maar wel een van de beste tracks op het albumquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Your Gay Friend ?????????
No, Hij is geen Gay, hahaha.
zeg deel mij ook eens in de feestvreugde... ik kan het niet vinden!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:15 schreef Cybart het volgende:Your Gay Friend
en Make Me Pure, Advertising Space en Tripping natuurlijk
nu even de laatste 5 nummers nog luisteren
Hier ook al up and running, ik mag ook want heb de cd besteld bij cd-wow en het bedrag is al van mijn rekening afgeschreven!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:53 schreef Toeps het volgende:
Robbie Williams - Intensive Care (2005) Music-Pop 82.21 M 13 Seeders:1602 Downloaders:1935
Een niet nader te noemen semi-legale website.
Ik mág trouwens, ik heb de cd in mijn bezit. Nou ja, bijna dan, ik heb hem gewonnen bij 538.
Haha hier ook , met bonus dvdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Besteld bij Bol.comRobbie Williams,
Het is echt weer kei goed. Je moet er op het begin wel aan wennen (althans ik wel).quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het album klinkt.
Ik heb vanmiddag ook zijn nieuwste album bestelt.
Dat vind ik ook niet erg een rustiger nummer erbij.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Het is echt weer kei goed. Je moet er op het begin wel aan wennen (althans ik wel).
Maar er staan zeker hele goede nummers op.
Het is gewoon een relaxter album dan escaplogy. Dat was iets ruiger. Dit is rustiger, maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |