quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:49 schreef Knoekie het volgende:
Ik vind het jammer dat Duitsland meedoet.
T&T staat 4de met nog 1 wedstrijd te spelen. Als ze dat vasthouden doen ze nog mee aan de play-offs.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef i-spy24 het volgende:
Hey!...hoe zit het nou met Leon Beenhakker en zijn Trinidad en Tobacco ?
Zijn zij al uitgeschakelt of hebben ze nog kans of ......
Als Don Leon er ook bij is hebben we een aardige contigent nederlandse coaches
volgend jaar zomer in Duitsland.
Nederland = Marco van Basten
Australie = Guus Hiddink
Zuid-Korea= Dick Advocaat
Trinidad&T= Leon Beenhakker
Shevchenko verdiende ooit wel eens een WK.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:32 schreef mitt het volgende:
gaat om je eigen mening Boez.
persoonlijk vind ik Oekraine en Polen niks. Heb ik niks mee.
Wat is er met Ecuador dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:27 schreef methodmich het volgende: Ecuador vind ik eigenlijk wel jammer, want die hebben een voordeel in de kwalificatie en zijn niet echt sterker dan pakweg Colombia, Chili of Uruguay.
Ja.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Als Tsjechie wint van Finland, zijn zij dan ook door eigenlijk?
?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Ecuador vind ik eigenlijk wel jammer, want die hebben een voordeel in de kwalificatie
Als ze bij NL in de poule komen vind ik het goedquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:57 schreef Sloggi het volgende:
De meeste Aziatische landen hoeven voor mij trouwens niet. Van landen als Iran, Saoudi-Arabië en Bahrein word ik niet bepaald warm
Colombia kan nog vijfde worden net als Chili en Uruquay dacht ik en daardopor tegen Australië in de play off. Of heb ik het fout ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:32 schreef tha_dark het volgende:
Ik hoop dat Spanje meedoet![]()
Na Nederland is Spanje mijn favoriete elftal, en ik vind het wel jammer dat Colombia niet mee doet.
Ow, als dat waar is heb ik er even naast gekeken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Colombia kan nog vijfde worden net als Chili en Uruquay dacht ik en daardopor tegen Australië in de play off. Of heb ik het fout ?
Voor Kameroen vind ik de wijze waarop ze zijn uitgeschakeld vooral jammer. Ik geloof niet dat er momenteel een Afrikaans land is (welke dan ook) die kans heeft op de wereldtitel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:07 schreef Barnet_Bee het volgende:
Leuk al die nieuwe Afrikaanse landen, alleen de uitschakeling van Kameroen vind ik jammer. Dat is imo het enige Afrikaanse land wat echte potten had kunnen breken op het WK en misschien wel de Europees/Latijns-Amerikaanse hegemonie kunnen doorbreken. In Zuid-Amerika had ik graag Colombia en Uruguay willen zien ipv Paraguay en Ecuador. In Europa zou ik graag zien dat Spanje het niet gaat redden.
Nee hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:13 schreef pfaf het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier die Australie liever niet op het WK ziet?
Ja, Roemenië staat nu 1 punt voor op Tsjechië, maar die zijn al uitgespeeld, dus als Tsjechië wint zijn ze door. Als ze gelijk spelen is Roemenië door geloof ik op basis van onderling resultaat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Als Tsjechie wint van Finland, zijn zij dan ook door eigenlijk?
Het is geen kwestie van liever niet. Ik snap gewoon niet wat ze er wél moeten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:13 schreef pfaf het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier die Australie liever niet op het WK ziet?
Woei, maar dan hoop ik toch dat Tsjechië doorgaat hoor. Het is gewoon een sterke ploeg die hoort op het WK.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja, Roemenië staat nu 1 punt voor op Tsjechië, maar die zijn al uitgespeeld, dus als Tsjechië wint zijn ze door. Als ze gelijk spelen is Roemenië door geloof ik op basis van onderling resultaat.
onderling resultaat is idd in het voordeel van Roemenie (2-0 thuis, 1-0 verlies in Tsjechie)quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja, Roemenië staat nu 1 punt voor op Tsjechië, maar die zijn al uitgespeeld, dus als Tsjechië wint zijn ze door. Als ze gelijk spelen is Roemenië door geloof ik op basis van onderling resultaat.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben niet blij met NL als WK deelnemer
Grapjasquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
Ik ben niet blij met NL als WK deelnemer
Senegal kwam toch ook erg verrassend heel erg ver in 2002. Een land moet in een toernooi groeien en wat geluk hebben. Ivoorkust is echt geen slecht voetballand en ze waren al een aantal jaren dichtbij kwalificatie (in '94 nipt uitgeschakeld door Nigeria). Het oranje van Afrika hoort echt wel thuis op het WK.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:43 schreef MaxPower het volgende:
De Afrikaanse landen gaan ook dit WK weer ten onder. Er is geen enkel team wat een fatsoenlijke verdediging op de been kan brengen. Het Afrikaanse continent is verder dan ooit verwijderd van een eventuele wereldkampioen. Nigeria was er een paar jaar geleden dichtbij, maar door wanbeleid bij de Nigeriaanse bond kan men daar weer op nul beginnen.
Dat 1 van de 3 landen Bahrein, Oezbekistan of T&T naar het WK gaat is natuurlijk een schande. Alledrie niks te zoeken op dat niveau. Overigens genant, je kan net zo goed meteen een ticket aan Mexico en de VS geven, wat een beschamende kwalificatiepoule, zo makkelijk.
Ik denk idd dat zelfs de Engelsen en Duitsers nog een puntje kunnen zuigen aan dat tuig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:17 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het jammer dat Senegal er niet bij is en mooi dat de Marokkanen het niet gehaald hebben.
Het enige leuke aan Marokko op het wk had Nederland - Marokko geweest met gigantische rellen. Op dit gebied valt er overigens wel heel wat van de Polen te verwachten. Die gasten zijn helemaal gestoord.
Nou, ik zie Turkije graag voetballen, hoor. En dan mogen ze van mij ook best toeteren en feesten. Feestende Turken zijn leuk!quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:27 schreef DrMarten het volgende:
Het ziet er voor de Turken ook niet heel gunstig uit, of zijn die al definitief uitgeschakeld?
Geen toeterende Turken en geen toeterende Marokkanen in de straten, mooi rustig
Woensdag winnen, en dan plaatsen ze zich sowieso voor de playoff dacht ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:27 schreef DrMarten het volgende:
Het ziet er voor de Turken ook niet heel gunstig uit, of zijn die al definitief uitgeschakeld?
Beter dan Marokkanen in ieder gevalquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, ik zie Turkije graag voetballen, hoor. En dan mogen ze van mij ook best toeteren en feesten. Feestende Turken zijn leuk!
Spelen op grote hoogte thuis, is de rest niet aan gewend.quote:
3000 Meter hoogte om het even te verduidelijken (La Paz), zit je dus direct met een hele andere samenstelling van de lucht (zuurstof)quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Spelen op grote hoogte thuis, is de rest niet aan gewend.
Dat doet Peru ook.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
3000 Meter hoogte om het even te verduidelijken (La Paz), zit je dus direct met een hele andere samenstelling van de lucht (zuurstof)
Je hebt gelijk, ben er met m'n hoofd niet bijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:53 schreef twi het volgende:
Jongens, La Paz ligt in Bolivia toch, of vergis ik me nou?
Kijk, hier moeten we weer heel veel zuipen om ladder te wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:06 schreef twi het volgende:
Ach, wij spelen hier in Nederland onder zeeniveau, daar hoor je anderen ook niet over klagen
Quitto ligt ook hoger dan de meeste andere steden en dat is een voordeel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ben er met m'n hoofd niet bij
Het is Quito.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Quitto ligt ook hoger dan de meeste andere steden en dat is een voordeel.
ben je de Nederlandse rellen vergeten ??quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:17 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het jammer dat Senegal er niet bij is en mooi dat de Marokkanen het niet gehaald hebben.
Het enige leuke aan Marokko op het wk had Nederland - Marokko geweest met gigantische rellen. Op dit gebied valt er overigens wel heel wat van de Polen te verwachten. Die gasten zijn helemaal gestoord.
Dat zou mooi zijn zeg, tegen het Korea van Advocaat (dé wissel wordt dan Park eruit en Song erin bij een 2-1 achterstand waarschijnlijk, waardoor we nog met 3-2 winnen)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:34 schreef twi het volgende:
Een poule met Nederland, Zuid Korea, Trinidad en Australie zal wel niet tot de mogelijkheden behoren qua regelgeving?
Het is algemeen bekend dat supporters van Oranje zich prima gedragen. Het gerel begint pas bij clubwedstrijden.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:27 schreef spurs het volgende:
Is toch geweldig dat Polen zich heeft gekwalificeerd voor het WK 2006! Wordt een gezellige boel daar in Duitsland met de Nederlandse, Engelse en Poolse fans......
Jaaa tussen Duitsers en Nederlanders gaat het ook altijd goed.......EK '88 ook, vraag maar even na aan mensen die in Hamburg zijn geweest of in '92 in Zweden tussen Nederlanders en Duitsers....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat supporters van Oranje zich prima gedragen. Het gerel begint pas bij clubwedstrijden.
En de andere drie zorgen voor genoeg chaos voor jaren napraten gok ik
Hammmm, dat zijn allemaal dingen in de buurt (zoals WK nu dus ook). Het is te bereizen voor het tuig. Want het WK 1994 en verder is altijd prima verlopen geloof ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:21 schreef spurs het volgende:
[..]
Jaaa tussen Duitsers en Nederlanders gaat het ook altijd goed.......EK '88 ook, vraag maar even na aan mensen die in Hamburg zijn geweest of in '92 in Zweden tussen Nederlanders en Duitsers....
Van mij hoeft het ook niet, maar ik denk dat er toch wel wat zal gebeuren tijdens het WK '06....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hammmm, dat zijn allemaal dingen in de buurt (zoals WK nu dus ook). Het is te bereizen voor het tuig. Want het WK 1994 en verder is altijd prima verlopen geloof ik.
Je hebt misschien een punt. Maar ik hoop het niet.
Hij heeft een puntquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hammmm, dat zijn allemaal dingen in de buurt (zoals WK nu dus ook). Het is te bereizen voor het tuig. Want het WK 1994 en verder is altijd prima verlopen geloof ik.
Je hebt misschien een punt. Maar ik hoop het niet.
Waarom ik zou het Australie juist een keer gunnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:05 schreef zjroentje het volgende:
Ik hoop nog op Uruguay voor de play-offs tegen Australie. En dan Uruguay dan wint natuurlijk.
Ach ja, als je wereldkampioen wil worden, moet je van iedereen kunnen winnen dus zoveel maakt het niet uit imoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:55 schreef Timmehhh het volgende:
We worden waarschijnlijk weer geen groepshoofd, net zoals op het EK. Nederland wordt weer hard genaaid, we staan fucking 2de op fifa word ranking![]()
Waar heb je dat van?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:55 schreef Timmehhh het volgende:
We worden waarschijnlijk weer geen groepshoofd, net zoals op het EK. Nederland wordt weer hard genaaid, we staan fucking 2de op fifa word ranking![]()
Doe niet zo belachelijk. Als we geen groepshoofd zijn dan hebben we in ieder geval in de eerste ronde al een sterke opponent, dan kunnen we kijken waar we staan. In het slechtste geval worden we dan tweede. Ik zou me er niet druk om maken Nederland is namelijk toch wel sterker dan de meeste mogelijke groepshoofden. (Ik hoop alleen niet op Brazilië of Argentinië, dat vind ik meer een halve finale opponent)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:55 schreef Timmehhh het volgende:
wk's van 82 , 86, 90 en 94 vergeten ?? Was niet echt laf voetbal toen leek mequote:Op zondag 9 oktober 2005 17:45 schreef Shreyas het volgende:
Verder ben ik heel blij met de afwezigheid van België, ze denken dat ze kunnen voetballen en elk WK zijn ze er ook weer bij, wat die gedachte alleen maar versterkt, maar ze kunnen er echt helemaal niets van. Verder spelen ze ook laf-voetbal (Het geljke spel van 1998 werd door hun beschouwd als overwinning, een ploeg met zo een mentaliteit heeft niets te zoeken op een WK, ze lagen er in de eerste ronde daarom ook terecht uit, want Nederland en Mexico gingen door). Dus heel mooi dat ze na het EK ook het WK missen.
Deze 4 landen kunnen zeker niet bij elkaar in één poule komen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef i-spy24 het volgende:
Nederland = Marco van Basten
Australie = Guus Hiddink
Zuid-Korea= Dick Advocaat
Trinidad&T= Leon Beenhakker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |