Zou me echt wel vet lijken!! maar nog niks van gehoord!quote:Op maandag 5 september 2005 16:03 schreef linebear het volgende:
dat concert in Berlijn zou toch ook tegelijkertijd te zien zijn in de europese bioscopen ?!? heeft iemand daar al wat van gehoord....
Het is gewoon echt weer heel anders dan de rest! Dat is zo geweldig aan hem, dat hij zoveel verschillende soorten nummers heeft gemaakt.quote:Op maandag 5 september 2005 18:04 schreef linebear het volgende:
klinkt niet slecht.... maar dat ie zijn stem zo veranderd... kwee nie hoor
Maar ben benieuwd naar het album
Ik heb het nu een paar keer geluisterd en ik vind het wel steeds iets beter, maar het nummer is te vrouwelijk.quote:Op maandag 5 september 2005 18:23 schreef linebear het volgende:
dat is zeker waarmaar of ik het mooi vind weet ik nog niet goed
ik snap wat je bedoelt, maar ik vind dit echt niet te vergelijken met UB40!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:12 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind het maar niks, beetje het soort plastic popreggae waarin ook UB40 of Inner Circle grossieren.
Oh nee dat vind ik ook wel lekker klinken eigelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef JeroenV het volgende:
Leuk nummer, maar jammer van dat hoge refrein...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |