abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31312906

24 oktober komt het achtste album van Robbie Williams uit: Intensive Care.
In dit topic kan er al voorbeschouwd worden op datgene wat er de komende weken allemaal staat te geburen. Vanavond de CD presentatie in Berlijn en in een groot aantal zalen elders in Europa.

Tracklist
01. Ghosts
02. Tripping
03. Make Me Pure
04. Spread Your Wings
05. Advertising Space
06. Please Don't Die
07. Your Gay Friend
08. Sin Sin Sin
09. Random Acts Of Kindness
10. The Trouble With Me
11. A Place To Crash
12. King Of Bloke & Bird

Vorig topic:

Robbie Williams trippin'

[ Bericht 17% gewijzigd door mark_03 op 09-10-2005 20:01:47 ]
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_31312931
Leuke titel naam
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31312981
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 18:33 schreef fernando_redondo het volgende:
Leuke titel naam
De mensen die daar liggen zijn z'n doelgroep
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_31312988
Of ze horen daar te liggen, een van de twee
Keeping an eye on the world going by my window.
  ESF Reporter zondag 9 oktober 2005 @ 18:37:08 #5
87554 Cee
Welluk?
pi_31313024
Ik lach me suffer. In m'n dwangbuisje.
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:38:16 #6
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_31313049
Ik vond die voorproefjes die op z'n site stonden niet erg leuk ofzo. Moedigt me iig. niet aan om die CD te kopen.
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
pi_31313192
Ik vond de voorproefjes live in Paradiso anders super!
pi_31313259
Ik ben ook erg benieuwd.. De eerste twee nummers die ik gehoord heb zijn in ieder geval leuk. (Tripping en Make me pure)
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:48:57 #9
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_31313280
met dat nummer tripping is ie iig een of andere wannebe sting (die van de police niet de worstelaar ) geworden geen goeie move dus..
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_31313328
Nee de single Tripping is niet echt super maar denk toch wel dat die weer een superalbum zal afleveren hij hoort toch al een beetje bij de superartiesten vind ik!
pi_31313364
Er gingen Fokkers naar de HMH vandaag toch? Zullen we snel wel weten of t wat is..

Tracklist:
01. Ghosts
02. Tripping
03. Make Me Pure
04. Spread Your Wings
05. Advertising Space
06. Please Don't Die
07. Your Gay Friend
08. Sin Sin Sin
09. Random Acts Of Kindness
10. The Trouble With Me
11. A Place To Crash
12. King Of Bloke & Bird

[ Bericht 69% gewijzigd door JeroenV op 09-10-2005 19:08:25 ]
pi_31313674
nog 2 weken.... en dan ligt de cd met DVD in de brievenbus!!

mocht je de cd met DVD willen hebben, bestel hem dan bij cd-wow.com. Dat scheelt 10 euro met de Free Record Shop!

Twee vriendinnen staan nu in de rij voor het Velodrome.... Stonden gister rond 22.00 uur zo'n 25 mensen in de rij...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31314424
Make Me Pure is echt mooi

Ook niet vergeten; 13 oktober 23:15 Ned 3, Robbie bij Paul de Leeuw.
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:44:36 #14
129273 erik.jansen101
Auto's moeten dood :)
pi_31314509
Kan niet wachten!!
>> Ondertitel gewijzigd door FA, niet terugplaatsen.<<
pi_31316714
al iets bekend over de concerten die hij gaat geven komend jaar?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31319084
ik ben net terug.... Wow wat een rasartiest is het toch ook. Hier kan echt niemand aan tippen.
Het was best gezellig in de HMH. Ok, het zal Paradiso nooit hebben kunnen overtreffen... maar ben blij dat ik gegaan ben. Berlijn stond echt op zijn kop. Geweldig om te zien....

En ja hij is gewoon de King of Pop.....
pi_31319167
laat dat nieuwe album maar komen. Klinkt echt super
pi_31321211
Ben ook net terug uit de HMH en was best ok, echt concert is toch vele malen beter maar dit was ook wel ok.

Beetje jammer dat het publiek in de HMH echt helemaal passief stond te luisteren naar de nieuwe nummers, pas bij de bekende nummers kwam er wat beweging in.

Op het laatst stond er nog iemand bij gijs staverman in de buurt te wachten en kreeg opeens een cd van hem, vriendin van me er meteen heen en die kreeg een DVD van tripping, toen was opeens iedereen daar te vinden aangezien zo'n beetje iedereen dacht dat ze het nieuwe album aan het weggeven waren maar helaas

Was leuk maar volgende keer sla ik hem toch over en geef ik het geld wel uit aan het echte concert.

Wordt trouwens wel een vette cd met de nummers die we nu gehoord hebben.
pi_31326530
Tuurlijk is een echt concert leuker.... maar vond het leuk om te zien. Laat Robbie maar tot ons komen
pi_31326565
Wij willen foto's zien eigenlijk
pi_31327115
Kun je niet iets zeggen over de nummers van het nieuwe album?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31327224
De nummers klonken erg goed, helaas was de tekst niet goed te verstaan. Dat was jammer...
Maar volgens mij wordt het een goed album. Veel stevigere nummers...

Ik weet niet goed meer hoe ze allemaal heten
- Advertisement place.... rustiger nummer over Elvis Presley (volgens Robbie)
- Sin Sin Sin.... steviger popsong
- Trouble with me.... best rustig nummer, klinkt goed
- Make me pure.... die kennen we allemaal
- Tripping.... live klinkt het super.... met als einde Everything is gonna be alright van Bob Marley

Bekende nummers:
- Feel
- Come undone
- Angels

Verder kan ik even niet op de gespeelde nummers komen....

Is het al juni ?!? Wat deze boost smaakt naar meer
pi_31327260
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:00 schreef linebear het volgende:
De nummers klonken erg goed, helaas was de tekst niet goed te verstaan. Dat was jammer...
Maar volgens mij wordt het een goed album. Veel stevigere nummers...

Ik weet niet goed meer hoe ze allemaal heten
- Advertisement place.... rustiger nummer over Elvis Presley (volgens Robbie)
- Sin Sin Sin.... steviger popsong
- Trouble with me.... best rustig nummer, klinkt goed
- Make me pure.... die kennen we allemaal
- Tripping.... live klinkt het super.... met als einde Everything is gonna be alright van Bob Marley

Bekende nummers:
- Feel
- Come undone
- Angels

Verder kan ik even niet op de gespeelde nummers komen....

Is het al juni ?!? Wat deze boost smaakt naar meer
Van die geruchten dat de concerten dit weekend bekend werden gemaakt is ook niks waar.
pi_31327315
niet echt nee.... maar ja, hij gaat wel touren zei ie zelf.... See you next year....
Dus hij komt vast ook wel naar nederland. Kan hij toch niet omheen...
pi_31332177
3 concerten in Nederland als het goed is, heb ik al op verschillende sites gelezen inmiddels.
pi_31333352
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:14 schreef erikh het volgende:
3 concerten in Nederland als het goed is, heb ik al op verschillende sites gelezen inmiddels.
Het zijn toch nog steeds geruchten.
pi_31336233
Binnen een half uur Robbie in Berlijn op TMF, voor de liefhebbers
pi_31336401
Dat zal vast maar een paar hoogtepunten zijn.
Neem het wel even op, moet zo werken. Toch wel benieuwd.
pi_31336860
Ben benieuwd naar het nieuwe album!
pi_31338324
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef PV het volgende:
FUCK!! gemist...

paar bekenden zijn geinterviewd in Berlijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_31342377
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 16:30 schreef PV het volgende:
En wat was er te zien?
pi_31342439
Ik heb het opgenomen, maar zie niks. Misschien kijk ik er overheen, iemand wat gezien?
pi_31345522
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:13 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

En wat was er te zien?
Een stukje persconferentie.
pi_31345621
Niet veel bijzonders dus
pi_31349699
Ben zondag ook geweest in de HMH. Had er meer van verwacht. Wat interactiever en zeker meerdere schermen waarop verschillende camerahoeken op te zien zouden zijn geweest. Maar ja het mocht niet zo zijn en daardoor had iedereen het gevoel dat ze voor die 15 euro naar een dvd zaten te kijken op één groot scherm. Gemist kans platenmaatschappij!

Verder vond ik het i.i.g. lekker om de nieuwe nummers alvast te horen (althans een deel). Ik heb de cd + dvd al besteld bij cd-wow. (15 euries!)
pi_31351752
Nog net ietsje goedkoper op www.bangcd.com! 9,49 Engelse pond voor de special edition. De gewone, enkele CD slecht 6,99 Engelse pond (nog geen 10 euro)!
Nothing takes the past away like the future!
pi_31353542
Een van de betere huidige popartiesten ja. Ik zou me er eigenlijk eens in moeten verdiepen. Heeft hij geen greatest hits cd? Of wat is zijn beste cd dan?
pi_31353829
betere !?? de beste... hij heeft ook een greatest hits
de laatste cd is altijd de beste, zegt men.... dus nog even 13 dagen wachten
  Redactie Frontpage dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:54:52 #39
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_31354627
Ik vind Trippin' echt een waanzinnig goed popnummer! Komt ie live ook zo hoog overigens?
Anyway, ik ga het nieuwe album zeker met aandacht beluisteren
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_31355740
hij komt live niet zo hoog nee.....
  Redactie Frontpage dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:03:40 #41
95179 TheGrandWazoo
pi_31356119
Ai, dat vind ik nou weer jammer
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_31356170
maar het klonk wel goed hoor
  Redactie Frontpage dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:08:57 #43
95179 TheGrandWazoo
pi_31356219
Hij zal het vast wel aanstaande donderdag zingen bij Paul de Leeuw
(Superworm)
pi_31357431
maar dat is al opgenomen hoor
pi_31357630
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 13:10 schreef linebear het volgende:
maar dat is al opgenomen hoor
Ja over 2 dagen komt het op tv
pi_31358084
ja alleen zo laat
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:11:41 #47
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31382333
nog 12 daagjes woooooooooh
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_31382391
wellicht ligt ie wel eerder in de winkel... sommige winkels houden zich niet zo nauw aan deze datum
pi_31383536
Valt me overigens mee dat hij nog niet op internet gelekt is. Gebeurt nogal vaak tegenwoordig, soms een paar maanden van te voren. Vooral bij zulke populaire artiesten/
pi_31385846
Bernadette McNulty reviews Robbie Williams at the Berlin Velodrome

I stand victorious!" shouted Robbie Williams as he materialised through plumes of smoke jets into the centre of the futuristic setting of the Berlin Velodrome.

Robbie has as many lives as a cat, except that with each incarnation he comes back bigger and stronger. Nobody would have predicted in the '90s that he would survive long. Yet here he is, the biggest star in Europe, about to turn out his sixth album, Intensive Care, and only being kept off the number one slot by the Sugababes.
Here he looked more confident and relaxed then he's ever seemed live. "Michael Jackson's vacated the throne, so maybe I should be crowned the new king of pop," he suggested.

Padding up and down the runway, grinning ear to ear, his body slinking into snatches of dance, he was like the purring puss who got all the cream.

"Download my album for free - I don't care!" he taunted. Surrounded by flashing lights, string orchestras, gospel choirs, four-piece rhythm sections and even rings of shooting flames, he proudly introduced songs from his new album, weaving them seamlessly into the old material rather then setting them up for uncomfortable comparisons.

Intensive Care, contrary to a wonderful but sadly untrue rumour, is not Robbie's experimental reggae album. Ghosts and Place to Crash, which were the first of the clutch of new songs he played, written with former '80s indie star Stephen Duffy, sounded a lot like the bitter-sweet anthems Robbie has always excelled at. But later, in Trouble and Spread Your Wings, you could begin to hear the melodies get more subtle and, as his voice lowered, he started to mine his own early career for gentler, more wistful reflections.

He seemed surprised himself at how loose he's become: "Throughout my whole career this is the most relaxed I've been." The night fast turned into a mutual appreciation fest.

"Ich liebe euch!" Robbie declared, and you could see why the adoring Berliners, unencumbered by ironic self-consciousness and still in love with the '80s, too, are the perfect match for him.

He finished boldly with Make Me Pure, a U2-like gospel belter in the making, and as he kissed the audience goodbye, he teased them with the tours still to come, the albums still to buy. "This is the future, baby," he promised.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_31422618
Reminder: RW om 23:00uur bij Papaul op Nederland 3
pi_31423718
begonnen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31425470
het was echt te gek
Robbie..... king of pop
pi_31425511
heb in een deuk gelegen.. was echt geweldig!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31425536
Jahzeker, hij was weer hardstikke goed
pi_31425658
Was écht leuk
pi_31426137
Gaat ie Inge neuqen?
pi_31426214
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 00:20 schreef trith het volgende:
Gaat ie Inge neuqen?
Ik heb het niet voor Robbie, want ik vind Inge best een scheve kop hebben eigenlijk.
  ESF Reporter vrijdag 14 oktober 2005 @ 07:41:57 #59
87554 Cee
Welluk?
pi_31429677
Ik heb ook helemaal dubbel gelegen! Die Ahold-tafel met die hamsters. Bad trip voor Robbie. Ik vond 't ook heel leuk dat ie z'n optreden met TT van twaalf jaar geleden nog herinnerde. Daar was ik zelf bij. Voel me oud!!
pi_31429694
En hoe Lonny de Rijst-Tafel werd afgezeken.
pi_31430307
En de bijzet-tafel
pi_31430334
Toch vraag ik me stiekem een beetje af of Robbie geen kasthomo is.
pi_31430435
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:02 schreef Toeps het volgende:
Toch vraag ik me stiekem een beetje af of Robbie geen kasthomo is.
so what, over een paar jaar heeftie alle vrouwen al gehad dat hij wel op mannen over moet stappen!
pi_31430490
Was ik de enige die een beetje plaatsvervangende schaamte voelde bij dat geneuzel met die tafeltjes?
pi_31430592
ik denk het.....
ze weten toch zelf ook wel dat ze voor lul gezet gaan worden
pi_31430795
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:13 schreef Cosworth het volgende:
Was ik de enige die een beetje plaatsvervangende schaamte voelde bij dat geneuzel met die tafeltjes?
I guess. Want ik vond het erg grappig!
pi_31431511
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:19 schreef linebear het volgende:
ze weten toch zelf ook wel dat ze voor lul gezet gaan worden
Dat bedoel ik ook niet. Robbie zat er maar zo'n beetje bij en het item draaide 50% van de tijd om die VIPS en het voor lul zetten er van (de helft kende ik niet, overigens), in plaats van om de artiest.

Wat kan mij het schelen dat ze een tafel met allemaal Rob's of Robbie's hebben.
pi_31431939
Damn, jammer dat ik dat gemist heb...
Straks maar even terugkijken op de vara-site
pi_31432128
Robbie over Sugar Lee Hooper .
pi_31433724
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 10:10 schreef Cosworth het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook niet. Robbie zat er maar zo'n beetje bij en het item draaide 50% van de tijd om die VIPS en het voor lul zetten er van (de helft kende ik niet, overigens), in plaats van om de artiest.

Wat kan mij het schelen dat ze een tafel met allemaal Rob's of Robbie's hebben.
Robbie vond het volgens mij anders erg vermakelijk. Is weer eens wat anders dan de standaard vragen: "Is dit je beste album tot nu toe?" "Ben je een andere weg ingeslagen?"
pi_31435471
pi_31445153
Vanaf maandag tot en met zondag kun je iedere dag 2 nieuwe nummers van het album 'intensive care' beluisteren op de site.

Echt vet!!!!

Maar waarom zouden ze dit doen, want zo wordt het downloaden wel heel makkelijk?
pi_31445520
Ach, hij is beroemd genoeg, hij verkoopt toch wel, en dat weet hij zelf ook denk ik.
pi_31446166
En het zullen wel fragmenten zijn denk ik. Net zoals dat van Make me pure..
pi_31461124
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:55 schreef JeroenV het volgende:
En het zullen wel fragmenten zijn denk ik. Net zoals dat van Make me pure..
Nee er staat: "every track in FULL".
pi_31461159
The Lineup:

Monday:: Ghosts & Tripping

Tuesday:: Make Me Pure & Spread Your Wings

Wednesday:: Advertising Space & Please Don't Die

Thursday:: Your Gay Friend & Sin Sin Sin

Friday:: Random Acts Of Kindness & Trouble With Me

Saturday & Sunday:: A Place To Crash & King Of Bloke And Bird
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31462180
pi_31468509
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:05 schreef JeroenV het volgende:
Valt me overigens mee dat hij nog niet op internet gelekt is. Gebeurt nogal vaak tegenwoordig, soms een paar maanden van te voren. Vooral bij zulke populaire artiesten/
idd ja
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_31506352
Nu dus ook Ghosts te beluisteren. Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden eerlijk gezegd.
pi_31506500
Ja handig... op welke zender kan ik nummers beluisteren??
pi_31507279
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:24 schreef jack4ya het volgende:
Ja handig... op welke zender kan ik nummers beluisteren??
http://www.whatsyourfuture.com/ en dan het laatste icoontje... dat is beloved, dan krijg je een pop-up en daar kan je ze luisteren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_31507400
en hoe is het nummer?
pi_31512895
Zit Ghosts nu net te luisteren ... mwoah, weet het nog niet eerlijk gezegd .
pi_31513273
Dat is mijn eerste reactie ook. Misschien dat het groeit.
pi_31513449
make me pure moest ik ook erg aan wennen en aan tripping ook eigenlijk, heb er vertrouwen in dat het helemaal goed komt

Net ff 3 keer Ghosts geluisterd, dat wordt zeker een toppertje,

[ Bericht 30% gewijzigd door erikh op 17-10-2005 17:44:03 ]
pi_31521674
Ik heb het hele album intussen al geluisterd en op de pc.

De CD is goed
Ik mag hier geloof ik geen links naar downloads zetten dus helaas..
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:10:14 #87
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31523450
Hm, geen slecht nummer, Ghost.
Maar moet wel erg wennen, net als bij tripping.
Erg benieuwd naar de rest
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_31525908
Ghosts

Paradiso herinneringen.
pi_31525998
ik vind Ghosts best wel een goed nummer.

Wat zou zijn volgende single eigenlijk zijn?
pi_31526170
Advertising Space oid.
pi_31527113
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:45 schreef -Jean- het volgende:
Ik heb het hele album intussen al geluisterd en op de pc.

De CD is goed
Ik mag hier geloof ik geen links naar downloads zetten dus helaas..
Welk nummer is het beste?
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:33:17 #92
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_31531921
quote:
[b]blaat
-Jean-

dat is mijn plaatje

ik ga zeker naar zijn concerten, vorige keer was ook echt vet, alleen toen zat op rij 24 ergens achteraan, nu wil ik zeker staan.

nieuwe liedjes klinken ook leuk, album zal mij beniewen. ik moest ook aan zijn vorige album ff wennen en nu vind ik die ook erg goed.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:44:25 #93
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_31532120
ik vond hem bij paul de leeuw echt grappig, hij volledig mee in de humor van paul. echt heel grappig

werd niet zo'n pulse of tv show interview. dat is zo standaard.
pi_31533399
Vind de CD eerlijk gezegd zwaar tegen vallen. Ghosts en Tripping zijn goede nummers, en Advertising Space en Make Me Pure ook nog wel, maar de rest doet me niets. Maar misschien moet ik de CD vaker horen
pi_31533491
Nieuwe nummer staat weer op de site: 'spread your wings'.
pi_31533876
Moet zeggen dat het live echt beter was. Dus, op naar dat concert vongend jaar.
pi_31533992
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:04 schreef Toeps het volgende:
Moet zeggen dat het live echt beter was. Dus, op naar dat concert vongend jaar.
In vond tripping live ook beter.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:13:29 #98
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_31534148
Ik ga m zo ff luisteren
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_31534423
Spread your wings valt me dan weer mee. Zit nu al in mijn hoofd.
pi_31535124
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 12:44 schreef AgeEll het volgende:
ik vond hem bij paul de leeuw echt grappig, hij volledig mee in de humor van paul. echt heel grappig

werd niet zo'n pulse of tv show interview. dat is zo standaard.
Inderdaad, de chemie tussen die 2 was echt fantastisch

Echt geweldige televisie was dat
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:07:05 #101
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31535533
Ik vind Tripping de nieuwe single van Robbie Williams steeds mooier worden. In het begin moest ik wennen Hij klinkt best leuk
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:15:30 #102
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_31535750
Your Gay Friend

en Make Me Pure, Advertising Space en Tripping natuurlijk
nu even de laatste 5 nummers nog luisteren
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:30:31 #103
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31536054
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:15 schreef Cybart het volgende:
Your Gay Friend
Your Gay Friend ?????????
No, Hij is geen Gay, hahaha.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:36:13 #104
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_31536167
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Your Gay Friend ?????????
No, Hij is geen Gay, hahaha.
maar wel een van de beste tracks op het album
A Place To Crash is ook goed trouwens
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:46:15 #105
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31536295
Ik hoor regelmatig Tripping op de radio, en één keer dat andere nummer van Robbie die hoorde ik bij Paul de Leeuw
pi_31536414
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:15 schreef Cybart het volgende:
Your Gay Friend

en Make Me Pure, Advertising Space en Tripping natuurlijk
nu even de laatste 5 nummers nog luisteren
zeg deel mij ook eens in de feestvreugde... ik kan het niet vinden!
please mail me op jack4ya@hotmail.com
pi_31536433
Robbie Williams - Intensive Care (2005) Music-Pop 82.21 M 13 Seeders:1602 Downloaders:1935

Een niet nader te noemen semi-legale website.
Ik mág trouwens, ik heb de cd in mijn bezit. Nou ja, bijna dan, ik heb hem gewonnen bij 538.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2005 15:54:28 ]
pi_31536567
okay.... ik snap al hoe
Even zoeken...
pi_31536937
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:53 schreef Toeps het volgende:
Robbie Williams - Intensive Care (2005) Music-Pop 82.21 M 13 Seeders:1602 Downloaders:1935

Een niet nader te noemen semi-legale website.
Ik mág trouwens, ik heb de cd in mijn bezit. Nou ja, bijna dan, ik heb hem gewonnen bij 538.
Hier ook al up and running, ik mag ook want heb de cd besteld bij cd-wow en het bedrag is al van mijn rekening afgeschreven!

Dat wordt dus toch nog een mooie rit van Haarlem naar Den Bosch en weer terug
pi_31536958
Ik ben ook bezig
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:51:47 #111
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31537531
Besteld bij Bol.com Robbie Williams,

[ Bericht 3% gewijzigd door Haaibaaike op 18-10-2005 16:58:57 ]
pi_31537953
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Besteld bij Bol.com Robbie Williams,
Haha hier ook , met bonus dvd
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:15:04 #113
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31538014
Bij Bol.com een bonus dvd !?
Nu heb ik gelezen bij Bol.com met bonus kost het 23.99
Dat heb ik niet gedaan ...Ik heb het nu voor 15.99.

[ Bericht 40% gewijzigd door Haaibaaike op 18-10-2005 17:31:32 ]
pi_31538825
En via cd-wow kost ie een stuk minder. Dus lekker in Engeland bestellen als je geld wil besparen
pi_31539486
Heb 'm zojuist ook besteld bij cd-wow. 14,99 + DVD en zonder verzendkosten .
pi_31542148
Zit hem nu te luisteren. Ben nu bij Your gay friend. Valt me wel mee hoor. Een paar nummers zullen wennen zijn, maar er zitten weer erg goede tussen.
Eindoordeel:

Goed album, al zijn sommige nummers wel wennen. Is goed te horen dat ie naar de oudere muziekstijlen teruggaat.

Beste nummers:
Make me pure
Your gay friend
A place to crash

[ Bericht 43% gewijzigd door JeroenV op 18-10-2005 20:30:07 ]
pi_31543927
Lekkere cd, voor zover ik 'm nu beluisterd heb. Wel wat weinig variatie, maar misschien moet dat nog groeien. Mijn favorieten op dit moment:

- Spread your wings
- Tripping
- A place to crash
- Your gay friend
- The trouble with me

Maar wat ik zeg, het moet nog groeien denk ik. Escapology was een stuk steviger .
pi_31545066
Ik vind juist vaak de rustigere nummers goed. Dus dat laatst vind ik juist alleen maar positief. Al had 1 iets harder nummer wel gemogen.
pi_31545235
Volkomen Kut heeft weer iets gevonden:
http://vkmag.com/index.php/weblog/pssst_intensive_care_uitgelekt/

Ik mag denk ik niet zeggen dat het om 224 Kpbs versies gaat... en ook niet dat de bestandjes eindigen met het cijfer 3. Anyway, kwaliteit is prima.
Don't hurry, be crappy!
pi_31549267
De goede nummers vind ik net de nummers die niet genoemd worden:
- Ghosts
- Advertising space
- King of bloke & bird
en natuurlijk: place to crash & tripping

Dit blijkt toch dat er voor iedereen wat wils op het album staat.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 00:04:26 #121
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31549476
Ik ben benieuwd hoe het album klinkt.
Ik heb vanmiddag ook zijn nieuwste album bestelt.
pi_31549552
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het album klinkt.
Ik heb vanmiddag ook zijn nieuwste album bestelt.
Het is echt weer kei goed. Je moet er op het begin wel aan wennen (althans ik wel).
Maar er staan zeker hele goede nummers op.
Het is gewoon een relaxter album dan escaplogy. Dat was iets ruiger. Dit is rustiger, maar goed
  woensdag 19 oktober 2005 @ 00:14:22 #123
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31549652
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 00:09 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Het is echt weer kei goed. Je moet er op het begin wel aan wennen (althans ik wel).
Maar er staan zeker hele goede nummers op.
Het is gewoon een relaxter album dan escaplogy. Dat was iets ruiger. Dit is rustiger, maar goed
Dat vind ik ook niet erg een rustiger nummer erbij. Ik houdt ook van drukke nummers.
Dat vorige album van escaplogy die heb ik niet.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 00:32:19 #124
69339 Byfus
make my day
pi_31549924
' Please dont die ' vind ik erg goed...
' Make me pure ' ook...
' A Place to Crash ' ook !

Maar ' Your gay friend ' vind ik niet super daarentegen
de enige echte
pi_31556007
Wennen. Dat is mijn eerste reactie. Heb niet gelijk iets van wow, lekker album. Maar het klinkt wel goed en leuk.

Met vaker luisteren, zal die alleen maar beter worden.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 11:59:14 #126
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31556449
Album Robbie Williams uitgelekt op internet
quote:
AMSTERDAM - Nog voor de officiële release is het nieuwe Robbie Williams-album 'Intensive Care' al uitgelekt op internet. Hoewel het album pas op 24 oktober in de winkel verkrijgbaar is, zijn de nummers van het album al illegaal te downloaden op diverse sites.

In augustus werd bekend dat de nieuwste nummers van 'Intensive Care' via de mobiele telefoon te beluisteren zijn en twee dagen later pas op cd. De populaire Britse zanger sloot hiervoor een contract af met T-Mobile en zijn platenmaatschappij EMI.

'Intensive Care' is het vijfde studioalbum van Robbie Williams. Het album werd de afgelopen twee jaar opgenomen in Los Angeles, de stad waar de Britse zanger het grootste gedeelte van zijn tijd woont en leeft. 'Intensive care' is de opvolger van de succesvolle plaat 'Escapology' uit 2002. Begin deze maand presenteerde Williams 'Intensive Care' aan het publiek via een exclusieve cd presentatie in Berlijn
NU.nl
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:48:46 #127
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31557258
Bol.com is retetraag met afleveren, ik had voor de zomer de dvd besteld van de Albert Hall, was de enige die ik nog niet had, en kreeg m pas begin september binnen, echt asociaal gewoon.
Terwijl er stond toen ik m bestelde dat ie voorraadig was.
Maar goed, ga de cd nu wel weer daar bestellen denk ik
  woensdag 19 oktober 2005 @ 12:58:01 #128
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31557418
Stiekem toch besteld bij CD-Wow
pi_31557636
Ik heb 'm al gedownl... eh... 'binnen' en het klinkt goed.
pi_31558385
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 11:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Album Robbie Williams uitgelekt op internet
[..]

NU.nl
I love it!
Hij staat continu op, en hij wordt beter en beter!

En hoezo, illegaal? Iets downloaden wat je al (gewonnen) hebt, is niet illegaal. Het uploaden misschien, maar het downen niet.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:59:47 #131
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31558541
Ik heb hem besteld Moet weer wachten tot dat ik hem thuis krijgt gestuurd
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:05:12 #132
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31558672
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 12:48 schreef superhaagie het volgende:
Bol.com is retetraag met afleveren,
Die ervaring heb ik nooit gehad bij Bol.com
Ik kreeg gisteren al een bevestiging van Bol.com

Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de
gegevens met betrekking tot uw bestelling.

Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 15.99 EUR 15.99 Intensive Care Verschijnt 24.10.2005

Dus je kan nou de cd niet thuis verwachten bij Bol.com.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:16:32 #133
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31558939
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Die ervaring heb ik nooit gehad bij Bol.com
Ik kreeg gisteren al een bevestiging van Bol.com

Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de
gegevens met betrekking tot uw bestelling.

Ja ok, ik kreeg ook snel een bevestiging, maar de aflevering niet

Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 15.99 EUR 15.99 Intensive Care Verschijnt 24.10.2005

Dus je kan nou de cd niet thuis verwachten bij Bol.com.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:21:42 #134
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31559060
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:16 schreef superhaagie het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet hij ligt pas 24 oktober in de winkels.
Dus heeft Bol.com ook niet binnen hé'
Paar weken geleden heb ik daar ook iets besteld en 2 dagen later kreeg ik de dvd al thuis.
pi_31559540
Tripping staat btw op 1 in de top 40
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:59:05 #136
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31559800
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:21 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet hij ligt pas 24 oktober in de winkels.
Dus heeft Bol.com ook niet binnen hé'
Paar weken geleden heb ik daar ook iets besteld en 2 dagen later kreeg ik de dvd al thuis.
Ja duh, maar Albert hall is al minimaal 2 jaar uit ofzo, vreemd dan dat als ie voorraadig is dat ik m dan pas na 3 maanden binnen heb na mijn bestelling...
Maar goed maakt niet uit, hen m nu.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:00:55 #137
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31559837
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:45 schreef PV het volgende:
Geweldig zeg !
pi_31559874
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:45 schreef PV het volgende:
En terecht. Het is een nummer dat steeds beter wordt. In tegenstelling tot de vorige nummer 1 'het land van'. Dat werd namelijk steeds vervelender om aan te horen.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:09:11 #139
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31559976
Spread your wings is trouwens zooooooooooooo goed
pi_31560001
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:09 schreef superhaagie het volgende:
Spread your wings is trouwens zooooooooooooo goed
Het begin klinkt alleen net als de fuckin' Dire Straits.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:31:10 #141
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31560388
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dire Straits?
Weleens Dire Straits geluisterd dan? :s
Vind het er echt niet op lijken...
pi_31561689
Is tripping nu de 1e nummer 1 hit van Robbie in nederland?
pi_31562212
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 16:57 schreef erikh het volgende:
Is tripping nu de 1e nummer 1 hit van Robbie in nederland?
Angels en Feel niet?
pi_31562770
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 17:28 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Angels en Feel niet?
Feel was z'n eerste en dit is z'n tweede.
Angels heeft de top 10 niet eens gehaald.

Overzichtje
(getal na de titel is het aantal weken, en het getal daarna is de hoogste positie) .

ARTIEST TITEL WKN HBP DATUM
ROBBIE WILLIAMS Freedom 4 10 17-08-1996
ROBBIE WILLIAMS Old Before I Die 2 32 10-05-1997
ROBBIE WILLIAMS Angels 14 14 10-01-1998
ROBBIE WILLIAMS Millennium 5 29 26-09-1998
ROBBIE WILLIAMS She's The One 7 29 20-11-1999
ROBBIE WILLIAMS Rock Dj 13 6 29-07-2000
ROBBIE WILLIAMS & KYLIE MINOGUE Kids 6 11 04-11-2000
ROBBIE WILLIAMS Supreme 11 8 13-01-2001
ROBBIE WILLIAMS Let Love Be Your Energy 5 21 21-04-2001
ROBBIE WILLIAMS Eternity/the Road To Mandalay 13 17 04-08-2001
ROBBIE WILLIAMS & NICOLE KIDMAN Somethin' Stupid 11 9 22-12-2001
ROBBIE WILLIAMS Feel 20 1 14-12-2002
ROBBIE WILLIAMS Come Undone 15 8 12-04-2003
ROBBIE WILLIAMS Something Beautiful 12 8 26-07-2003
ROBBIE WILLIAMS Sexed Up 12 12 15-11-2003
ROBBIE WILLIAMS Radio 6 9 09-10-2004
ROBBIE WILLIAMS Misunderstood 8 8 25-12-2004
ROBBIE WILLIAMS Trippin' 3 1 08-10-2005
pi_31563105
Ik snap eigenlijk niet waarom 'Random acts of kindness' op het album staat, want dat is wel een duidelijk f*cknummer!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:42:41 #146
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_31563545
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom 'Random acts of kindness' op het album staat, want dat is wel een duidelijk f*cknummer!
Je moet oko niet verwachten als er 16 nummers op een album staan dat ze allemaal in jouw oren even goed klinken.
Ik vind er ook een paar tussen zitten dat ik denk van... hmm nee
Bij escapollogy had ik dat helemaal niet eigenlijk, daarop zijn ze allemaal vet
pi_31563687
Twee keer geluisterd, zit tot nu toch niet echt nummer tussen dat er echt uitspringt.
pi_31564085
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef Toeps het volgende:

[..]

Hmmmm... Enigsinds kan ik me hierin vinden... Ik weet alleen niet welk nummer je zal bedoelen... Help me further
pi_31564110
Hmmm misschien Lady Writer?
pi_31565645
ik vind Advertising Space erg mooi
pi_31565711
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:42 schreef superhaagie het volgende:

[..]

Bij escapollogy had ik dat helemaal niet eigenlijk, daarop zijn ze allemaal vet
Ik vind dit juist een degelijk album, met een paar goede, maar niet echt 1 waarvan ik denk 'dat is echt niks'.
Escapology vind ik wel een paar mindere nummers hebben.

Wat vinden jullie het beste album wat hij gemaakt heeft?
pi_31565879
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:41 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ik vind dit juist een degelijk album, met een paar goede, maar niet echt 1 waarvan ik denk 'dat is echt niks'.
Escapology vind ik wel een paar mindere nummers hebben.

Wat vinden jullie het beste album wat hij gemaakt heeft?
I've been expecting you en Escapology
pi_31566010
The Ego has Landed, I've been expecting you, Escapology en Intensive Care
pi_31566109
Oh ja, hoe zit dat nou met Ego has landed? Op bol.com zie ik hem er niet tussen staan, en als ik naar de tracklist kijk die ik op internet zie lijkt dat een mengelmoes van andere cd's. Maar ik ben wel benieuwd hoe dat zit, toen volgde ik het nog niet zo.

Escapology vind ik wel minder eigenlijk. Een paar erg goede nummers, maar ook een paar die ik niet leuk vind. I've been expecting you en Sing when you're winning vind ik denk het beste.
pi_31566412
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:05 schreef JeroenV het volgende:
Oh ja, hoe zit dat nou met Ego has landed? Op bol.com zie ik hem er niet tussen staan, en als ik naar de tracklist kijk die ik op internet zie lijkt dat een mengelmoes van andere cd's. Maar ik ben wel benieuwd hoe dat zit, toen volgde ik het nog niet zo.

Escapology vind ik wel minder eigenlijk. Een paar erg goede nummers, maar ook een paar die ik niet leuk vind. I've been expecting you en Sing when you're winning vind ik denk het beste.
The ego has landed was officieel alleen een Amerikaanse uitgave. Daarop staat een selectie van nummers van de eerste twee albums. Maar hij is nu ook gewoon in Nederland te krijgen (al tijden ).
pi_31568516
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:20 schreef mark_03 het volgende:

[..]

The ego has landed was officieel alleen een Amerikaanse uitgave. Daarop staat een selectie van nummers van de eerste twee albums. Maar hij is nu ook gewoon in Nederland te krijgen (al tijden ).
5 euri in de koopjesbak.
pi_31568605
Ik vind Life Thru a Lens ook erg oké trouwens. Clean, South of the Border...
pi_31577978
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 22:59 schreef Toeps het volgende:

[..]

5 euri in de koopjesbak.
Waar?
pi_31579981
Na een paar keer luisteren vind ik hem steeds beter.
Your gay friend is geniaal.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:14:07 #160
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 15:25:23 #161
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31581229
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik moet een week wachten voor ik hem heb
Duh, dat moet iedereen
pi_31584579
Zit hem nu te luisteren en moet zeggen hij valt echt niet tegen is een goed album goede popmuziek, nee van wat ze eerst allemaal riepen is niks van waar, kan nog niet echt zeggen van welk nummer eruit springt maar moet zeggen dat ghosts en spread your wings niet slecht klinken
pi_31585234
Ik vind Ghosts best wel iets weghebben van Queen eigenlijk.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 19:35:18 #165
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31585624
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 15:33 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Duh, dat moet iedereen
Zo blond ben ik niet
pi_31585689
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Zo blond ben ik niet
Dat heeft niks met haarkleur te maken maar met hersenen! DUHHH!!!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:35:55 #167
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31602292
Robbie Williams heb ik thuis sinds 2 minuten
Dus Bol.com is snel
pi_31602327
Is ie er al?

Ik kreeg vanochtend het mailtje dat ie verstuurd was, dat zou echt super zijn zeg, 3 dagen voor de officiele release de officiele cd al
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:44:17 #169
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31602464
Ja, echt, ik heb hem binnen !
En ben nu aan het luisteren...Wel rustige liedjes staan erop
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:45:55 #170
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31602493
Ik kreeg gisteren een mailtje..dat ie was verstuurd.
Dan zal jij morgen krijgen !
pi_31603204
Ik vind het eigenlijk een dikke tegenvaller die cd, ik vond Escapology vele malen beter. Maar ja misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_31603763
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 13:21 schreef MrMoon het volgende:
Ik vind het eigenlijk een dikke tegenvaller die cd, ik vond Escapology vele malen beter. Maar ja misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog
Toen ik hem voor het eerst hoorde vond ik dat ook, maar nu vind ik deze cd eigenlijk
beter dan Escapology.
pi_31604262
Hoe meer ik hem luister, hoe beter en leuker ik hem vind.

Puik album
pi_31604434
Ik vind hem nu ook zeker beter dan Escapology..
pi_31607026
Robbie Williams! Hij was zo vet in Pauls parenshow

Leuke CD ook

xxxjes Maarten.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_31608071
Ik had vanmorgen mail van bol.com en jawel hij lag net op de deurmat! Bol is 99 van de 100 keer altijd snel met relases!
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:24:03 #177
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31609205
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:30 schreef Sonja27 het volgende:
Ik had vanmorgen mail van bol.com en jawel hij lag net op de deurmat! Bol is 99 van de 100 keer altijd snel met relases!
Inderdaad, ik ben ook tevreden met Bol.com !
Ik had het ook vanmiddag thuis en woensdag jl besteld
pi_31614272
Ik heb hem vanmiddag bij FRS gekocht.
----
  ESF Reporter vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:03:51 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_31615531
Ik zit te wachten op m'n bestelling van cdwow, maar heb 't album al wel een keer gehoord. Vind 't niet de beste die hij heeft uitgebracht, maar ik moet nog wat wennen aan de liedjes, ze een paar keer meer horen denk ik. 'Sin sin sin' is samen met 'Trippin' en 'Make me pure' m'n favoriete nummer, verder zijn de liedjes niet catchy genoeg om ze meteen nog een keer te willen luisteren. Hopelijk draait dat nog bij nadat ik de cd een paar keer meer heb gehoord!
'I've been expecting you' is tot dusver nog het beste album van Robbie, naar mijn mening.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:59:56 #180
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31617320
Yeps, Tripping en 'Make me pure' vind ik ook tot nou tot het beste !!
Ik draai de 'cd' morgen weer !
pi_31623567
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:03 schreef Cee het volgende:
Ik zit te wachten op m'n bestelling van cdwow, maar heb 't album al wel een keer gehoord. Vind 't niet de beste die hij heeft uitgebracht, maar ik moet nog wat wennen aan de liedjes, ze een paar keer meer horen denk ik. 'Sin sin sin' is samen met 'Trippin' en 'Make me pure' m'n favoriete nummer, verder zijn de liedjes niet catchy genoeg om ze meteen nog een keer te willen luisteren. Hopelijk draait dat nog bij nadat ik de cd een paar keer meer heb gehoord!
'I've been expecting you' is tot dusver nog het beste album van Robbie, naar mijn mening.
Ik vind 'Sin Sin Sin' maar een k*tnummer eerlijk gezegd.
pi_31624580
Sin sin sin moet je echt ff aan wennen ja

Maar spread your wings, Please Don't die en the trouble with me vind ik ook heerlijke nummers
pi_31624690
vind zelf advertising space zooooooooo mooi
wat staat er eigenlijk op de dvd !??
pi_31624843
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:38 schreef erikh het volgende:

Maar spread your wings, Please Don't die en the trouble with me vind ik ook heerlijke nummers
Vind ik ook.

En King of Bloke and Bird is ook echt geweldig.
pi_31625161
Oja, en Ghosts ook een vet nummer (met Queen invloeden vind ik).
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:13:38 #186
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31625286
Dat hoor ik nu Ghosts
Ik vind niks op Queen lijken !
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:15:48 #187
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31625330
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:38 schreef erikh het volgende:

Heb je de cd al thuis
pi_31628720
Sin sin sin en Advertising space zijn mijn favorieten! Oh en make me pure natuurlijk!
pi_31628756
Raar eigenlijk dat niemand 'Tripping' als favoriet nummer kiest, terwijl het toch op 1 staat in de top 40.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:57:05 #190
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31628958
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:49 schreef partyyboyy het volgende:
Raar eigenlijk dat niemand 'Tripping' als favoriet nummer kiest, terwijl het toch op 1 staat in de top 40.
Jawel hoor Tripping en ''make Me Pure''
pi_31629050
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:57 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jawel hoor Tripping en ''make Me Pure''
Jujjjj
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:09:12 #192
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31630644
Tripping is het enige nummer op het album dat geen Skyradio-gehalte heeft (terwijl -ie daar wel wordt gedraaid ) Niks negatiefs verder, gewoon erg rustig (relaxed) album.

Mijn favo's op dit moment:
- Sin sin sin
- Tripping
- A place to crash
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:02:54 #194
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31630733
Tripping word veel gedraaid op radio2 !!
Het is idd een rustige album.
pi_31630755
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Tripping word veel gedraaid op radio2 !!
En bij mij in de kamer
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:05:33 #196
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31630804
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:03 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

En bij mij in de kamer
Me Too
pi_31630854
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:05 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Me Too
Dat is alweer een:

Jujjj

waard.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:09:29 #198
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31631002
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 17:09 schreef Haaibaaike het volgende:
wat bedoelje ?
Dat je dit topic verpest met nikszeggende posts .
pi_31633983
Zooo..heb 'm vandaag ook effe gehaald bij de Mediamarkt. Tientje maar! En die met Bonus-DVD is 17,99 geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')