maar wel een van de beste tracks op het albumquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Your Gay Friend ?????????
No, Hij is geen Gay, hahaha.
zeg deel mij ook eens in de feestvreugde... ik kan het niet vinden!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:15 schreef Cybart het volgende:Your Gay Friend
en Make Me Pure, Advertising Space en Tripping natuurlijk
nu even de laatste 5 nummers nog luisteren
Hier ook al up and running, ik mag ook want heb de cd besteld bij cd-wow en het bedrag is al van mijn rekening afgeschreven!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:53 schreef Toeps het volgende:
Robbie Williams - Intensive Care (2005) Music-Pop 82.21 M 13 Seeders:1602 Downloaders:1935
Een niet nader te noemen semi-legale website.
Ik mág trouwens, ik heb de cd in mijn bezit. Nou ja, bijna dan, ik heb hem gewonnen bij 538.
Haha hier ook , met bonus dvdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Besteld bij Bol.comRobbie Williams,
Het is echt weer kei goed. Je moet er op het begin wel aan wennen (althans ik wel).quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het album klinkt.
Ik heb vanmiddag ook zijn nieuwste album bestelt.
Dat vind ik ook niet erg een rustiger nummer erbij.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Het is echt weer kei goed. Je moet er op het begin wel aan wennen (althans ik wel).
Maar er staan zeker hele goede nummers op.
Het is gewoon een relaxter album dan escaplogy. Dat was iets ruiger. Dit is rustiger, maar goed
NU.nlquote:AMSTERDAM - Nog voor de officiële release is het nieuwe Robbie Williams-album 'Intensive Care' al uitgelekt op internet. Hoewel het album pas op 24 oktober in de winkel verkrijgbaar is, zijn de nummers van het album al illegaal te downloaden op diverse sites.
In augustus werd bekend dat de nieuwste nummers van 'Intensive Care' via de mobiele telefoon te beluisteren zijn en twee dagen later pas op cd. De populaire Britse zanger sloot hiervoor een contract af met T-Mobile en zijn platenmaatschappij EMI.
'Intensive Care' is het vijfde studioalbum van Robbie Williams. Het album werd de afgelopen twee jaar opgenomen in Los Angeles, de stad waar de Britse zanger het grootste gedeelte van zijn tijd woont en leeft. 'Intensive care' is de opvolger van de succesvolle plaat 'Escapology' uit 2002. Begin deze maand presenteerde Williams 'Intensive Care' aan het publiek via een exclusieve cd presentatie in Berlijn
I love it!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Album Robbie Williams uitgelekt op internet
[..]
NU.nl
Die ervaring heb ik nooit gehad bij Bol.comquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:48 schreef superhaagie het volgende:
Bol.com is retetraag met afleveren,
Ja ok, ik kreeg ook snel een bevestiging, maar de aflevering nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik nooit gehad bij Bol.com![]()
Ik kreeg gisteren al een bevestiging van Bol.com
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de
gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Ja ok, ik kreeg ook snel een bevestiging, maar de aflevering niet
Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 15.99 EUR 15.99 Intensive Care Verschijnt 24.10.2005
Dus je kan nou de cd niet thuis verwachten bij Bol.com.
Nee, natuurlijk niet hij ligt pas 24 oktober in de winkels.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:16 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ja ok, ik kreeg ook snel een bevestiging, maar de aflevering niet
Ja duh, maar Albert hall is al minimaal 2 jaar uit ofzo, vreemd dan dat als ie voorraadig is dat ik m dan pas na 3 maanden binnen heb na mijn bestelling...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet hij ligt pas 24 oktober in de winkels.
Dus heeft Bol.com ook niet binnen hé'
Paar weken geleden heb ik daar ook iets besteld en 2 dagen later kreeg ik de dvd al thuis.![]()
En terecht. Het is een nummer dat steeds beter wordt. In tegenstelling tot de vorige nummer 1 'het land van'. Dat werd namelijk steeds vervelender om aan te horen.quote:
Het begin klinkt alleen net als de fuckin' Dire Straits.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:09 schreef superhaagie het volgende:
Spread your wings is trouwens zooooooooooooo goed
Dire Straits?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Het begin klinkt alleen net als de fuckin' Dire Straits.
Angels en Feel niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:57 schreef erikh het volgende:
Is tripping nu de 1e nummer 1 hit van Robbie in nederland?
Feel was z'n eerste en dit is z'n tweede.quote:
Je moet oko niet verwachten als er 16 nummers op een album staan dat ze allemaal in jouw oren even goed klinken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:20 schreef partyyboyy het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom 'Random acts of kindness' op het album staat, want dat is wel een duidelijk f*cknummer!
Hmmmm... Enigsinds kan ik me hierin vinden... Ik weet alleen niet welk nummer je zal bedoelen... Help me furtherquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Het begin klinkt alleen net als de fuckin' Dire Straits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |