quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:49 schreef Knoekie het volgende:
Ik vind het jammer dat Duitsland meedoet.
T&T staat 4de met nog 1 wedstrijd te spelen. Als ze dat vasthouden doen ze nog mee aan de play-offs.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef i-spy24 het volgende:
Hey!...hoe zit het nou met Leon Beenhakker en zijn Trinidad en Tobacco ?
Zijn zij al uitgeschakelt of hebben ze nog kans of ......
Als Don Leon er ook bij is hebben we een aardige contigent nederlandse coaches
volgend jaar zomer in Duitsland.
Nederland = Marco van Basten
Australie = Guus Hiddink
Zuid-Korea= Dick Advocaat
Trinidad&T= Leon Beenhakker
Shevchenko verdiende ooit wel eens een WK.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:32 schreef mitt het volgende:
gaat om je eigen mening Boez.
persoonlijk vind ik Oekraine en Polen niks. Heb ik niks mee.
Wat is er met Ecuador dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:27 schreef methodmich het volgende: Ecuador vind ik eigenlijk wel jammer, want die hebben een voordeel in de kwalificatie en zijn niet echt sterker dan pakweg Colombia, Chili of Uruguay.
Ja.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Als Tsjechie wint van Finland, zijn zij dan ook door eigenlijk?
?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:27 schreef methodmich het volgende:
Ecuador vind ik eigenlijk wel jammer, want die hebben een voordeel in de kwalificatie
Als ze bij NL in de poule komen vind ik het goedquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:57 schreef Sloggi het volgende:
De meeste Aziatische landen hoeven voor mij trouwens niet. Van landen als Iran, Saoudi-Arabië en Bahrein word ik niet bepaald warm
Colombia kan nog vijfde worden net als Chili en Uruquay dacht ik en daardopor tegen Australië in de play off. Of heb ik het fout ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:32 schreef tha_dark het volgende:
Ik hoop dat Spanje meedoet![]()
Na Nederland is Spanje mijn favoriete elftal, en ik vind het wel jammer dat Colombia niet mee doet.
Ow, als dat waar is heb ik er even naast gekeken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Colombia kan nog vijfde worden net als Chili en Uruquay dacht ik en daardopor tegen Australië in de play off. Of heb ik het fout ?
Voor Kameroen vind ik de wijze waarop ze zijn uitgeschakeld vooral jammer. Ik geloof niet dat er momenteel een Afrikaans land is (welke dan ook) die kans heeft op de wereldtitel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:07 schreef Barnet_Bee het volgende:
Leuk al die nieuwe Afrikaanse landen, alleen de uitschakeling van Kameroen vind ik jammer. Dat is imo het enige Afrikaanse land wat echte potten had kunnen breken op het WK en misschien wel de Europees/Latijns-Amerikaanse hegemonie kunnen doorbreken. In Zuid-Amerika had ik graag Colombia en Uruguay willen zien ipv Paraguay en Ecuador. In Europa zou ik graag zien dat Spanje het niet gaat redden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |