Ik vind het wel leuk die Afrikaanse debutanten, maar misschien zijn het er wel teveel in een keer. Ivoorkust vind ik op dit moment een goeie ploeg hebben en er spelen ook aansprekende spelers zoals Kalou, Drogba en Toure. Ghana heeft volgens mij ook wel wat aardige spelers dus dat vind ik ook wel leuk dat zij er een keer bij zijn, want op jeugdtoernooien doen ze het meestal wel aardig. Van Togo ken ik alleen de spits Adebayor, die heb ik aan het werk gezien tijdens Willem II - Monaco. Goeie en sterke spits. Van Angola ken ik echt helemaal niemand, dus die hadden van mij niet zo gehoeven. Had dan liever Nigeria gezien. En ook jammer dat Senegal er niet bij is, die deden het vrij goed vorige wk.
Van azie hebben we eigenlijk dezelfde ploegen weer. Ik verwacht alleen van Japan mooie resultaten. Die hebben het de Brazilianen tijdens de confed. cup nog vrij lastig gemaakt. De rest gaat er de eerste ronde uit denk ik.
Europa heeft ook weer de standaard deelnemers. Alleen Oekraine debuteert, mooi om Shevchenko een keer op een WK te zien.
Noord Amerika en Zuid Amerika heeft ook de standaard deelnemers, ik hoop dat Trinidad zich ook nog plaatst, want op Bahrein, Oezbekistan of Guatemala zit ik ook niet te wachten. Dan maar het team met een nederlandse coach. Verder hoop ik ook dat Australie zich kwalificeert.