij EMI.
'Intensive Care' is het vijfde studioalbum van Robbie Williams. Het album werd de afgelopen twee jaar opgenomen in Los Angeles, de stad waar de Britse zanger het grootste gedeelte van zijn tijd woont en leeft. 'Intensive care' is de opvolger van de succesvolle plaat 'Escapology' uit 2002. Begin deze maand presenteerde Williams 'Intensive Care' aan het publiek via een exclusieve cd presentatie in Berlijn
I love it!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Album Robbie Williams uitgelekt op internet
[..]
NU.nl
Die ervaring heb ik nooit gehad bij Bol.comquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:48 schreef superhaagie het volgende:
Bol.com is retetraag met afleveren,
Ja ok, ik kreeg ook snel een bevestiging, maar de aflevering nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik nooit gehad bij Bol.com![]()
Ik kreeg gisteren al een bevestiging van Bol.com
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de
gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Ja ok, ik kreeg ook snel een bevestiging, maar de aflevering niet
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 15.99 EUR 15.99 Intensive Care Verschijnt 24.10.2005
Dus je kan nou de cd niet thuis verwachten bij Bol.com.
Nee, natuurlijk niet hij ligt pas 24 oktober in de winkels.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:16 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ja ok, ik kreeg ook snel een bevestiging, maar de aflevering niet
Ja duh, maar Albert hall is al minimaal 2 jaar uit ofzo, vreemd dan dat als ie voorraadig is dat ik m dan pas na 3 maanden binnen heb na mijn bestelling...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet hij ligt pas 24 oktober in de winkels.
Dus heeft Bol.com ook niet binnen hé'
Paar weken geleden heb ik daar ook iets besteld en 2 dagen later kreeg ik de dvd al thuis.![]()
En terecht. Het is een nummer dat steeds beter wordt. In tegenstelling tot de vorige nummer 1 'het land van'. Dat werd namelijk steeds vervelender om aan te horen.quote:
Het begin klinkt alleen net als de fuckin' Dire Straits.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:09 schreef superhaagie het volgende:
Spread your wings is trouwens zooooooooooooo goed
Dire Straits?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Het begin klinkt alleen net als de fuckin' Dire Straits.
Angels en Feel niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:57 schreef erikh het volgende:
Is tripping nu de 1e nummer 1 hit van Robbie in nederland?
Feel was z'n eerste en dit is z'n tweede.quote:
Je moet oko niet verwachten als er 16 nummers op een album staan dat ze allemaal in jouw oren even goed klinken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom 'Random acts of kindness' op het album staat, want dat is wel een duidelijk f*cknummer!
Hmmmm... Enigsinds kan ik me hierin vinden... Ik weet alleen niet welk nummer je zal bedoelen... Help me furtherquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Het begin klinkt alleen net als de fuckin' Dire Straits.
Ik vind dit juist een degelijk album, met een paar goede, maar niet echt 1 waarvan ik denk 'dat is echt niks'.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:42 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Bij escapollogy had ik dat helemaal niet eigenlijk, daarop zijn ze allemaal vet
I've been expecting you en Escapologyquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik vind dit juist een degelijk album, met een paar goede, maar niet echt 1 waarvan ik denk 'dat is echt niks'.
Escapology vind ik wel een paar mindere nummers hebben.
Wat vinden jullie het beste album wat hij gemaakt heeft?
The ego has landed was officieel alleen een Amerikaanse uitgave. Daarop staat een selectie van nummers van de eerste twee albums. Maar hij is nu ook gewoon in Nederland te krijgen (al tijdenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:05 schreef JeroenV het volgende:
Oh ja, hoe zit dat nou met Ego has landed? Op bol.com zie ik hem er niet tussen staan, en als ik naar de tracklist kijk die ik op internet zie lijkt dat een mengelmoes van andere cd's. Maar ik ben wel benieuwd hoe dat zit, toen volgde ik het nog niet zo.
Escapology vind ik wel minder eigenlijk. Een paar erg goede nummers, maar ook een paar die ik niet leuk vind. I've been expecting you en Sing when you're winning vind ik denk het beste.
5 euri in de koopjesbak.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
The ego has landed was officieel alleen een Amerikaanse uitgave. Daarop staat een selectie van nummers van de eerste twee albums. Maar hij is nu ook gewoon in Nederland te krijgen (al tijden).
Duh, dat moet iedereenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik moet een week wachtenvoor ik hem heb
![]()
Dat heeft niks met haarkleur te maken maar met hersenen! DUHHH!!!quote:
Toen ik hem voor het eerst hoorde vond ik dat ook, maar nu vind ik deze cd eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:21 schreef MrMoon het volgende:
Ik vind het eigenlijk een dikke tegenvaller die cd, ik vond Escapology vele malen beter. Maar ja misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog
Inderdaad, ik ben ook tevreden met Bol.com !quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:30 schreef Sonja27 het volgende:
Ik had vanmorgen mail van bol.com en jawel hij lag net op de deurmat! Bol is 99 van de 100 keer altijd snel met relases!
Ik vind 'Sin Sin Sin' maar een k*tnummer eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef Cee het volgende:
Ik zit te wachten op m'n bestelling van cdwow, maar heb 't album al wel een keer gehoord. Vind 't niet de beste die hij heeft uitgebracht, maar ik moet nog wat wennen aan de liedjes, ze een paar keer meer horen denk ik. 'Sin sin sin' is samen met 'Trippin' en 'Make me pure' m'n favoriete nummer, verder zijn de liedjes niet catchy genoeg om ze meteen nog een keer te willen luisteren. Hopelijk draait dat nog bij nadat ik de cd een paar keer meer heb gehoord!
'I've been expecting you' is tot dusver nog het beste album van Robbie, naar mijn mening.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:38 schreef erikh het volgende:
Sin sin sin moet je echt ff aan wennen ja
Maar spread your wings, Please Don't die en the trouble with me vind ik ook heerlijke nummers
Heb je de cd al thuisquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:38 schreef erikh het volgende:
Sin sin sin moet je echt ff aan wennen ja
Maar spread your wings, Please Don't die en the trouble with me vind ik ook heerlijke nummers
Jawel hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:49 schreef partyyboyy het volgende:
Raar eigenlijk dat niemand 'Tripping' als favoriet nummer kiest, terwijl het toch op 1 staat in de top 40.
Jujjjjquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel hoorTripping en ''make Me Pure''
En bij mij in de kamerquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Tripping word veel gedraaid op radio2 !!
Dat is alweer een:quote:
Dat je dit topic verpest met nikszeggende postsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |